• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    10°C 8.4°C / 11.4°C
    3 BF
    79%
  • Θεσσαλονίκη
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 5.6°C / 9.9°C
    2 BF
    72%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 7.6°C / 11.0°C
    4 BF
    75%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    3°C -1.1°C / 2.7°C
    0 BF
    81%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 6.9°C / 6.9°C
    4 BF
    87%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 6.0°C / 7.1°C
    1 BF
    77%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    2°C 2.4°C / 2.4°C
    3 BF
    81%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 5.9°C / 5.9°C
    2 BF
    81%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    14°C 13.2°C / 13.8°C
    2 BF
    94%
  • Μυτιλήνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 11.2°C / 11.2°C
    2 BF
    67%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    13°C 13.4°C / 14.4°C
    3 BF
    82%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 11.9°C / 11.9°C
    5 BF
    75%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    11°C 11.3°C / 11.3°C
    2 BF
    71%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 5.9°C / 8.4°C
    2 BF
    93%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    9°C 8.4°C / 8.8°C
    3 BF
    71%
  • Ρόδος
    Θύελλα με βροχοπτώσεις
    15°C 13.8°C / 14.9°C
    1 BF
    96%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 8.6°C / 10.4°C
    3 BF
    76%
  • Καβάλα
    Αυξημένες νεφώσεις
    9°C 9.4°C / 9.4°C
    2 BF
    77%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 5.7°C / 8.4°C
    2 BF
    78%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 1.1°C / 1.1°C
    1 BF
    86%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

H Audi στη Formula 1

  • A-
  • A+

Η Audi εισέρχεται στην κορυφαία κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από το 2026 η μάρκα θα αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 με μια ειδικά ανεπτυγμένη μονάδα ισχύος. 

Οι νέοι τεχνικοί κανόνες, που θα ισχύσουν από το 2026, επικεντρώνονται στην περαιτέρω ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και στα προηγμένα βιώσιμα καύσιμα. 

Εκτός από το υφιστάμενο ανώτατο όριο κόστους για τις ομάδες, θα εισαχθεί ένα ανώτατο όριο κόστους για τους κατασκευαστές κινητήρων το 2023. 

Επιπλέον, η Formula 1 έχει θέσει τον φιλόδοξο στόχο να δημιουργήσει μια σειρά αγώνων ουδέτερη σε εκπομπές άνθρακα έως το 2030.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αγωνιστικά
Η Piazza San Carlo στην καρδία του Τορίνο φιλοξένησε δύο θρύλους των αγώνων ράλι, το Fiat 131 Abarth Rally Group 4 (1977) και τη Lancia Delta HF Integrale Group A (1992).
Αγωνιστικά
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η καινοτόμα D50
Η πόλη του Τορίνο ανακαίνισε το σημείο εκκίνησης του ιστορικού αγώνα Gran Premio del Valentino με την πλήρως ανακατασκευασμένη Lancia D50.
Η καινοτόμα D50
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πριν από 70 χρόνια
Ηταν Μάιος του 1950, όταν διοργανώθηκε για πρώτη φορά Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Η σύνδεση της Alfa Romeo με τη Formula 1 είναι χαραγμένη στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Πριν από 70 χρόνια
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αειφόρο νησί
Τα ηλεκτρικά οχήματα της υπηρεσίας «astyBUS» διένυσαν 138.900 χλμ. μέσα σε τέσσερις μήνες πραγματοποιώντας 21.798 διαδρομές.
Αειφόρο νησί
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Alfa Romeo στην πρίζα
Η κορυφαία έκδοση της Tonale συνεχίζει τη μεταμόρφωση της μάρκας στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης συνδυάζοντας μέγιστη αποδοτικότητα και παράλληλα σπορ χαρακτήρα.
Alfa Romeo στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η νέα γενιά
Με στόχο να καλύπτει τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές αποκλειστικά ηλεκτρικά, η ηλεκτρική αυτονομία με το Prius έχει αυξηθεί πάνω από 50%.
Η νέα γενιά

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας