• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    3°C 0.9°C / 4.2°C
    2 BF
    70%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    1°C -2.1°C / 3.0°C
    2 BF
    44%
  • Πάτρα
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 4.8°C / 5.0°C
    5 BF
    54%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    0°C -0.1°C / -0.1°C
    4 BF
    40%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    1°C 0.7°C / 0.9°C
    3 BF
    60%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    -1°C -2.9°C / -0.7°C
    0 BF
    52%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    -6°C -5.6°C / -4.4°C
    2 BF
    50%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    1°C 1.3°C / 1.3°C
    2 BF
    70%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 6.1°C / 7.8°C
    4 BF
    59%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    1°C 1.2°C / 1.2°C
    4 BF
    71%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 6.2°C / 6.6°C
    5 BF
    65%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 6.0°C / 6.0°C
    6 BF
    60%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 6.3°C / 6.3°C
    5 BF
    61%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    2°C -0.5°C / 1.9°C
    3 BF
    48%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    1°C 0.5°C / 1.2°C
    1 BF
    89%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    8°C 7.8°C / 7.8°C
    3 BF
    46%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    1°C -0.2°C / 3.6°C
    2 BF
    94%
  • Καβάλα
    Σποραδικές νεφώσεις
    2°C 2.1°C / 2.1°C
    1 BF
    46%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    -1°C -3.3°C / 0.0°C
    2 BF
    57%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    -3°C -2.8°C / -2.8°C
    1 BF
    65%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ηλεκτρική βόμβα

  • A-
  • A+
Ο μοναδικός λόγος για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού Abarth είναι η αναζήτηση της μέγιστης απόδοσης.

Θεωρητικά είναι ένας ασυμβίβαστος συνδυασμός, αλλά νέα εποχή - νέα ήθη! Η επιτομή των μικρών ισχυρών θερμικών κινητήρων, η Abarth, κάνει στην άκρη προς χάριν της ηλεκτροκίνησης!

Ετσι απλά, η Abarth προσαρμόζεται στη νέα εποχή, η οποία ξεκινά με την αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e, το οποίο θα εμπλουτίσει την γκάμα της και θα διευρύνει το κοινό της. Το νέο Abarth 500e είναι το πιο άμεσο στις αντιδράσεις και δυναμικό Abarth της σύγχρονης εποχής. Η ηλεκτρική αρχιτεκτονική προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και αίσθηση από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, χάρη στη βελτιωμένη κατανομή βάρους, την αυξημένη ροπή και το μεγαλύτερο πλάτος (φαρδύτερα μετατρόχια).

Ο μοναδικός λόγος για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού Abarth είναι η αναζήτηση της μέγιστης απόδοσης. Αυτός ο στόχος οδηγεί την Abarth εδώ και 73 χρόνια με τη μάρκα να αποτελεί από το 1949 συνώνυμο της απόδοσης και της ανταγωνιστικότητας. Σήμερα, ο «Σκορπιός» ανανεώνει αυτή την πρόκληση με ένα επαναστατικό μοντέλο που κάνει πράξη τη φιλοσοφία ζωής του Carlo Abarth, «Πήγαινε ταχύτερα από χθες. Κατάκτησε περισσότερες νίκες».

Το νέο Abarth 500e είναι περισσότερο Abarth από ποτέ. Συνδυάζοντας τη δύναμη του ηλεκτρισμού με το στιλ και τον ήχο, μετατρέπει την αδρεναλίνη σε επιδόσεις. Το νέο 500e είναι το πλέον άμεσο και διασκεδαστικό Abarth 500 στην πόλη, έχοντας καλύτερες επιδόσεις και απόκριση από το Abarth 695. Ειδικότερα στην επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες (20-40 χλμ./ώρα) είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο (50%) σε σχέση με το βενζινοκίνητο μοντέλο 695 (180 hp).

Αλλά και εκτός του αστικού περιβάλλοντος είναι ταχύτερο, με την επιτάχυνση 40-60 χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 1,5" -πολύ ταχύτερα από τη συμβατική έκδοση που μένει πίσω κατά 15 μέτρα, φτάνοντας τα 60 χλμ./ώρα ένα δευτερόλεπτο αργότερα.

Επιταχύνοντας από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα, το ηλεκτρικό μοντέλο είναι επίσης ταχύτερο κατά σχεδόν 1", ενώ η συνολική του ανωτερότητα καταγράφεται και στην πίστα Misto Alfa Handling Track του κέντρου δοκιμών του Balocco, όπου το νέο Abarth 500e κερδίζει το 695 στον γύρο με περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά!

Παράλληλα, η αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα, το μακρύτερο μετατρόχιο, η βελτιωμένη σταθερότητα χάρη στα φαρδύτερα μετατρόχια και η καλύτερη κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων προσφέρουν κορυφαία απόκριση και επίπεδα πρόσφυσης. Το νέο Abarth 500e εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 113,7 kW (155 hp) που εξασφαλίζει δυναμικές ρεπρίζ και επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7 δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνολικά το νέο Abarth 500e είναι ένα γρήγορο, διασκεδαστικό και με εξαιρετική ακρίβεια σπορ αυτοκίνητο που ενώνει τους παραδοσιακούς φίλους της μάρκας με ένα νέο κοινό, επεκτείνοντας την εμπορική της παρουσία και παραμένοντας την ίδια στιγμή πιστό στο αυθεντικό DNA της Abarth.

Τρία προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα, το κάθε ένα με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες.

Η επιλογή Turismo προσφέρει ομαλότερη επιτάχυνση, ενώ και η συνολική απόδοση περιορίζεται για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η ισχύς φτάνει τα 100 αντί των 113 kW και η ροπή τα 220 αντί των 235 Nm. Η επιλογή Scorpion Street παράλληλα με τη μέγιστη ισχύ προσφέρει και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας.

Στις επιλογές Turismo και Scorpion Street διαθέσιμη είναι και η λειτουργία «one-pedal» για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ανάκτηση ενέργειας. Τέλος το πρόγραμμα Scorpion Track, όπως αφήνει να εννοηθεί το όνομά του, έχει σχεδιαστεί με αποκλειστικό γνώμονα τη μέγιστη απόδοση.

Το νέο Abarth 500e εφοδιάζεται με σύστημα ταχυφόρτισης ισχύος 85 kW, το οποίο επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο την ανάκτηση αυτονομίας περίπου 40 χλμ. σε μόλις 5 λεπτά, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει το 80% σε μόλις 35 λεπτά.

Διαχρονικά ο ήχος παίζει σημαντικό ρόλο για την Abarth. Εκτός από τεχνικό στοιχείο, εξελίχθηκε σε μια ξεχωριστή υπογραφή που υπογραμμίζει τη διασκέδαση που προσφέρουν τα μοντέλα της μάρκας. Το νέο Abarth 500e είναι το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο πόλης με σύστημα αναπαραγωγής ήχου, για όσους δεν θέλουν να αποχωριστούν ούτε για μια στιγμή το χαρακτηριστικό βρυχηθμό του turbo βενζινοκινητήρα της Abarth!

Η νέα εξηλεκτρισμένη υπογραφή του «Σκορπιού» κάνει την εμφάνισή της με το μοντέλο, ενώνοντας την ισχύ με την καινοτομία και τη διασκέδαση με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Μια σειρά «επιθετικών» στοιχείων στο αμάξωμα τραβούν αμέσως την προσοχή, όπως ο νέος προφυλακτήρας, ο πίσω διαχύτης και οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος που φιλοξενούν το σύστημα πέδησης με δίσκους σε όλους τους τροχούς. Νέα είναι η φωτεινή υπογραφή LED, αλλά και το λογότυπο με τον Σκορπιό.

Η αποκάλυψη του νέου Abarth 500e πραγματοποιείται με την έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima, μια εντυπωσιακή και πλήρως εξοπλισμένη πρόταση για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Abarth. Με την παραγωγή να περιορίζεται στις μόλις 1.949 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί στη χρονολογία γέννησης της μάρκας, η Scorpionissima είναι διαθέσιμη σε αμαξώματα hatchback και cabrio.

Η συλλεκτική έκδοση έρχεται με δυο νέα χρώματα, του Acid Green και του Poison Blue.

Η απόκτηση ενός νέου Abarth 500e θα μπορεί να πραγματοποιείται και διαδικτυακά με τον αγοραστή να μπορεί να διαμορφώσει και να ολοκληρώσει τις διαδικασίες απόκτησης του νέου του αυτοκινήτου μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηρθε στην Ελλάδα
Η BMW οδηγεί την πολυτελή κατηγορία σε μια νέα εποχή που θα διαμορφωθεί από καινοτομίες στους τομείς της βιωσιμότητας και της ψηφιοποίησης.
Ηρθε στην Ελλάδα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ρεκόρ πωλήσεων
Οι πωλήσεις της Hyundai το 2022 σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν συνολικά σε 3,94 εκατ. οχήματα, αυξημένες κατά 1,4% από έτος σε έτος.
Ρεκόρ πωλήσεων
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Κατακόρυφη άνοδος
Η ασταμάτητη ώθηση της Cupra συνεχίστηκε το 2022 με την παράδοση 152.900 μονάδων, όγκος που σηματοδοτεί αύξηση 92,7%.
Κατακόρυφη άνοδος
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέα έκδοση
Στη φετινή Εκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών η Dacia παρουσίασε τη νέα έκδοση Extreme ηλεκτρικού Spring, που εφοδιάζεται με εντελώς νέο κινητήρα.
Νέα έκδοση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ρεκόρ πωλήσεων
Η BMW Motorrad πέτυχε τις υψηλότερες πωλήσεις στην ιστορία της εταιρείας παραδίδοντας στους πελάτες 202.895 μοτοσικλέτες και scooters.
Ρεκόρ πωλήσεων
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηλεκτρικό πολυεργαλείο
Tο ID. Buzz είναι αμιγώς ηλεκτρικό και πλέον ήρθε και στην Ελλάδα, που με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς ανακαλύπτει και συμπαθεί την ηλεκτροκίνηση.
Ηλεκτρικό πολυεργαλείο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας