• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 17.6°C / 22.9°C
    2 BF
    69%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    20°C 16.8°C / 21.6°C
    2 BF
    70%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    20°C 16.0°C / 19.9°C
    1 BF
    75%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 14.9°C / 16.4°C
    0 BF
    100%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    16°C 15.9°C / 15.9°C
    0 BF
    88%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    20°C 17.3°C / 20.4°C
    0 BF
    67%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    14°C 14.4°C / 16.8°C
    2 BF
    82%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 17.4°C / 17.4°C
    1 BF
    89%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    17°C 16.8°C / 19.9°C
    2 BF
    77%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    17°C 16.8°C / 16.8°C
    2 BF
    79%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 20.4°C / 21.8°C
    1 BF
    68%
  • Σκόπελος
    Αραιές νεφώσεις
    21°C 20.7°C / 20.7°C
    1 BF
    80%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.2°C / 19.2°C
    2 BF
    76%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    16°C 15.9°C / 19.0°C
    0 BF
    82%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 15.5°C / 21.0°C
    1 BF
    67%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 20.4°C / 20.8°C
    3 BF
    55%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 17.8°C / 22.7°C
    0 BF
    69%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 20.5°C / 20.5°C
    2 BF
    69%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    18°C 15.7°C / 21.1°C
    0 BF
    96%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    14°C 13.5°C / 13.5°C
    1 BF
    84%
Dreamstime.com
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μια ανακοίνωση που άλλαξε την παγκόσμια ποδηλασία

  • A-
  • A+
Από τους 80 συμμετέχοντες κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 24.

Η ιδέα για τη δημιουργία του ποδηλατικού Γύρου της Γαλλίας γεννήθηκε τον Νοέμβριο του 1902 και η επίσημη ανακοίνωση της διοργάνωσής του έγινε σαν σήμερα, στις 19 Ιανουαρίου 1903, από την εφημερίδα L’Auto. Μια ιδέα που είχε προκύψει από έκτακτη σύσκεψη των συντακτών της εφημερίδας, προκειμένου να ανεβάσουν την κυκλοφορία της.

Η διοίκηση της L’Auto ενθουσιάστηκε και οι άνθρωποί της βάλθηκαν να πραγματοποιήσουν αυτό το σχέδιο την ίδια χρονιά, το 1903. Στην αρχή του 20ού αιώνα, η ποδηλασία ήταν από τα δημοφιλέστερα αθλήματα στον κόσμο, όμως δεν υπήρχε κάποιος αντίστοιχος αγώνας σε ετάπ.

Από τον 1ο Γύρο της Γαλλίας, στο διάστημα 1-19 Ιουλίου 1903, φάνηκε πόσο δύσκολο εγχείρημα ήταν ο συγκεκριμένος αγώνας. Ξεκίνησαν 80 συμμετέχοντες και κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 24, πραγματοποιώντας 6 ετάπ και καλύπτοντας συνολικά 2.428 χλμ., στη διαδρομή Παρίσι-Λιόν-Μαρσέιγ-Τουλούζη-Μπορντό-Ναντ-Παρίσι.

Ο άμεσος στόχος των συντακτών της L’Auto επιτεύχθηκε, καθώς η κυκλοφορία της εφημερίδας εκτοξεύτηκε από τα 25.000 φύλλα την ημέρα στα 300.000! Ομως ο Γύρος της Γαλλίας έμελλε να γιγαντωθεί με το πέρασμα των χρόνων και να γίνει ένα από τα σημαντικότερα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα!

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Τα «αετόπουλα» μεγαλώνουν...
Τα βλέμματα στη φετινή Λιγκ 1 είναι στραμμένα στην Κυανή Ακτή, όπου η ομάδα της Νίκαιας ονειρεύεται μεγαλεία έχοντας στις τάξεις της τον αναγεννημένο Μάριο Μπαλοτέλι. Το καλοκαίρι, όταν ο μάνατζερ του Ιταλού...
Τα «αετόπουλα» μεγαλώνουν...
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Κλειστές πόρτες παντού!
Η ρωσική ομοσπονδία αντέδρασε έντονα στην τιμωρία, μιλώντας για «διακρίσεις που επηρεάζουν ένα μεγάλο αριθμό αθλητών, προπονητών, υπαλλήλων και, κυρίως, εκατομμυρίων οπαδών».
Κλειστές πόρτες παντού!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας