Αθήνα, 18°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
19.5° 15.9°
4 BF
76%
Θεσσαλονίκη
Αραιές νεφώσεις
12°C
12.8° 10.8°
1 BF
87%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
20.0° 17.1°
6 BF
71%
Ιωάννινα
Αυξημένες νεφώσεις
11°C
10.9° 10.9°
1 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Ψιχάλες
13°C
12.9° 11.9°
3 BF
88%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
11°C
11.0° 10.1°
1 BF
91%
Κοζάνη
Ασθενής ομίχλη
7°C
7.4° 7.3°
2 BF
100%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.2° 15.2°
3 BF
75%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
25°C
24.8° 22.2°
7 BF
31%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.3° 16.9°
1 BF
72%
Ερμούπολη
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
18.4° 18.3°
4 BF
77%
Σκόπελος
Αυξημένες νεφώσεις
13°C
13.5° 13.5°
3 BF
87%
Κεφαλονιά
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
18.1° 18.1°
2 BF
55%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
12.4° 11.9°
0 BF
100%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.6° 13.5°
1 BF
91%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.8° 17.8°
4 BF
92%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
18.1° 15.8°
0 BF
80%
Καβάλα
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
12.1° 12.1°
2 BF
88%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
11°C
11.7° 10.8°
2 BF
100%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
8°C
8.0° 8.0°
1 BF
96%
ΜΕΝΟΥ
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
Honda ZR-V 2.0
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
HONDA ZR-V

Οικονομία και τεχνολογία

Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία D-SUV συνδυάζοντας εκλεπτυσμένο στιλ, υψηλής ποιότητας premium εσωτερικό και μια πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά με πολλά στοιχεία άνεσης. Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο SUV της Honda με το υβριδικό σύστημα e:HEV. Αναβαθμισμένο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο, το υβριδικό σύνολο συνεχίζει να προσφέρει ένα μίγμα εξαιρετικών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή. Ο ισχυρός κινητήρας άμεσου ψεκασμού συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ώστε να προσφέρει τις επιδόσεις που συνήθως συναντά κάποιος σε σπορ hatchback μοντέλα. Με τη ροπή των 315 Nm να έχει τον πρώτο λόγο.

Συνδυάζει με κομψό τόνο την πολυτέλεια με διακριτικά δυναμικά χαρακτηριστικά μέσα από τις «καθαρές» του γραμμές. Σχεδιαστικά, η κομψή σιλουέτα χαρακτηρίζεται από ένα μίγμα επιλογών όπως αυτές ορίζονται από τις ενιαίες εξωτερικές επιφάνειες που ρέουν από τα εμπρός προς τα πίσω, τους τοποθετημένους με ακρίβεια αρμούς μεταξύ των μεταλλικών πάνελ και τις λεπτομέρειες όπως η μεσαία γραμμή με τη χαρακτηριστική ακμή. Το εμπρός τμήμα ξεχωρίζει από τους λεπτούς προβολείς με τη χαρακτηριστική υπογραφή και τη μεγάλη εντυπωσιακή μάσκα. Οι πλευρικές επιφάνειες εκτείνονται μέχρι τον τολμηρό πίσω προφυλακτήρα και τα αντίστοιχα φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά στην πίσω πόρτα. Εχει μήκος 4.568 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.620 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ. Τα 180 χλστ. από το έδαφος προσφέρουν τη δυνατότητα για προσιτές εκτός δρόμου μετακινήσεις.

Οι διαστάσεις του εξασφαλίζουν ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο. Με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό (και ανάλογα υψηλή τιμή), όπου μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται 10 (!) αερόσακοι.

Το εσωτερικό υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Civic, αλλά με περισσότερες καμπύλες. Τα απλά χειριστήρια και οι ευανάγνωστες οθόνες είναι βελτιστοποιημένα ώστε να επιτρέπουν τη φυσική και διαισθητική χρήση. Αριστεύει στον τομέα της ποιότητας κατασκευής του εσωτερικού του, το οποίο δείχνει και είναι πολυτελές.

Μια οθόνη αφής 9 ιντσών που βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό παρέχει άμεση, σαφή απεικόνιση πληροφοριών για τον οδηγό και τον συνοδηγό.

Honda ZR-V 2.0 e:HEV
Κινητήρας: 1.993 κ.εκ., 4 κύλινδροι υβριδικό
Ισχύς: 184 PS/6.000 σαλ
Ροπή: 315 Nm
0-100: 7,8 δευτερόλεπτα
Τελική: 173 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 5,7 λ./100 χλμ.
CO2: 130 γραμμάρια
Τέλη: 83 ευρώ
Τιμή: 44.700 ευρώ

Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό. Ολα αυτά γίνονται εξαιρετικά ομαλά με τη συνδρομή και του κιβωτίου eCVT που λειτουργεί τέλεια.

Οταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, χρησιμοποιεί βασικά EV Drive χωρίς ρύπους και αξιοποιώντας την ομαλή και άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης. Οταν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, γίνεται αυτόματη μετάβαση σε Hybrid Drive κατά την οποία οι τροχοί κινούνται μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, με τον θερμικό να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ. Μέσω ενός επιλογέα, αλλάζεις μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης: Normal, Sport, Eco και Snow. Το πρόγραμμα Sport βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και τις επιδόσεις, ενώ το Eco προσαρμόζει τη λειτουργία με γνώμονα την οικονομία στο εκ των πραγμάτων πολύ οικονομικό αυτοκίνητο, όπου η πραγματική μέση κατανάλωση δύσκολα ξεπερνά τα 6 λ./100 χλμ.

Στον δρόμο εμπνέει εμπιστοσύνη και είναι πολύ άνετο και σταθερό ανεξαρτήτως διαδρομής και ταχύτητας. Το στιβαρό του πλαίσιο συνδυάζεται κατάλληλα με τις ορθά ρυθμισμένες αναρτήσεις. Η διαχείριση των κραδασμών από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος γίνεται με πολύ πετυχημένο τρόπο. Οι επιβάτες απολαμβάνουν ξεκούραστες μετακινήσεις σε ένα ευχάριστο εσωτερικό περιβάλλον.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οικονομία και τεχνολογία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας