Αθήνα, 35°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
35°C
35.9° 33.1°
5 BF
28%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
36°C
39.0° 33.8°
4 BF
33%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
35°C
37.6° 34.9°
3 BF
38%
Ιωάννινα
Ελαφρές νεφώσεις
35°C
34.9° 34.9°
3 BF
26%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
34°C
34.6° 33.9°
4 BF
33%
Βέροια
Αίθριος καιρός
35°C
37.0° 30.7°
0 BF
37%
Κοζάνη
Ελαφρές νεφώσεις
33°C
33.4° 31.8°
0 BF
20%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
36°C
36.3° 36.3°
3 BF
21%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
30°C
33.0° 29.8°
4 BF
42%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
32°C
33.5° 31.6°
3 BF
39%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
28°C
27.8° 27.8°
5 BF
60%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
32°C
31.7° 29.0°
4 BF
48%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
34°C
33.9° 33.9°
0 BF
46%
Λάρισα
Ελαφρές νεφώσεις
35°C
37.4° 32.9°
4 BF
28%
Λαμία
Αίθριος καιρός
35°C
34.9° 32.5°
3 BF
33%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
32°C
31.8° 31.7°
4 BF
55%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
34°C
35.4° 34.4°
5 BF
17%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
32°C
33.3° 31.6°
3 BF
46%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
32°C
36.1° 31.4°
3 BF
66%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
32°C
32.4° 32.4°
2 BF
30%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 21 Ιουνίου, 2024
hyundai bayon
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Προηγμένη συνδεσιμότητα

Το υπερσύγχρονο ψηφιακό πιλοτήριο και οι κορυφαίες λειτουργίες infotainment έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.

Η Hyundai αποκάλυψε το νέο Bayon, ένα μοντέλο που βελτιώθηκε σημαντικά σε πολλά σημεία. Διαθέτει αιχμηρή και ξεχωριστή σχεδίαση σε έναν τύπο αμαξώματος crossover που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη. Ενας διακοσμητικός κεντρικός φωτισμός LED DRL έχει ενσωματωθεί στο εμπρός μέρος για να δημιουργήσει μια φωτεινή υπογραφή Seamless Horizon. Η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και η μάσκα του ψυγείου έχουν βελτιωθεί για να δημιουργήσουν μια πιο τολμηρή και στιβαρή εμφάνιση. Το πίσω μέρος διαθέτει επίσης επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ παράλληλα έχουν προστεθεί νέοι τροχοί 16 και 17 ιντσών.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη βενζίνης με 79 ίππους και τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 100 ίππων, ο οποίος εναλλακτικά διατίθεται και σε ήπια υβριδική έκδοση 48V. Η τελευταία συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο εξάρι όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων.

Το νέο μοντέλο προσφέρει προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας. Το υπερσύγχρονο ψηφιακό πιλοτήριο και οι κορυφαίες λειτουργίες infotainment έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο χάρη στην εισαγωγή των ενημερωμένων χαρτών Over-the-Air (OTA). Στο εσωτερικό υπάρχει τώρα ένα LCD Cluster 4,2 ιντσών και μια οθόνη 10,25 ιντσών (AVN) στον στάνταρ εξοπλισμό. Δύο θύρες USB-C -μία μπροστά και μία πίσω- διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τη φόρτιση των συσκευών τελευταίας τεχνολογίας. Η μπροστινή θύρα USB-A επιτρέπει επίσης τη μεταφορά δεδομένων, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να συνδέσουν το τηλέφωνό τους στο σύστημα infotainment του οχήματος. To πακέτο ολοκληρώνει ένα premium ηχοσύστημα Bose προσφέροντας στους επιβάτες μια εμπειρία ακρόασης υψηλής ποιότητας χάρη στα οχτώ ηχεία του –συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer.

Εχει στον standard εξοπλισμό του το κορυφαίο σύστημα συνδεσιμότητας και τηλεματικής Bluelink® της Hyundai που αναβαθμίζει συνολικά την εμπειρία οδήγησης μέσω της απόλυτης σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητό του.

Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει πάντα ευρύχωρο, όμορφα φωτισμένο εσωτερικό με ιδιαίτερη έμφαση στη μεγιστοποίηση της άνεσης των εμπρός και πίσω επιβατών και μεγάλο χώρο αποσκευών 411 λίτρων. Στο νέο μοντέλο έχουν αντικατασταθεί οι λαμπτήρες με τεχνολογία LED από LED Room/Map και Sunvisor λάμπες και διαθέτει τη νέα τεχνολογία πολύχρωμου μπροστινού φωτισμού περιβάλλοντος, η οποία επιτρέπει στους επιβάτες να προσαρμόσουν το χρώμα του εσωτερικού φωτισμού ώστε να ταιριάζει στη διάθεσή τους.

Μια σειρά από χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης ξεχωρίζουν το νέο κορεάτικο μοντέλο από τους ανταγωνιστές του, το μικρότερο μέλος της οικογένειας SUV της Hyundai. Το Lane Following Assist (LFA) λειτουργεί για να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του. Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) εκπέμπει πρώτα έναν συναγερμό και, εάν είναι απαραίτητο, ενεργοποιεί τα φρένα για να αποτρέψει τη σύγκρουση. Αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει ανίχνευση αυτοκινήτου, πεζού και ποδηλάτη, καθώς και Junction Turning η οποία μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα για να αποτρέψει μια σύγκρουση με ένα επερχόμενο αυτοκίνητο όταν στρίβει σε μια διασταύρωση. Ενα άλλο προηγμένο χαρακτηριστικό, το Smart Cruise Control (NSCC) που βασίζεται στην πλοήγηση, χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να προσαρμόζει την ταχύτητα αυτόνομα όταν οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

Παράλληλα διαθέτει πλέον eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εάν ανοίξουν οι αερόσακοι του οχήματος σε περίπτωση ατυχήματος. Η τιμή εκκίνησης προσδιορίζεται στα 19.690 ευρώ και φτάνει μέχρι τα 25.190 ευρώ για τις κορυφαίες εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο. Και κάτι σημαντικό για το τέλος: διατίθεται με πενταετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων!

Hyundai Bayon 1.0T 100hp 6MT PREMIUM

Κινητήρας: 998 κ.εκ. βενζίνη

Ισχύς: 100 ίπποι/ 4.500 σ.α.λ.

Ροπή: 172 Nm/ 1.500 σ.α.λ.

0-100: 11,3”

Τελική: 179 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 5,2 λ./100 χλμ.

CO2: 119 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 21.990 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Προηγμένη συνδεσιμότητα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας