Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στης ακρίβειας τον καιρό…

Είδαμε μοντέλα σε πρώτη πανελλήνια παρουσίαση, αλλά και τετράτροχα που ίσως ποτέ δεν θα δούμε σε καθημερινή κυκλοφορία

Στης ακρίβειας τον καιρό…

  • A-
  • A+

Μπορεί οι συνθήκες της ζωής μας να έχουν αλλάξει ριζικά, μπορεί η αγορά του αυτοκινήτου με δυσκολία φέτος να φτάσει τις 70.000 ταξινομήσεις, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο: o μέσος συμπατριώτης μας ξεκουράζεται, προβληματίζεται και... ονειροπολεί γύρω από ένα καινούργιο αυτοκίνητο.

Η φετινή έκθεση προσέλκυσε χιλιάδες επισκέπτες, δημιούργησε συζητήσεις με μπόλικες διαφωνίες στις παρέες αλλά, πάνω απ' όλα, αναβίωσε για λίγες ώρες τις παλιές καλές συνήθειες όλων μας, τότε που η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου ήταν πράξη εφικτή και κύριας σημασίας για όλη την οικογένεια.

Στης ακρίβειας τον καιρό λοιπόν και πρέπει να σας πούμε πως, παρά το σχετικά μικρό μέγεθός της, η έκθεση προσέλκυσε το σύνολο σχεδόν των εταιρειών αυτοκινήτου.

Είδαμε μοντέλα σε πρώτη πανελλήνια παρουσίαση, αλλά και τετράτροχα που ίσως ποτέ δεν θα δούμε σε καθημερινή κυκλοφορία.

Υπήρχαν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα -εικόνες από ένα μέλλον που έρχεται ταχύτατα-, πλαισιωμένα από υβριδικά, που έχουμε πλέον αρχίσει να τα συνηθίζουμε, όσο και αν μας ξαφνιάζουν στον δρόμο. (Γιατί είναι εντελώς αθόρυβα και δεν τα καταλαβαίνεις παρά μόνο όταν βρεθούν από πάνω σου!)

Φυσικά, οι εκδόσεις diesel συγκέντρωσαν και πάλι σημαντικό κοινό, ενώ ενδιαφέρον παρουσίασε και η αντίληψη της Fiat περί «παγκόσμιου αυτοκινήτου» (μια πλατφόρμα, αυτή του 500, σε εκδόσεις και για τις δύο πλευρές του Ατλαντικού - 500 Χ και νέο Renegate).

Βλέποντας την Alfa Romeo 4C ή το θηριώδες Αudi R8 V10, αναλογιστήκαμε πόσοι από τους «υπευθύνους» που επισκέφθηκαν την έκθεση στα εγκαίνιά της κατάλαβαν την έρευνα, την τεχνολογία και γενικά τη γνώση που κρύβει μια παρόμοια κατασκευή.

Χαθήκαμε για λίγο στις εικόνες των κέντρων έρευνας και σχεδιασμού των εταιρειών που γνωρίσαμε τα περίπου 30 χρόνια της εμπλοκής μας στον χώρο, αλλά… συνήλθαμε απότομα από συνάδελφο που ρώτησε την ομήγυρη αν «ακούσαμε για τις νέες χρεώσεις στα τέλη κυκλοφορίας».

Ας μη φιλοσοφούμε όμως άλλο! Η ζωή συνεχίζεται και είναι ώρα να περιδιαβούμε στα περίπτερα για να δούμε μαζί τι αξιόλογο παρουσιάστηκε αυτό το δεύτερο δεκαήμερο του Νοέμβρη στην Αθήνα.

Δείτε τι μας φέρνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στο αφιέρωμα της «ΕΦ.ΣΥΝ.»

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέο Polo R-Line
Η έκδοση R-Line είναι διαθέσιμη με τον κινητήρα 1.0 TSI 115PS, τόσο με χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων και έρχεται να προστεθεί στην κορυφή της γκάμας του Polo, όσον αφορά το...
Νέο Polo R-Line
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Δέκα χρόνια ανάπτυξη
Η Kia Motors πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2018 στην Ευρώπη (494.304 μονάδες) καθώς και τη 10η συνεχή χρονιά ανάπτυξής της. Τα αποτελέσματα ολόκληρου του έτους δείχνουν μια αύξηση 4,7% για την κορεατική...
Δέκα χρόνια ανάπτυξη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Καινοτομία
Η Fiat Chrysler Automobiles επενδύει στην καινοτομία σχεδιάζοντας και εξελίσσοντας προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, οι οποίες καθιστούν τις μετακινήσεις πιο άνετες, ασφαλείς, αλλά και φιλικές προς το...
Καινοτομία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Carlo Abarth
Εχοντας συνδέσει το όνομά του με τους αγώνες και την εξέλιξη αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση και τις επιδόσεις, ο Carlo Abarth κατάφερε να δημιουργήσει μια νέα σχολή στον χώρο του αυτοκινήτου, η...
Carlo Abarth
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Citroën 2CV Το ασχημόπαπο
Το CitroËn 2CV ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Citroën, από τις 7 Οκτωβρίου 1948 έως τις 27 Ιουλίου 1990. Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής που κράτησε...
Citroën 2CV Το ασχημόπαπο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Στα άστρα με νέο κινητήρα
Ενα χρόνο μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Space Star, η οικογένεια του μοντέλου συμπληρώνεται με τη χρήση ενός τρικύλινδρου κινητήρα 1.0 λίτρου με σύστημα Auto Stop & Go (AS&G). Από 9.990 ευρώ. Tο...
Στα άστρα με νέο κινητήρα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας