Μετά από δεκαετίες εκτός δρόμου και αποθήκευσης σε ακινησία, η πρώτη Bentley T-Series θα επανέλθει στη «ζωή» μετά από εργασίες πλήρους αποκατάστασης. Ο V8 των 6.230 κ.εκ. μπήκε σε λειτουργία για πρώτη φορά εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια και ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αποδειχθεί ότι βρίσκονται σε καλή κατάσταση παρά την παρατεταμένη αδράνειά τους. Μετά από εργασίες αποκατάστασης που θα διαρκέσουν τουλάχιστον 18 μήνες και που θα επαναφέρουν το αυτοκίνητο σε εξαιρετική κατάσταση, αυτό θα προστεθεί στη διευρυνόμενη συλλογή Heritage της Bentley με αυτοκίνητα δρόμου που μαζί αναδεικνύουν και τα 103 χρόνια ιστορίας της Bentley.
Η παλαιότερη T-Series ολοκλήρωσε την παραγωγή στις 28 Σεπτεμβρίου 1965. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 5 Οκτωβρίου 1965 και διέφερε σημαντικά από τον προκάτοχό της, την S-Type. Συγκεκριμένα, η T-Series ήταν η πρώτη Bentley που χρησιμοποίησε μια ενιαία μέθοδο κατασκευής, χρησιμοποιώντας ένα αυτοφερόμενο αμάξωμα αντί της τεχνικής ξεχωριστού πλαισίου και αμαξώματος που χρησιμοποιούνταν σε κάθε Bentley πριν από αυτήν.
Η Bentley T-Series χαιρετίστηκε ως σαφές παράδειγμα επαναστατικής μηχανικής, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη Bentley που απομακρύνθηκε από μια ξεχωριστή κατασκευή πλαισίου και η σχετικά ελαφριά κατασκευή της έδωσε εντυπωσιακές επιδόσεις για ένα τετρακίνητο σεντάν το 1965, με μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα.
Παρήχθησαν 1.868 μονάδες της πρώτης γενιάς της T-Series, με τιμή 5.425 £ και στην πλειονότητά τους ήταν τυπικά τετράθυρα σεντάν. Σήμερα η αξία της εκτιμάται στα 30.000 ευρώ. Μια δίθυρη έκδοση δημιουργήθηκε το 1966 και έναν χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε μια έκδοση κάμπριο, αν και ο αριθμός παραγωγής διατηρήθηκε σε χαμηλά επίπεδα με μόλις 41 αυτοκίνητα. Ενα αυτοκίνητο δεύτερης γενιάς, γνωστό ως T2, κυκλοφόρησε το 1977 και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1980.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας