• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    13°C 10.2°C / 14.6°C
    0 BF
    86%
  • Θεσσαλονίκη
    Ασθενής ομίχλη
    11°C 9.3°C / 12.1°C
    1 BF
    91%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 13.0°C / 14.4°C
    2 BF
    81%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 6.9°C / 8.8°C
    1 BF
    94%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 9.9°C / 10.2°C
    0 BF
    93%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 8.2°C / 10.0°C
    1 BF
    86%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 6.4°C / 6.4°C
    0 BF
    93%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 12.4°C / 12.4°C
    1 BF
    89%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    12°C 11.8°C / 13.3°C
    3 BF
    87%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 8.5°C / 9.9°C
    2 BF
    87%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 12.8°C / 13.4°C
    1 BF
    76%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 11.8°C / 11.8°C
    2 BF
    72%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 13.9°C
    2 BF
    88%
  • Λάρισα
    Ασθενής ομίχλη
    11°C 10.7°C / 11.1°C
    0 BF
    100%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    13°C 11.5°C / 12.8°C
    0 BF
    88%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    13°C 12.8°C / 13.2°C
    0 BF
    81%
  • Χαλκίδα
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 11.1°C / 13.8°C
    2 BF
    81%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 8.3°C / 11.0°C
    2 BF
    86%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 9.7°C / 11.2°C
    2 BF
    100%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 6.0°C / 6.0°C
    1 BF
    92%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Συνδυασμός τριών κόσμων

  • A-
  • A+
Η άνεση είναι η πρώτη προτεραιότητα του C4 C-Cross και η οδική συμπεριφορά ακολουθεί χωρίς να υστερεί.

Αν μη τι άλλο εντυπωσιάζει στον δρόμο. Διαθέτει υψηλή απόσταση από το έδαφος και χρησιμοποιεί τροχούς μεγάλης διαμέτρου, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα επιβλητική και αεροδυναμική σιλουέτα. Το νέο C4 C–Cross κινείται εξαιρετικά στον δρόμο και αγαπάει τα ταξίδια.

Ενσωματώνει χαρακτηριστικά από SUV σε έναν δυναμικό Coupé σχεδιασμό. Συνδυάζει υπέροχα τα ισχυρά χαρακτηριστικά τριών διαφορετικών κόσμων. Με την υπερυψωμένη και δυναμική στάση του υιοθετεί διακριτικά στοιχεία από SUV για επιπλέον δυναμισμό και χαρακτήρα. Η Coupé αεροδυναμική και η ρευστή σιλουέτα του νέου μοντέλου αντανακλά την εταιρική σχεδιαστική ταυτότητα της Citroën, ιδίως με τη νέα υπογραφή από τον φωτισμό LED εμπρός και πίσω, με μια νέα έκφραση στιλ που είναι πιο μυώδης και δυναμική.

Αξιοπρόσεκτα σημεία είναι η επιθετική μάσκα, τα διπλά φώτα LED με γραφικά σχήματος «V», τα οποία ενώνονται με τη γρίλια χρωμίου. Το μυώδες καπό είναι ανάγλυφο, ενώ ο προφυλακτήρας έχει μοντέρνο σχεδιασμό με τις εισαγωγές αέρα να διακοσμούν την προστατευτική ποδιά. Το πίσω μέρος ξεχωρίζει με τα ιδιόμορφα φωτιστικά σώματα. Η ελαφρώς κεκλιμένη οροφή με τα τρία πλευρικά παράθυρα αποτελούν παραπομπή (για μας τους «ιστορικούς») στο εμβληματικό Citroën GS των seventies.

Με μήκος στα 4,36 μ. και μεταξόνιο στα 2,67 μ. προσφέρει χώρους και ανέσεις, ενώ χάρη και στα μεγάλα ελαστικά των 18 ιντσών αλλά και τη σχεδίαση της ανάρτησης έχει ανεβεί στα 15,6 εκ. απόσταση από το έδαφος, κάτι που δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό και τον χαρακτηρισμό crossover. Και βοηθά αν χρειαστεί να βγεις λίγο από την άσφαλτο.

Προσφέρει στάνταρ ένα πληθωρικό πακέτο τεχνολογιών για την υποβοήθηση του οδηγού.

Το ζεστό και υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό εκφράζει άμεσα την ευεξία και τον εκσυγχρονισμό, ενώ η άνεση και η κορυφαία ευρυχωρία των πίσω επιβατών είναι επιπέδου sedan. Ο μοναδικός σχεδιασμός του συνεχίζεται και στην όμορφη και λειτουργική καμπίνα. Πολύ αναπαυτικά είναι τα καθίσματα. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, μέσω της οποίας ελέγχονται κι άλλες παράμετροι του αυτοκινήτου. Για την πληροφόρηση του οδηγού έχει τοποθετηθεί μια οθόνη TFT 5,5 ιντσών, αντί για τον κλασικό πίνακα οργάνων.

Ευχάριστη έκπληξη η ποιότητα των πλαστικών, κυρίως όμως το σωστό φινίρισμα και η γερή συναρμογή που αφήνουν μια premium αίσθηση και δίνουν υποσχέσεις για αντοχή στον χρόνο. Ηταν κάτι που είχε ανάγκη η μάρκα και που απαιτεί πλέον ο πελάτης και επιβάλει ο αδυσώπητος ανταγωνισμός στην κατηγορία. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και άνετη, αλλά η ορατότητα προς τα πίσω δεν είναι η καλύτερη.

Πολλοί είναι και οι αποθηκευτικοί χώροι για τα μικροπράγματα (συνολικά 16 με χωρητικότητα 39 λτ.), ανάμεσα στους οποίους ξεχωρίζουν το συρτάρι εμπρός από τον συνοδηγό και η θήκη στην κεντρική κονσόλα, πίσω από το μικροσκοπικό χειριστήριο (χωρίς κλασικό λεβιέ) του αυτόματου κιβωτίου.

Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι μεγάλος, το πλάτος είναι αρκετό ώστε να μην ακουμπούν οι ώμοι, ενώ προσφέρεται ένας πρακτικός χώρος αποσκευών 380 λίτρων με μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.

Το C4 C-Cross, που είχα στη διάθεσή μου, ήταν εφοδιασμένο με τον βενζινοκινητήρα των μόνο 1,2 λίτρων που όμως αποδίδει 130 ίππους, εξοπλισμένο με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ΕΑΤ8. Eντυπωσιακή είναι η αίσθηση τραβήγματος από τις χαμηλές στροφές, που ειδικά στη ρύθμιση sport (υπάρχουν επίσης η eco και η normal) εξασφαλίζει άνετες προσπεράσεις και στην eco εξοικονομεί καύσιμο. Το κιβώτιο είναι αγχολυτικό ειδικά μέσα στην κίνηση της πόλης, ενώ η πραγματική κατανάλωση βρίσκεται στα μόλις 7 λτ./100 χλμ. «Ταιριάζει γάντι» στον κινητήρα και αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητές του. Με σωστή κλιμάκωση, απαλές αλλαγές και τη δυνατότητα επέμβασης του οδηγού μέσω paddles, εκατέρωθεν του τιμονιού, βοηθά στην άνετη οδήγηση.

Στον δρόμο, το νέο μοντέλο δηλώνει υπερήφανα ότι συνεχίζει και βελτιώνει την παράδοση της μάρκας. Η άνεση είναι η πρώτη προτεραιότητα του C4 C-Cross και η οδική συμπεριφορά ακολουθεί χωρίς να υστερεί. Συνδυαστικά με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης απολαμβάνεις ξεκούραστα ταξίδια. Η ηχομόνωση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, κρατώντας εκτός τις περισσότερες οχλήσεις από τον αέρα και τα ελαστικά. Ο 1.2 PureTech συνδράμει το έργο της, παράγοντας ελάχιστους κραδασμούς και διόλου ενοχλητική χροιά, ακόμα και υπό πίεση.

Η καλή εντύπωση από την οδική συμπεριφορά του C-Cross συνεχίζεται σε κάθε οδικό δίκτυο. Το ύψος από το έδαφος, αλλά και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, επιτρέπουν την κίνηση σε φλατ χωματόδρομους. Φωτογραφήθηκε στο ορεινό χωριό Ακοβος Αρκαδίας, σε υψόμετρο 943 μ., όπως έγραψε η σχετική ένδειξη στην ψηφιακή οθόνη του γαλλικού αυτοκινήτου.

Citroen C4 C–Cross 1.2 PureTech 130 PS EAT8

Κινητήρας: 1.199 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 130 PS/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 230 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100: 9,4 δευτερόλεπτα
Τελική: 200 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 5,8 λτ./ 100 χλμ.
CO2: 131 γραμμάρια
Τέλη: 84 ευρώ
Τιμή: 29.750 ευρώ

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Maxi Scooter
Το πρώτο maxi scooter της Voge έφτασε στην Ελλάδα φέρνοντας κορυφαία τεχνολογία, τον πλουσιότερο εξοπλισμό στην κατηγορία και μια τιμή γνωριμίας.
Maxi Scooter
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηλεκτρική βόμβα
Η επιτομή των μικρών ισχυρών θερμικών κινητήρων, η Abarth, κάνει στην άκρη προς χάριν της ηλεκτροκίνησης
Ηλεκτρική βόμβα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Alfa Romeo στην πρίζα
Η κορυφαία έκδοση της Tonale συνεχίζει τη μεταμόρφωση της μάρκας στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης συνδυάζοντας μέγιστη αποδοτικότητα και παράλληλα σπορ χαρακτήρα.
Alfa Romeo στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η νέα γενιά
Με στόχο να καλύπτει τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές αποκλειστικά ηλεκτρικά, η ηλεκτρική αυτονομία με το Prius έχει αυξηθεί πάνω από 50%.
Η νέα γενιά
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Δύναμη που φαίνεται
Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης καθιστά το Grandland GSe ένα ηλεκτρικό όχημα με μόνιμη τετρακίνηση.
Δύναμη που φαίνεται
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εξι χρόνια εγγύηση
Η Mazda, με την επιβεβαιωμένη της αξιοπιστία, επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση για όλα της τα μοντέλα από τα 3 στα 6 χρόνια ή 150.000 χλμ.
Εξι χρόνια εγγύηση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας