Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
16.8° 13.6°
2 BF
84%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
14°C
14.8° 12.6°
1 BF
81%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.0° 13.0°
2 BF
73%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
12°C
11.9° 11.9°
1 BF
76%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
11°C
10.9° 9.6°
1 BF
87%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
14.8° 13.0°
1 BF
79%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
9°C
11.2° 9.4°
2 BF
81%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
14.6° 14.6°
1 BF
87%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
13°C
14.9° 12.8°
2 BF
86%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
14°C
13.9° 11.2°
2 BF
62%
Ερμούπολη
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.4° 14.4°
3 BF
88%
Σκόπελος
Αυξημένες νεφώσεις
13°C
12.9° 12.9°
3 BF
82%
Κεφαλονιά
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
15.9° 15.9°
3 BF
71%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
13°C
13.5° 12.9°
2 BF
88%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.5° 13.5°
2 BF
86%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.1° 14.8°
1 BF
77%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
14°C
16.1° 13.8°
2 BF
83%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
13°C
12.7° 10.3°
2 BF
77%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
15.5° 12.7°
1 BF
95%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
9°C
8.8° 8.8°
2 BF
94%
ΜΕΝΟΥ
Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, 2024
lancia italia
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Classic Cars

Το ιστορικό

Επειτα από 839 χιλιόμετρα, η περιπέτεια του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity ολοκληρώθηκε με νικητές τους Θανάση Ντζουμάνη-Βασίλη Τσομπανίδη, οι οποίοι είχαν στα χέρια τους μια Lancia Fulvia Coupe 1,3S του 1973. Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα που αποτέλεσε τον δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Regularity, οι συμμετέχοντες εκκίνησαν από την Ιτέα και αφού πέρασαν από την Αράχοβα, την Αμφίκλεια, την Τιθορέα και τη Λιβαδειά, κατέληξαν στην Αρβανίτσα για ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια, μέσω Αλεποχωρίου και Ψάθας, πέρασαν από τα Μέγαρα, τερματίζοντας στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα για το 2023, την Ελευσίνα.

Οι Ντζουμάνης-Τσομπανίδης ανέβηκαν στην κορυφή στο δεύτερο σκέλος και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα, πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S του 1964, οι οποίοι από την έκτη θέση την πρώτη ημέρα, σκαρφάλωσαν δεύτεροι και παρέμειναν εκεί έως το τέλος του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι περσινοί νικητές του αγώνα, Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλης Δημακαρέας, με Volkswagen Golf II του 1985, οι οποίοι κέρδισαν πέντε θέσεις στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ανεβαίνοντας για άλλη μια χρονιά στο πόντιουμ των νικητών.

Συγκεντρώνοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής την τελευταία ημέρα, οι Μάκης Κατοχιανός-Δημήτρης Σταυρόπουλος οδήγησαν ένα Ford Fiesta MKI του 1981 τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, εμπρός από τους Δημήτρη και Λευτέρη Λιάκο με μια BMW 1502 του 1975. Με αρκετές παραστάσεις από αγώνες Regularity, οι Αρης Γεωργουσόπουλος-Νίκος Κοντοπός κατέλαβαν την έκτη θέση με μια Toyota Celica ST του 1973.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το ιστορικό

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας