Το επαναλανσάρισμα της MG στην ελληνική αγορά είναι γεγονός. Και αυτό οφείλεται στον Ομιλο Συγγελίδη, ο οποίος επεκτείνει τις δραστηριότητές του με μία ακόμη μάρκα. Με όνομα βαρύ και η ιστορία, αφού η MG Motor, με πορεία σχεδόν ενός αιώνα, έχει γράψει τις δικές της χρυσές σελίδες στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.
Η Morris Garage έχει αναγεννηθεί, υπό τη «σκέπη» του κινεζικού κολοσσού SAIC (Shanghai Automotive Industries Corporation) και ήδη έχει ξεκινήσει την «επίθεσή» της στην Ευρώπη. Κυρίως με τα ηλεκτροκίνητα. Χαρακτηριστικό είναι ότι τον περασμένο Ιούλιο σημείωσε πολύ υψηλά νούμερα πωλήσεων στη Γηραιά Ηπειρο, ξεπερνώντας ακόμα και την Tesla. Η SAIC Motor είναι η 6η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, ενώ έγινε ο πρώτος όμιλος εταιρειών αυτοκινήτου στην Κίνα του οποίου οι ετήσιες πωλήσεις ξεπερνούν τα 7 εκατ. οχήματα.
Πλέον βρίσκεται και στην Ελλάδα με απόλυτα σύγχρονες προτάσεις στην γκάμα των μοντέλων της, με σκοπό να επαναπροσδιορίσει τον όρο του value for money και να προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους να αποκτήσουν το αυτοκίνητο με τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στις απαιτήσεις τους. Τα μοντέλα της MG έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών.
Ηδη το δίκτυο των επίσημων διανομέων και επισκευαστών έχει ξεκινήσει να λειτουργεί, με 16 σημεία πώλησης και κάθετες μονάδες υποστήριξης. Εκεί, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν όλα τα μοντέλα της γκάμας. Μιλάμε για μια πολύ ενδιαφέρουσα ποικιλία επιλογών, που περιλαμβάνει συνολικά 7 προτάσεις μοντέλων.
Η γκάμα
Στη βάση βρίσκεται το MG ZS, που προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης. Είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η MG «συστήνεται» στην ελληνική αγορά.
Το ZS είναι ένας πραγματικά ασυναγώνιστος συνδυασμός κόστους-συνολικής αξίας, με πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική του έκδοση και πληρότητα σε όλα εκείνα τα στοιχεία που αναζητούν οι αγοραστές σήμερα. Είναι ένα οικογενειακό SUV, που από μόνο του έχει μια γκάμα επιλογών ικανή να προσεγγίσει μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού της Ελλάδας. Με δύο επιλογές βενζινοκινητήρα και δύο αμιγώς ηλεκτρικές, το MG ZS έρχεται με στόχο να εδραιώσει τη μάρκα μεταξύ των πλέον περιζήτητων της ελληνικής αγοράς, κάτι που άλλωστε έχει πετύχει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπου εκτιμήθηκαν δεόντως τα προτερήματά του. Το ZS είναι ένα compact SUV (μήκους 4.323 χιλ.), διαθέσιμο τόσο ως θερμικό όσο και ως ηλεκτρικό. Η βασική έκδοση διαθέτει κινητήρα 1.5 VTI-tech και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που αποδίδει 106 PS και 141 Nm, και η επόμενη κινητήρα 1.0T-GDI με χειροκίνητο αλλά και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που αποδίδει 111 PS και 160 Nm. Από μόλις 18.950 ευρώ!
Οσο για την ηλεκτρική εκδοχή του ZS, διατίθεται με δύο επίπεδα ισχύος (156 PS και 177 PS) και προσφέρεται με μπαταρίες 51 kWh και 72 kWh, με αντίστοιχες αυτονομίες 320 χιλ. και 440 χιλ. Από 27.950 ευρώ με την επιδότηση.
Τα MG4 και MG5 είναι οι δύο αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις της γκάμας, που κάνουν τη διαφορά προσφέροντας ασυναγώνιστη τεχνολογία και ανάλογη τιμολογιακή προσέγγιση. Το MG4 (από 24.448 ευρώ με επιδότηση, 170 PS, 51 kWh αυτονομία 350 χλμ.) έχει εκθειαστεί από τα αυτοκινητικά μέσα της Βρετανίας, που παραδοσιακά είναι μια «δύσκολη» αγορά για κάθε κατηγορία αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, το MG5 (από 28.300 ευρώ με επιδότησ, 177 PS, 51 kWh, αυτονομία 320 χλμ.) είναι μια μεγαλύτερη πρόταση με τις ίδιες αρετές, που ενσωματώνει ακόμα περισσότερα χρηστικά στοιχεία, όπως είναι η δυνατότητα φόρτισης συσκευών από την μπαταρία του, με την τεχνολογία «Vehicle to Load».
Ως μεγαλύτερη επιλογή και με σαφώς πολυτελή χαρακτήρα, βενζινοκίνητο ή plug-in υβριδικό, το MG HS έρχεται να δώσει την απόλυτη απάντηση στην κατηγορία των premium SUV. Το οικογενειακό D-SUV HS (μήκους 4.610 χιλ.) είναι διαθέσιμο ως απλό βενζινοκίνητο, αλλά και ως plug-in hybrid. Στην έκδοση HS διαθέτει κινητήρα 1.5T GDI, ισχύος 162 PS και ροπής 250 Nm (με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή αυτόματο 7άρι). Από 27.900 ευρώ. Η PHEV έκδοση ονομάζεται EHS, έχει μήκος 4.574 χιλ. και στον κινητήρα 1.5T GDI (162 PS και 250 Nm) έρχεται και προστίθεται και ένας ηλεκτροκινητήρας 122 PS με ροπή 230 Nm. Η συνδυαστική ισχύς είναι 258 PS με ροπή 480 Nm. Η μπαταρία 16,6 kWh δίνει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 52 χλμ. To EHS διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και χρειάζεται 6,9 δευτερόλεπτα για τα 0-100, με τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση μόλις 1,8 λ./100 χλμ.
Και λίγο πριν από το τέλος ίσως το πιο σημαντικό: Ολα τα μοντέλα της MG, στην πλειονότητα ετοιμοπαράδοτα, καλύπτονται από εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χιλιόμετρα). Η οποία είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια που προσφέρεται σε καινούργιο αυτοκίνητο στην αγορά.
MG ZS EXCLUSIVE - 1.5L VTI -106 hp 2WD
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 4 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 130 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 141 Nm/ 4.500 σ.α.λ.
0-100: 10,9''
Τελική: 175 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 6,6 λτ./ 100 χλμ.
CO2: 149 γραμμάρια
Τέλη: 104 ευρώ
Τιμή: 18.950 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας