• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    13°C 10.2°C / 14.6°C
    0 BF
    86%
  • Θεσσαλονίκη
    Ασθενής ομίχλη
    11°C 9.3°C / 12.1°C
    1 BF
    91%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 13.0°C / 14.4°C
    2 BF
    81%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 6.9°C / 8.8°C
    1 BF
    94%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 9.9°C / 10.2°C
    0 BF
    93%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 8.2°C / 10.0°C
    1 BF
    86%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 6.4°C / 6.4°C
    0 BF
    93%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 12.4°C / 12.4°C
    1 BF
    89%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    12°C 11.8°C / 13.3°C
    3 BF
    87%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 8.5°C / 9.9°C
    2 BF
    87%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 12.8°C / 13.4°C
    1 BF
    76%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 11.8°C / 11.8°C
    2 BF
    72%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 15.9°C / 15.9°C
    4 BF
    82%
  • Λάρισα
    Ασθενής ομίχλη
    11°C 10.7°C / 11.1°C
    0 BF
    100%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    13°C 11.5°C / 12.8°C
    0 BF
    88%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    13°C 12.8°C / 13.2°C
    0 BF
    81%
  • Χαλκίδα
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 11.1°C / 13.8°C
    2 BF
    81%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 8.3°C / 11.0°C
    2 BF
    86%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 9.7°C / 11.2°C
    2 BF
    100%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 6.0°C / 6.0°C
    1 BF
    92%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Crossover πόλης

  • A-
  • A+
Το Aygo X κάνει άλμα προόδου στον τομέα της ασφάλειας εισάγοντας το Toyota Safety Sense ως στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας.

Η μάρκα που πρωταγωνιστεί και φέτος στην ελληνική αγορά -είναι με διαφορά πρώτη με 9.824 πωλήσεις το πρώτο επτάμηνο του 2022- παίζει πλέον δυνατά και στα μικρά αυτοκίνητα. Με όπλο το καλό όνομα, την αξιοπιστία, το οργανωμένο δίκτυο και βέβαια την εξαετή εγγύηση δεν μπορεί να μην πετύχει.

Το νέο Toyota Aygo X είναι ένα crossover μοναδικό στη κατηγορία A, που σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Βασίζεται στην επιτυχημένη πλατφόρμα GA-B, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το νέο Yaris και το Yaris Cross. Τα καταφέρνει περίφημα στην πόλη, του αρέσουν όμως και τα ταξίδια.

Η τολμηρή διχρωμία του Aygo X σε συνδυασμό με μια νέα, ζωηρή χρωματική φιλοσοφία συνθέτουν ένα προφίλ που προσελκύει την προσοχή υποδηλώνοντας την ετοιμότητα του μοντέλου να ξεχυθεί στον δρόμο.

Η νέα σφηνοειδής οροφή επιτείνει την αίσθηση δυναμισμού πετυχαίνοντας μια πιο σπορ εικόνα. Μπροστά, φώτα υψηλής τεχνολογίας full LED αγκαλιάζουν το πάνω τμήμα του καπό δημιουργώντας ένα σήμα φτερού, ενώ λίγο πιο κάτω η μεγάλη μάσκα, τα φώτα ομίχλης και η ποδιά βασίζονται στο θέμα «double trapezoid» που αποτελεί μέρος της ταυτότητας του Aygo.

Η νέα χρωματική φιλοσοφία είναι εμπνευσμένη από μπαχαρικά (!), με αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας μοναδικής σειράς χρωμάτων για το Aygo X, με το καθένα να αποτυπώνει την αύρα και τις διαφορετικές προσωπικότητες του αυτοκινήτου. Είναι το κάρδαμο (απαλό πράσινο), το τσίλι (κόκκινο), το τζίντζερ (μπεζ) και ο λιγότερο γνωστός άρκευθος (μπλε).

Με μήκος 3.700 χλστ. το νέο Aygo X είναι 235 χλστ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 90 χλστ. Σχεδιασμένο για τους πιο στενούς δρόμους της πόλης, το Aygo X έχει εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής με ακτίνα μόλις 4,7 μ., που αποτελεί έναν από τους μικρότερους στην κατηγορία.

Το συνολικό πλάτος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 125 χλστ., φτάνοντας τώρα στα 1.740 χλστ. συγκριτικά με του Aygo. Ως αποτέλεσμα τα εμπρός καθίσματα απέχουν κατά +20 χλστ. αυξάνοντας τον χώρο για τους ώμους κατά 45 χλστ. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης κορυφαίος στην κατηγορία διαθέτοντας 125 χλστ. μεγαλύτερο μήκος και έξυπνη σχεδίαση πίσω από τα πίσω καθίσματα, με αποτέλεσμα την αύξηση της χωρητικότητάς του πάνω από 60 λίτρα, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, στα 231 λίτρα. Επιπλέον η σχεδίαση της οροφής διατηρεί τις συμπαγείς συνολικές διαστάσεις της προσφέροντας μια άνετη, ευρύχωρη καμπίνα για τον οδηγό και τους επιβάτες. Δύο επιβάτες πίσω χωρούν, αλλά οριακά ως προς τον αέρα για τα πόδια. Μικρό μειονέκτημα αποτελεί το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών μαζί με τα παράθυρα, που ανοίγουν μόνο προς τα έξω. Δεν υπάρχει χερούλι-μανιβέλα, αλλά μεντεσές.

Ως συμπαγές ψηλό crossover έχει απόσταση από το έδαφος αυξημένη κατά 11 χιλ. συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Η θέση οδήγησης είναι ψηλότερη κατά 55 χλστ. επιτρέποντας καλύτερη οπτική επαφή.

Το Aygo X είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονα, σημαντικά νέα χαρακτηριστικά. Είσαι μόνιμα συνδεδεμένος μέσω του Toyota Smart Connect και του MyT smartphone app. Το Toyota Smart Connect επικεντρώνεται σε χαρακτηριστικά όπως η υψηλής ανάλυσης οθόνη αφής 9’’, ο κρυφός φωτισμός και η ασύρματη φόρτιση. Το τελευταίο σύστημα πολυμέσων της Toyota προσφέρει επίσης πλοήγηση βασισμένη σε cloud για πληροφορίες διαδρομής σε πραγματικό χρόνο μέσω των διαρκώς συνδεδεμένων υπηρεσιών στις υψηλότερες εκδόσεις. Υπάρχει επίσης ενσύρματη και ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone μέσω Android Auto και Apple CarPlay.

Το Aygo X κάνει άλμα προόδου στον τομέα της ασφάλειας εισάγοντας το Toyota Safety Sense ως στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας. Διαθέτει πρόσθετα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας, όπως δομικές ενισχύσεις για απορρόφηση της ενέργειας σύγκρουσης, ώστε να διασφαλίζεται ολοκληρωμένη ασφάλεια.

Φοράει 3κύλινδρο κινητήρα του ενός λίτρου. Διατίθεται σε χειροκίνητη (ΜΤ) και αυτόματη έκδοση (CVT). Το χειροκίνητο κιβώτιο στο αυτοκίνητο της δοκιμής άφησε καλή «γεύση» καθώς μπορείς ανά πάσα στιγμή να βρίσκεσαι με τη σωστή σχέση στο κιβώτιο, αφού ο κινητήρας, που δεν βάζει φωτιά στον δρόμο, απαιτεί συχνά ανεβοκατεβάσματα για να μην κρεμάει. Το γεγονός αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό αν φορτώσεις το μικρό crossover με την οικογένεια για μια μικρή απόδραση. Τότε ο θόρυβος που ακούγεται την καμπίνα όταν το πιέζεις ανεβάζοντας στροφές γίνεται αισθητός. Ομως από κατανάλωση, κανένα παράπονο, αφού δεν θα δεις πάνω από 6 λ./100 χλμ. Και στο ταξίδι είναι ΟΚ! Η γενική αίσθηση που έχεις είναι ότι οδηγείς ένα όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι προβλέψιμο και ευχάριστο στις στροφές, ενώ σε ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει άνετα με 130 χλμ./ώρα και με πολύ μεγάλη σταθερότητα.

Τoyota Aygo X 1.0 MT

Κινητήρας: 998 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 72 PS/ 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 93 Nm/ 4.400 σ.α.λ.
0-100: 14,9 δευτερόλεπτα
Τελική: 158 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 4,8 λτ./ 100 χλμ.
CO2: 108 γραμμάρια
Τέλη: 0
Τιμή: 14.370 ευρώ

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Maxi Scooter
Το πρώτο maxi scooter της Voge έφτασε στην Ελλάδα φέρνοντας κορυφαία τεχνολογία, τον πλουσιότερο εξοπλισμό στην κατηγορία και μια τιμή γνωριμίας.
Maxi Scooter
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηλεκτρική βόμβα
Η επιτομή των μικρών ισχυρών θερμικών κινητήρων, η Abarth, κάνει στην άκρη προς χάριν της ηλεκτροκίνησης
Ηλεκτρική βόμβα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Alfa Romeo στην πρίζα
Η κορυφαία έκδοση της Tonale συνεχίζει τη μεταμόρφωση της μάρκας στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης συνδυάζοντας μέγιστη αποδοτικότητα και παράλληλα σπορ χαρακτήρα.
Alfa Romeo στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η νέα γενιά
Με στόχο να καλύπτει τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές αποκλειστικά ηλεκτρικά, η ηλεκτρική αυτονομία με το Prius έχει αυξηθεί πάνω από 50%.
Η νέα γενιά
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Δύναμη που φαίνεται
Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης καθιστά το Grandland GSe ένα ηλεκτρικό όχημα με μόνιμη τετρακίνηση.
Δύναμη που φαίνεται
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εξι χρόνια εγγύηση
Η Mazda, με την επιβεβαιωμένη της αξιοπιστία, επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση για όλα της τα μοντέλα από τα 3 στα 6 χρόνια ή 150.000 χλμ.
Εξι χρόνια εγγύηση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας