Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
16.8° 13.6°
2 BF
84%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
14°C
14.8° 12.6°
1 BF
81%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.0° 13.0°
2 BF
73%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
12°C
11.9° 11.9°
1 BF
76%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
11°C
10.9° 9.6°
1 BF
87%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
14.8° 13.0°
1 BF
79%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
9°C
11.2° 9.4°
2 BF
81%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
14.6° 14.6°
1 BF
87%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
13°C
14.9° 12.8°
2 BF
86%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
14°C
13.9° 11.2°
2 BF
62%
Ερμούπολη
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.4° 14.4°
3 BF
88%
Σκόπελος
Αυξημένες νεφώσεις
13°C
12.9° 12.9°
3 BF
82%
Κεφαλονιά
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
15.9° 15.9°
3 BF
71%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
13°C
13.5° 12.9°
2 BF
88%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.5° 13.5°
2 BF
86%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.1° 14.8°
1 BF
77%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
14°C
16.1° 13.8°
2 BF
83%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
13°C
12.7° 10.3°
2 BF
77%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
15.5° 12.7°
1 BF
95%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
9°C
8.8° 8.8°
2 BF
94%
ΜΕΝΟΥ
Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, 2024
hyundai car
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Θέτει νέα πρότυπα

Το μοντέλο διατηρεί τον σπορτίφ χαρακτήρα του χάρη στο χαμηλό προφίλ οροφής και το μεγάλο μεταξόνιο.

Δυναμικό και όμορφο, το νέο i20 θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων συνδυάζοντας πολλές έξυπνες τεχνολογίες, μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφάλειας στην κατηγορία του.

Το i20, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008, αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Hyundai. Και μπορεί να μην ανήκει στην αγαπημένη κατηγορία της αγοράς, τα SUV, έχει όμως το δικό του φανατικό κοινό. Εκείνους που θέλουν ένα σύγχρονο, πρακτικό, ποιοτικό αυτοκίνητο για να καλύψουν τις ανάγκες μιας μικρομεσαίας οικογένειας. Και όλα αυτά σε απόλυτα λογική τιμή.

Το νέο i20 διαθέτει δυναμική σχεδίαση εναρμονίζοντας τις αναλογίες, την αρχιτεκτονική, το στιλ και την τεχνολογία τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Το μοντέλο διατηρεί τον σπορτίφ χαρακτήρα του χάρη στο χαμηλό προφίλ οροφής και το μεγάλο μεταξόνιο.

Στο εξωτερικό, μια τολμηρή πλαϊνή γραμμή και ο μοναδικός σχεδιασμός των κολονών C δημιουργούν ένα ελκυστικό προφίλ. Διαθέτει κομψό και μοντέρνο εξωτερικό. Το σχήμα και το μοτίβο του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και η μάσκα έχουν ανανεωθεί για να δημιουργήσουν μια κομψή εμφάνιση με σπορ στοιχεία.

Το πίσω μέρος διαθέτει επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, μοναδικό σχεδιασμό στα πίσω φώτα καθώς και ζάντες νέας σχεδίασης 16 και 17 ιντσών. Μια δυναμική φωτεινή υπογραφή υπογραμμίζει τη συνολικά τολμηρή εμφάνισή του, που τονίζεται από τα πίσω φώτα LED σχήματος Ζ. Ακόμη και με τις compact διαστάσεις της κατηγορίας, το νέο i20 προσφέρει στους επιβάτες άνετους χώρους στο εσωτερικό και 352 λίτρα για τις αποσκευές τους.

Στο μεταξύ, το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από μια ευάερη αίσθηση, ενώ ταυτόχρονα το ταμπλό δείχνει σμιλευμένο και ελκυστικό. Ενα ιδιαίτερο σχεδιαστικό highlight είναι τα οριζόντια πτερύγια που καλύπτουν το εμφατικό ταμπλό. Οι δυναμικές αναλογίες βελτιώνουν επίσης την ευρυχωρία και την ορατότητα του μοντέλου.

Το νέο i20 είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας που κάνουν την εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο ακόμα πιο άνετη για τους επιβάτες. Το μοντέλο διαθέτει στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, USB type-A και USB type-C, δεύτερης γενιάς eCall βασισμένο στο δίκτυο 4G και Over-the-Air (OTA) ενημερώσεις χαρτών. Το νέο i20 συνοδεύεται από δωρεάν τριετή συνδρομή Bluelink και δωρεάν τριετή συνδρομή OTA.

Είναι επίσης εξοπλισμένο με τα χαρακτηριστικά ασφαλείας Hyundai Smart Sense και συμμορφώνεται με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας.

Προσφέροντας δύο κινητήρες με τρεις επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων, το νέο i20 ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών και παρέχει ακόμα πιο αποδοτική οδήγηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνει 15 (!) εκδόσεις, με τιμές από 18.390 μέχρι 24.690 ευρώ.

Στην κορυφή της γκάμας, ο κινητήρας 1.0 T-GDi διαθέτει ένα 48V υβριδικό σύστημα κίνησης με 100hp. Το 48V υβριδικό σύστημα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 κατά 3-4%. Οσον αφορά τη μετάδοση, το 48V υβριδικό σύστημα διατίθεται με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT) ή 6τάχυτο έξυπνο μηχανικό κιβώτιο (iMT). Το iMT μπορεί να αποσυνδέσει τον κινητήρα από το κιβώτιο μετά την απελευθέρωση του γκαζιού από τον οδηγό, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να εισέλθει σε λειτουργία coasting εξοικονομώντας καύσιμο.

Στη βάση όμως υπάρχει ένας 4κύλινδρος MPi 1,2 λίτρων. Αποδίδει 84 hp, ενώ για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και προσιτή έκδοση με 100 ίππους, με 19.390 ευρώ. Για έκδοση με αυτόματο κιβώτιο (και 100 ίππους) απαιτούνται 20.790 ευρώ. Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις, και εδώ μόνο με 100 άλογα, ξεκινούν από τα 20.390 ευρώ. Οπως όλα τα μοντέλα Hyundai και το i20 πωλείται με πενταετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Hyundai i20 1.2 84 ps Exclusive

Κινητήρας: 1.197 κ.εκ., 4 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 84 PS/ 6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 118 Nm/ 4.200 σ.α.λ.

0-100: 13,1 δευτερόλεπτα

Τελική: 173 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ.

CO2: 117 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 18.390 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Θέτει νέα πρότυπα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας