Αθήνα, 23°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
23°C
23.9° 20.9°
2 BF
73%
Θεσσαλονίκη
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.6° 20.2°
0 BF
70%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
24°C
23.8° 23.0°
1 BF
67%
Ιωάννινα
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
14.9° 14.9°
0 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.9° 19.9°
2 BF
73%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
19.6° 19.3°
0 BF
75%
Κοζάνη
Ασθενείς βροχοπτώσεις
14°C
15.9° 14.4°
1 BF
82%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
19.6° 19.6°
1 BF
79%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
21°C
20.8° 19.9°
2 BF
80%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
23°C
23.8° 22.3°
2 BF
68%
Ερμούπολη
Αραιές νεφώσεις
23°C
23.4° 22.8°
1 BF
62%
Σκόπελος
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
20.7° 20.7°
3 BF
61%
Κεφαλονιά
Αυξημένες νεφώσεις
24°C
23.7° 23.7°
3 BF
44%
Λάρισα
Βροχοπτώσεις μεγάλης έντασης
19°C
20.2° 18.9°
0 BF
100%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
22°C
22.3° 21.6°
1 BF
84%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
24°C
24.3° 23.8°
2 BF
72%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
22°C
23.0° 21.2°
0 BF
67%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
22°C
22.1° 17.3°
2 BF
64%
Κατερίνη
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
20.3° 18.7°
1 BF
70%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.3° 16.3°
1 BF
82%
ΜΕΝΟΥ
Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου, 2024
byd seal
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ελκυστικό και επιθετικό

Το BYD SEAL συνδυάζει κομψή και αθλητική εμφάνιση με υψηλό επίπεδο άνεσης και πρακτικότητας.

Οι Κινέζοι δείχνουν να τα καταφέρνουν περίφημα στην ηλεκτροκίνηση. Και, πέρα από τη μεγάλη δική τους αγορά, επεκτείνονται δυναμικά και στην απαιτητική Ευρώπη. Η πρόσφατη άφιξη και στην Ελλάδα της BYD, με επίσημο διανομέα τον Ομιλο Σφακιανάκη, μας έδωσε τη δυνατότητα να δούμε και στη χώρα μας τα προσόντα που έχουν τα αυτοκίνητα της πρωτοποριακής μάρκας.

Το εντυπωσιακό BYD SEAL είναι ένα σπορ και δυναμικό sedan. Συνδυάζει κομψή και αθλητική εμφάνιση με υψηλό επίπεδο άνεσης και πρακτικότητας για πέντε επιβάτες μαζί με ευρεία γκάμα στοιχείων εξοπλισμού.

Βασίζεται στην υπερσύγχρονη πλατφόρμα e-Platform 3.0 της BYD, η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το BYD SEAL υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα Ocean Aesthetics, η οποία του προσδίδει ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση.

Οι γραμμές του επιδεικνύουν δύναμη και σπορ ταμπεραμέντο με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,219 Cd. Το χαμηλωμένο αμάξωμα μοιάζει να σκίζει σαν ξυράφι τον άνεμο. Ο κομψός σχεδιασμός του, εμπνευσμένος από τη φύση και σε συνδυασμό με τα high-tech χαρακτηριστικά, μαγνητίζει το βλέμμα. Το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου έχει μια ισχυρή αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός, με μια χαρακτηριστική δυναμική προοπτική σχήματος «Χ».

Η πλαϊνή σιλουέτα υιοθετεί ήπιες γραμμές, ξεχωρίζοντας για το χαμηλό εμπρός μέρος, την κεκλιμένη κολόνα Α, τη στρογγυλεμένη οροφή και μια fastback ουρά, η οποία παραπέμπει στα χαρακτηριστικά σπορ κουπέ αυτοκινήτου. Οι κρυφές λαβές των θυρών, οι οποίες δεν εξέχουν από την πόρτα όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση, μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση.

Είναι ένα ευέλικτο τετράθυρο sedan που φιλοξενεί με άνεση πέντε επιβάτες. Το μεταξόνιο των 2.920 χλστ. παρέχει άπλετο χώρο. Η πρακτικότητα αντικατοπτρίζεται και στον χώρο αποσκευών των 400 λίτρων και σε έναν πρόσθετο χώρο αποθήκευσης με 53 λίτρων κάτω από το εμπρός καπό.

Η έξυπνη συνδεσιμότητα και το κορυφαίο σύστημα infotainment είναι μερικά ακόμα βασικά χαρακτηριστικά. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο σύστημα σύνδεσης που προσφέρει κορυφαίες τεχνολογικές εμπειρίες και ενημερώσεις για την αναβάθμιση των λειτουργιών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Highlight του εσωτερικού είναι η περιστρεφόμενη οθόνη 15,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό!

Διαθέτει στάνταρ μπαταρία 82,5 kWh, «Blade Battery», η οποία είναι επαναστατική από πολλές απόψεις. Αποτελείται από 172 λεπτές επιμήκεις κυψέλες που μοιάζουν με λεπίδες. Χρησιμοποιεί Φωσφορικό Σίδηρο Λιθίου (LFP) ως υλικό καθόδου, το οποίο προσφέρει υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας και ανθεκτικότητας σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του αυτοκινήτου είναι αναμφισβήτητα η δύναμή του. Συνολικά 530 ίπποι και 670 Nm. Ετσι λοιπόν, παρά τα 2.185 κιλά, έρχεται αβίαστα, το 3,8΄΄ στο 0-100. Με φυσικά τις ρεπρίζ να είναι καταιγιστικές σε όποιο οδηγικό πρόγραμμα κι αν είσαι (Eco, Normal, Sport) και τα φρένα να ανταποκρίνονται περίφημα. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη σε ανοιχτούς δρόμους μα και τις στροφές, όπου χάρη και στο γρήγορο και άμεσο τιμόνι πατάει και στρίβει με μοναδική αυτοπεποίθηση και μία υπέρμετρη αίσθηση ποιότητας και άνεσης Ολα αυτά με λογική κατανάλωση 20 kWh/100 χλμ. Και πραγματική αυτονομία κάπου στα 420 χλμ.

Εχει στάνταρ ενσωματωμένο τριφασικό φορτιστή 11 kW για φόρτιση AC και μπορεί να φορτιστεί γρήγορα σε σταθμό φόρτισης DC με 150 kW. Με αυτή την ισχύ, επιτυγχάνεται φόρτιση από το 30% στο 80% σε μόλις 26 λεπτά.

Για παραγγελίες έως το τέλος του 2024 προσφέρεται δωρεάν 3ετές service. Συνοδεύεται από 6 χρόνια εγγύηση (ή 150.000 χλμ.), 8 χρόνια εγγύηση ηλεκτροκινητήρα (ή 150.000 χλμ.) και 8 χρόνια εγγύηση για τη μπαταρία (ή 200.000 χλμ.).

BYD SEAL AWD 530PS Excellence

Κινητήρας: Ηλεκτρο-κινητήρας 390 kW

Ισχύς: 530 PS

Ροπή: 670 Nm

0-100: 3΄΄8

Τελική: 180 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 18,2 kWh/100 χλμ.

Αυτονομία: 520 χλμ.

Μπαταρία: 82,5 kWh

CO2: 0 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 48.990 ευρώ (χωρίς επιδότηση)

 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ελκυστικό και επιθετικό

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας