Αθήνα, 15°C
Αθήνα
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.9° 13.8°
2 BF
87%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.1° 14.9°
2 BF
60%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.5° 13.3°
2 BF
74%
Ιωάννινα
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
11.9° 11.9°
0 BF
76%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
14.9° 14.1°
2 BF
88%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
13.7° 12.7°
1 BF
72%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
9°C
10.1° 9.4°
1 BF
62%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
12.4° 12.4°
1 BF
85%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
13°C
13.8° 10.4°
3 BF
77%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
14°C
14.0° 14.0°
2 BF
82%
Ερμούπολη
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
16.1° 14.4°
0 BF
88%
Σκόπελος
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.1° 15.1°
3 BF
78%
Κεφαλονιά
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
14.8° 14.8°
3 BF
62%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
13°C
14.1° 12.9°
0 BF
67%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.6° 11.5°
1 BF
73%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
16°C
16.0° 15.8°
3 BF
81%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
15.8° 14.0°
0 BF
66%
Καβάλα
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
14.4° 14.4°
1 BF
78%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
15.7° 14.2°
1 BF
81%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
9°C
9.3° 9.3°
2 BF
85%
ΜΕΝΟΥ
Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου, 2024
mg-zs
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Προσιτή επιλογή

Οι χώροι εντός είναι κάτι περισσότερο από άνετοι.

Το επαναλανσάρισμα της MG στην ελληνική αγορά είναι γεγονός. Και αυτό οφείλεται στον Ομιλο Συγγελίδη, ο οποίος επεκτείνει τις δραστηριότητες με μία ακόμη μάρκα. Με όνομα βαρύ και η ιστορία, αφού η MG Motor με πορεία σχεδόν ενός αιώνα έχει γράψει τις δικές της χρυσές σελίδες στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.

Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου και στην αναζήτηση ενός μοντέλου που μπορεί με προσιτή τιμή να καλύψει με άνεση και σύγχρονο εξοπλισμό τις ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας, το MG ZS έρχεται με μία δυνατή πρόταση. Ουσιαστικά με ένα δείκτη value for money που δεν έχει αντίπαλο. Αριστα τοποθετημένο σε ό,τι έχει να κάνει με την τιμολογιακή πολιτική των εκδόσεών του, το ZS είναι εδώ για να δώσει την ευκαιρία στο ελληνικό αγοραστικό κοινό να αποκτήσει ένα πλούσιο οικογενειακό αυτοκίνητο, πλήρες σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σε τιμή που «αναμετράται» με μοντέλα του μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στην καμπίνα του μοντέλου, η εικόνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Η σχεδίαση ακολουθεί και εδώ μοντέρνες γραμμές, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εξαιρετική εργονομία και στην ικανοποίηση του οδηγού και των επιβατών. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό είναι καλής ποιότητας και μαλακά στην αφή, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση προκαλεί η συναρμολόγηση και το προσεκτικό φινίρισμα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Η θέση οδήγησης είναι στα πρότυπα των SUV, προσφέροντας άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, με τα μεγάλα παράθυρα και τη σωστή σχεδίαση του αμαξώματος να εξασφαλίζουν εξαιρετικά επίπεδα περιφερειακής ορατότητας.

Οι χώροι εντός είναι κάτι περισσότερο από άνετοι. Αυτό ορίζεται και από το μεγάλο μεταξόνιο των 2.538 χιλιοστών, που με τη σωστή χωροταξία της καμπίνας, προσφέρει κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Ο χώρος για τις αποσκευές, με τα καθίσματα στη θέση τους, είναι 448 λίτρα. Η MG φρόντισε να το εξοπλίσει με ένα πληθωρικό πακέτο ψηφιακών μέσων και συστημάτων για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού. Από τη βασική έκδοση Exclusive, ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος. Οι βασικές παροχές σε συστήματα ασφαλείας (6 αερόσακοι, ABS, ESP κ.λπ.) δίνουν το «παρών» μαζί με ζάντες 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης και της θερμοκρασίας των ελαστικών, Apple Car Play και Android Auto, καθώς και κλιματισμό.

Το MG ZS της δοκιμής φοράει έναν ατμοσφαιρικό VT-i κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 106 ίππους. Στην πράξη, ο κινητήρας δεν διεκδικεί πρωτεία, αφήνοντας «χώρο» στην έκδοση 1.0Τ, η οποία παίρνει κίνηση από έναν 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα με απόδοση 111 ίππων. Δεν σε κερδίζει με την απόδοσή του, όντας τραχύς στη λειτουργία του, απρόθυμος στο ανέβασμα των στροφών και σχετικά λαίμαργος στις απαιτήσεις του σε βενζίνη. Οπότε η κατανάλωση προκύπτει λογικά αυξημένη (9 λτ. /100 χλμ.) και το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι μην τον πιέζεις, αλλά να κινείσαι «αξιοπρεπώς», αξιοποιώντας και τον εύχρηστο επιλογέα του κιβωτίου με τις πέντε ταχύτητες. Ενα κιβώτιο, αν και «μακρύ» σε κλιμάκωση, με όμως πολύ καλή αίσθηση.

Στον δρόμο σού προσφέρει μία εξαιρετική αίσθηση και η ανάρτηση είναι σαφώς εστιασμένη περισσότερο στην άνεση, κάτι που το εισπράττεις θετικά στις καθημερινές αναμετρήσεις. Προσφέρει απλόχερα την άνεση που προσδοκάς εντός πόλης, σε συνδυασμό με μια «συγκροτημένη» αίσθηση στον ανοιχτό δρόμο. Ωστόσο σε light εκτός δρόμου εξορμήσεις, το ZS καταφέρνει να σε εκπλήσσει, λειτουργώντας, όπως ο χαρακτήρας του επιβάλλει, δηλαδή ως γνήσιο, άνετο SUV.

Και λίγο πριν το τέλος ίσως το πιο σημαντικό: όλα τα μοντέλα της MG, στην πλειονότητα ετοιμοπαράδοτα, καλύπτονται από εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χιλιόμετρα). Είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια που προσφέρεται σε καινούργιο αυτοκίνητο στην αγορά.

MG ZS EXCLUSIVE - 1.5L VTI -106 hp 2WD

Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 4 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 106 PS/ 6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 141 Nm/ 4.500 σ.α.λ.

0-100: 10,9 δευτερόλεπτα

Τελική: 175 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 6,6 λτ./ 100 χλμ.

CO2: 149 γραμμάρια

Τέλη: 104 ευρώ

Τιμή: 18.950 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Προσιτή επιλογή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας