Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
17.3° 13.4°
2 BF
57%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
15.6° 13.3°
3 BF
55%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
15°C
15.5° 14.8°
1 BF
75%
Ιωάννινα
Αίθριος καιρός
10°C
9.9° 9.9°
0 BF
81%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
12°C
11.9° 11.9°
3 BF
66%
Βέροια
Σποραδικές νεφώσεις
15°C
15.4° 14.0°
1 BF
59%
Κοζάνη
Αραιές νεφώσεις
10°C
12.6° 10.4°
0 BF
50%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
12°C
12.4° 12.4°
0 BF
88%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
16.0° 14.9°
3 BF
77%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
11°C
11.2° 9.9°
1 BF
80%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
14°C
14.4° 13.8°
4 BF
77%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
14°C
13.8° 13.8°
3 BF
79%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
14.6° 14.6°
3 BF
89%
Λάρισα
Ελαφρές νεφώσεις
12°C
11.9° 10.2°
1 BF
76%
Λαμία
Αίθριος καιρός
13°C
13.4° 11.5°
0 BF
73%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
16.0° 15.3°
2 BF
79%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
15°C
17.0° 13.6°
2 BF
64%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
12°C
12.1° 10.3°
2 BF
79%
Κατερίνη
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
16.1° 15.3°
2 BF
62%
Καστοριά
Ελαφρές νεφώσεις
13°C
13.0° 13.0°
0 BF
42%
ΜΕΝΟΥ
Σάββατο, 25 Ιανουαρίου, 2025
car
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αέρας ανανέωσης

Το εσωτερικό του νέου Volkswagen ID.3 συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό και βιώσιμα υλικά.

Ο φρέσκος σχεδιασμός, τα υψηλότερης ποιότητας υλικά και τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης αποτελούν το τρίπτυχο του νέου ID.3.

Φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να ανανεώνονται νωρίτερα. Λογικό, αφού οι εξελίξεις τρέχουν και η πρόοδος της τεχνολογίας επιβάλλει γρήγορη προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Με σκοπό το νέο μοντέλο να είναι ανταγωνιστικό, μόλις δυόμισι χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, το ηλεκτρικό best seller της Volkswagen επιστρέφει στην αγορά με ολοκληρωμένη αναβάθμιση. Ηρθε με ακόμα πιο μοντέρνο αμάξωμα και εκλεπτυσμένο εσωτερικό σχεδιασμό. Η γκάμα των αποχρώσεων έχει μεγαλώσει με νέα διαθέσιμα χρώματα. Υψηλής ποιότητας υλικά αντικατοπτρίζουν τη στρατηγική της Volkswagen για την πλήρως ηλεκτρική οικογένεια των μοντέλων ID.

Το αμάξωμα τραβάει τα βλέμματα με μια φρέσκια και πολύ πιο δυναμική εμφάνιση. Τα νέα βελτιστοποιημένα ανοίγματα ψύξης αέρα και οι μεγάλες βαμμένες επιφάνειες κάνουν το μπροστινό μέρος να δείχνει πιο σίγουρο και πολύ πιο ευχάριστο από κάθε γωνία. Ενας λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ο νέας σχεδίασης προφυλακτήρας. Το καπό εμφανίζεται πλέον μακρύτερο επειδή η μαύρη λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ έχει αφαιρεθεί και οι εσοχές στα πλαϊνά τμήματα εκτείνονται πλέον στο εμπρός μέρος. Η Volkswagen έχει βελτιστοποιήσει την αεροδυναμική χάρη στη βελτιωμένη ροή αέρα γύρω από τους μπροστινούς τροχούς, γνωστή ως «αεροκουρτίνα». Στο πίσω μέρος, τα δύο τμημάτων φωτιστικά σώματα λάμπουν στο χείλος της πίσω πόρτας. Ολα αυτά έκαναν το νέο μοντέλο ακόμα πιο αεροδυναμικό, με τον συντελεστή να βρίσκεται πλέον στο 0,2623, τιμή κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Το εσωτερικό του νέου ID.3 συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό και βιώσιμα υλικά. Η Volkswagen χρησιμοποιεί το υλικό μικροϊνών Artvelours Eco για τις επενδύσεις των θυρών και στα καλύμματα των καθισμάτων ένα ύφασμα που περιέχει 71% προϊόντα ανακύκλωσης.

Το ανανεωμένο ID.3 είναι εξοπλισμένο με την τελευταία γενιά λογισμικού που βελτιώνει την απόδοση του συστήματος και μπορεί να λαμβάνει ενημερώσεις over-the-air. Επιπλέον, το βασικό πακέτο εξοπλισμού αναβαθμίζεται και περιλαμβάνει πλέον μια οθόνη infotainment με διαγώνιο 12 ίντσες (30,5 εκατοστά), θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αναδιπλούμενους καθρέφτες και πολλά ακόμα στοιχεία.

Λειτουργίες όπως το Plug & Charge και ο έξυπνος Προγραμματιστής Διαδρομών Ηλεκτρικού Οχήματος καθιστούν την εμπειρία φόρτισης στο νέο ID.3 ακόμα πιο απλή και εύκολη. Η Volkswagen χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά πλήρως ενσωματωμένων συστημάτων υποβοήθησης στο ID.3.

Η φόρτιση του νέου ID.3 είναι ευκολότερη και ακόμη πιο βολική χάρη στις στάνταρ λειτουργίες όπως το Plug & Charge (όπου το όχημα πιστοποιεί τον εαυτό του και ξεκινά τη διαδικασία φόρτισης αμέσως όταν το καλώδιο φόρτισης είναι συνδεδεμένο σε σταθμό φόρτισης) και την έξυπνη λειτουργία «Σχεδιασμός Διαδρομής Ηλεκτρικών Οχημάτων» (Electric Vechicle Route Planer). Σε μεγαλύτερα ταξίδια, το Electric Vehicle Route Planner υπολογίζει τις στάσεις φόρτισης έτσι ώστε το αυτοκίνητο να φτάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στον προορισμό του, χρησιμοποιώντας real time πληροφορίες κίνησης και προβλέψεις τις οποίες συνδυάζει και αξιολογεί σε συνδυασμό με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Τους πίσω τροχούς του ID.3 κινούν 204 ίπποι και αστείρευτη ροπή που δίνουν εξαιρετικές επιδόσεις και άμεση απόκριση και απολαυστική επιτάχυνση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Ολα αυτά με κατανάλωση μόλις 2,5 ευρώ/100 χλμ. (δική μου μέτρηση) σε οικιακή φόρτιση. Καθόλου άσχημα!

Στον δρόμο, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του ηλεκτρικού μοτέρ, τα οποία φυσικά δεν μπορούν να συγκριθούν με εκείνα ενός συμβατικού κινητήρα, με τους μηδενικούς κραδασμούς και την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα, σου φτιάχνουν τη διάθεση. Σε συνδυασμό με την προσεκτικά ρυθμισμένη ανάρτηση, αλλά και τους άπλετους εσωτερικούς χώρους.

Volkswagen Id.3 Pro Performance 58 kWh

Κινητήρας: Ηλεκτρο-κινητήρας 150 kW

Ισχύς: 204 PS

Ροπή: 310 Nm

0-100: 7,3’’

Τελική: 160 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 15,3 kWh/100 χλμ.

Αυτονομία: Εως 426 χλμ.

Μπαταρία: 58 kWh

CO2: 0 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 42.600 ευρώ (χωρίς επιδότηση)

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Αέρας ανανέωσης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας