Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Είμαι γάιδαρος Παρκάρω όπου γουστάρω!

Σταμάτησε ακριβώς επάνω στη διασταύρωση, κατέστρεψε το «απαγορευτικό» του δήμου και ήσυχη έφυγε για καφέ. Λίγα λεπτά μετά, το λεωφορείο της γραμμής στάθηκε αδύνατον να στρίψει

Είμαι γάιδαρος Παρκάρω όπου γουστάρω!

  • A-
  • A+

Στην αρχή, τα πράγματα δεν ήταν καθόλου έτσι. Το αυτοκίνητο το σέβονταν! Οι πεζοί έτρεχαν να το αποφύγουν και σε κάθε διασταύρωση περνούσα ακάθεκτος και με γενναιότητα περισσή. Μπορώ δε να πω ότι ήμουν και ιδιαίτερα «σεμνός», γιατί ενώ στις ελληνικές ταινίες έριχναν και καμιά μούντζα, εγώ ποτέ δεν είχα αποπειραθεί να το κάνω.

Μετά, άρχισαν σιγά σιγά να αλλάζουν. Πρώτα βγήκε εκείνο το κόκκινο σήμα (νομίζω το λένε STOP), που μου λέει πότε θα σταματάω και πότε όχι. Και μετά, άρχισε μια μόδα με τους πεζούς. Κυρά μου, ολόκληρο τζιπ, με μαύρα τζάμια και αυτοκόλλητα από τον Παρνασσό, δεν το βλέπεις; Πρέπει ΕΓΩ να σε προσέξω;

Πάνω που το κατάπιαμε κι αυτό, να το θέμα της στάθμευσης. Οχι εδώ γιατί είναι διάβαση πεζών, όχι εκεί γιατί είναι θέσεις αναπήρων, όχι παραπέρα γιατί δεν μπορεί να στρίψει το λεωφορείο. Αμα δεν χωράει το λεωφορείο, να αλλάξει δρομολόγιο και να πηγαίνει από τα φαρδιά, το λεωφορείο!

Γι' αυτό σάς λέω. Τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ. Σκεφτείτε ότι τις προάλλες βρήκα όλη τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου γδαρμένη, γιατί δεν μπορούσε να περάσει ένα φορτηγό (έλεγαν μετά). Μα καλά. Το Λεκανοπέδιο έχει περισσότερα από 20.000 χλμ. δρόμου. Από εκεί έπρεπε να περάσει; (Κι ύστερα σου λέει «επαγγελματίας».)

Και σαν να μην έφτανε αυτό, χθες το πρωί, στο κέντρο ακριβώς του παρμπρίζ, βρήκα ένα κίτρινο αυτοκόλλητο που έγραφε «Είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω».

Δεν μπορώ να καταλάβω. Είχα σταματήσει στην είσοδο ενός ιδιωτικού γκαράζ, αλλά, ρε φίλε, τι ώρα φεύγεις για τη δουλειά σου;

Δεν σεβάστηκες το ότι ΕΓΩ ξύπνησα στις 7 ΤΟ ΠΡΩΙ μόνο και μόνο για να φύγω και να μη σε ενοχλήσω καθόλου;

Είναι στιγμές που νιώθω μόνο ντροπή για την κατάντια μας.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το αποκορύφωμα της κόντρας Σένα-Προστ
Ισως δεν έχουν υπάρξει πιο «άσπονδοι ομόσταβλοι» στην ιστορία της Formula 1. Και η κόντρα τους κορυφώθηκε στο γκραν πρι της Σουζούκα σαν σήμερα, 22 Οκτωβρίου, του 1989... Πρόκειται για τους Αϊρτον Σένα και...
Το αποκορύφωμα της κόντρας Σένα-Προστ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Tiguan επταθέσιο
Το Tiguan είναι ένα από τα παγκόσμια best-sellers και εντάσσεται στο Top-10 των δημοφιλέστερων μοντέλων στην Ευρώπη. Πλέον άρχισε να διατίθεται και το Tiguan Allspace, μια έκδοση με μεγαλύτερες διαστάσεις.
Tiguan επταθέσιο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Και με πρίζα
Η Seat ενισχύει την αποδοτικότητα και την ελκυστικότητα του Tarraco εισάγοντας την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα plug-in μαζί με το σπορ επίπεδο εξοπλισμού FR.
Και με πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ολοκληρώνει την τριπλέτα
Το πρώτο compact SUV της Skoda διακρίνεται από εκφραστικό design, compact διαστάσεις, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ προσφέρει σε προσιτή τιμή πλούσιο εξοπλισμό, χαμηλό κόστος χρήσης και μεγάλους χώρους.
Ολοκληρώνει την τριπλέτα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η επιστροφή
Η Mazda είναι μια από τις σημαντικές αυτοκινητοβιομηχανίες και μας έλειψε! Μετά από 5 χρόνια δηλώνει και πάλι το «παρών» στην ελληνική αγορά. Το μικρό της SUV, το CX-3, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η επιστροφή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ρεκόρ για C5 Aircross
Εξι μήνες μετά το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη πάνω από 50.000 πωλήσεις, επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα καθώς είναι πλέον το τρίτο πιο εμπορικό μοντέλο της.
Ρεκόρ για C5 Aircross

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας