• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    25°C 19.7°C / 26.2°C
    3 BF
    27%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    24°C 21.4°C / 26.4°C
    2 BF
    57%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    26°C 22.7°C / 26.0°C
    3 BF
    35%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.9°C / 19.2°C
    0 BF
    82%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    20°C 19.9°C / 19.9°C
    3 BF
    68%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    23°C 21.0°C / 23.2°C
    1 BF
    59%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    17°C 17.4°C / 19.5°C
    2 BF
    55%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.5°C / 23.5°C
    2 BF
    28%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.7°C / 23.8°C
    4 BF
    56%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.1°C / 20.9°C
    3 BF
    60%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.2°C / 22.8°C
    5 BF
    73%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.3°C / 24.7°C
    0 BF
    73%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    26°C 26.5°C / 26.5°C
    2 BF
    47%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    20°C 20.1°C / 20.1°C
    0 BF
    35%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    23°C 18.5°C / 25.1°C
    1 BF
    39%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.8°C / 24.9°C
    3 BF
    63%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.0°C / 26.0°C
    2 BF
    37%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.8°C / 23.8°C
    2 BF
    55%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 21.7°C / 23.9°C
    1 BF
    48%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.1°C / 19.1°C
    1 BF
    79%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σημείο αναφοράς στην κατηγορία

  • A-
  • A+
Το νέο μοντέλο της Skoda ξεχωρίζει για το χαμηλό κόστος χρήσης και τους εντυπωσιακούς χώρους του.

Με περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως εδώ και 23 χρόνια, το Skoda Fabia είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο της εταιρείας μετά τo Octavia.

Δεν έχει όμως κερδίσει τη θέση που του αρμόζει στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική ελληνική αγορά. Παίζει στην κατηγορία που ανήκει το 30% των πωλήσεων στη χώρα μας και έχει δυνατούς αντιπάλους. Με πολλά καλά και ενδιαφέροντα νέα στοιχεία έρχεται τώρα να διεκδικήσει με αξιώσεις το μερίδιο που δεν είχε μέχρι σήμερα.

Είναι το πρώτο Fabia που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του Ομίλου Volkswagen. Είναι το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην κατηγορία του και διαθέτει επιπλέον βελτιωμένα χαρακτηριστικά άνεσης καθώς και πληθώρα νέων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης. Συνολικά, επτά συστήματα που αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση κάνουν το ντεμπούτο τους στην γκάμα. Υπάρχουν και 9 αερόσακοι. Οι κλασικές αξίες της μάρκας, όπως η εξαιρετική σχέση ποιότητας / τιμής, η υψηλή λειτουργικότητα και μια σειρά απλών έξυπνων χαρακτηριστικών το καθιστούν ισχυρό παίκτη της αγοράς.

Από πλευράς διαστάσεων, έχει μεγαλύτερο κατά 11 εκ. μήκος από τον προκάτοχό του, την ώρα που το μεταξόνιο έχει φτάσει στα 2.564 χιλ. (+94 χιλ.) και το πλάτος στα 1.780 χιλ. (+48 χιλ.). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια σημαντική βελτίωση των χώρων για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Στο πορτ-μπαγκάζ δέχεται τώρα επιπλέον 50 λίτρα, φτάνοντας στα 380.

Αναδεικνύοντας έναν όμορφο σχεδιασμό, νέες αναλογίες και ακόμη περισσότερους χώρους, κάνει το επόμενο βήμα στην εξέλιξή του. Η τέταρτη γενιά ξεπερνά για πρώτη φορά το όριο των τεσσάρων μέτρων, προσφέροντας ένα ακόμη πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Ταυτόχρονα, συνεχίζει τη νέα φιλοσοφία σχεδίασης της μάρκας και φαίνεται ιδιαίτερα δυναμικό με τις σπορ του αναλογίες, τις γλυπτές γραμμές και τους έντονα σχεδιασμένους προβολείς και τα πίσω φώτα με τεχνολογία LED.

Εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες, όπως αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες και ενεργά ρυθμιζόμενες περσίδες ψύξης στην κάτω είσοδο αέρα του μπροστινού προφυλακτήρα, δίνουν συντελεστή οπισθέλκουσας (cd) 0,28, θέτοντας ένα νέο ρεκόρ στην κατηγορία. Η εμφάνιση είναι το αποτέλεσμα νέων δυναμικών αναλογιών, της χαρακτηριστικής σχεδίασης των φωτιστικών σωμάτων και των γραμμών του αμαξώματος.

Το νέο μοντέλο διαθέτει εξαιρετικά υψηλό επίπεδο στρεπτικής ακαμψίας, το οποίο αυξάνει την ασφάλεια, βελτιώνει τον χειρισμό και εξασφαλίζει εξαιρετική αντοχή. Για να επιτευχθούν αυτά τα αποτελέσματα διατηρώντας το βάρος σχεδόν ίδιο με τον προκάτοχό του, η Skoda σχεδίασε το αμάξωμα σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα πρότυπα, χρησιμοποιώντας σημαντικά πιο θερμής μορφής και υψηλής αντοχής ατσάλινα εξαρτήματα από ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο.

Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και διαθέτει επιπλέον χαρακτηριστικά άνεσης, επιτυγχάνοντας μια τέλεια ισορροπία μεταξύ σχεδίασης και εργονομίας. H εμφάνισή του χαρακτηρίζεται από φρέσκα χρώματα και την ανεξάρτητη οθόνη του συστήματος Infotainment με διαστάσεις έως 9,2 ίντσες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών προσφέρει πέντε διαφορετικές επιλογές εμφάνισης. Οσον αφορά τη συνδεσιμότητα, το νέο Fabia είναι τελευταίας τεχνολογίας. Οι μεγάλοι κυκλικοί αεραγωγοί και η σήμανση Fabia στις πλευρές του περιβλήματος του πίνακα οργάνων προσθέτουν περαιτέρω οπτικές πινελιές. Αλλες επιλογές που κάνουν το ντεμπούτο τους περιλαμβάνουν θερμαινόμενο παρμπρίζ και τιμόνι (χαρακτηριστικά που απαντώνται σε οχήματα υψηλότερης κατηγορίας). Υπάρχουν 16 επιλογές αποθήκευσης στο νέο μοντέλο, με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 108 λίτρα, συμπεριλαμβανομένου ενός πτυσσόμενου κεντρικού υποβραχιόνιου με δύο ποτηροθήκες στα πίσω καθίσματα.

Ως προς τους κινητήρες, στην Ελλάδα έχουμε την έκδοση 1.0 MPI με 80 PS (από 14.990 ευρώ) και εκείνη με 110 PS. Για τον 1.0 TSI, υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και DSG 7 σχέσεων. Αργότερα θα έχουμε και την έκδοση MONTE CARLO και με τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων.

Υπάρχουν διαθέσιμα τρία επίπεδα εξοπλισμού, Active, Ambition και Style. Το πρώτο μόνο με τα 80 άλογα. Και επιλογή από 9 χρώματα αμαξώματος με διχρωμία σε ασημί ή μαύρο για την οροφή, τα καλύμματα των καθρεπτών και τις ζάντες αλουμινίου. Επίσης υπάρχει διαθέσιμη γρίλια σε γκρι χρώμα και πανοραμική γυάλινη οροφή.

Στην πρώτη επαφή στους δρόμους της Αττικής, οδήγησα την πλούσια έκδοση Style των 110 ίππων. Σαφώς προτιμητέος τούτος ο κινητήρας από τον «μικρό» των 80 ίππων. Φαίνεται άμεσα η τεράστια πρόοδος των Τσέχων καθώς το αυτοκίνητο είναι δυνατό, ήσυχο και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ενώ σε καλύπτει απόλυτα με τους χώρους. Χαμηλή ήταν η κατανάλωση, λίγο κάτω από τα 6 λ./100 χλμ., ενώ η ελαστικότητα και τα 200 Nm της ροπής καλύπτουν και με το παραπάνω τις απαιτήσεις. Σημαντικό πλεονέκτημα η άμεση διαθεσιμότητα αυτοκινήτων, τουλάχιστον για το επόμενο τρίμηνο.

Skoda Fabia Ambition 1.0 TSI 110 PS

Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 110 PS/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 200 Nm/2.000 σ.α.λ.
0-100: 9,7 δευτερόλεπτα
Τελική: 205 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ.
CO2: 113 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 17.500 ευρώ

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Σχεδιαστική υπέρβαση
Το νέο 408 της Peugeot ξεχωρίζει πρώτα από όλα για τη δυναμική σιλουέτα του και το απαράμιλλο στιλ του, αλλά και για τον βαθμό που προκαλεί τη ρήξη με το κατεστημένο.
Σχεδιαστική υπέρβαση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Τόλμη και γοητεία
Το ολοκαίνουργιο Kia Sportage έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί για να δημιουργήσει ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των SUV και συνδυάζει κομψό, μυώδη και μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό με σύγχρονο εσωτερικό.
Τόλμη και γοητεία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η νέα BMW X1
Η BMW X1 ελαφρώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις, παρουσιάζει έναν πιο εκφραστικό χαρακτήρα και μια άκρως επιβλητική εμφάνιση.
Η νέα BMW X1
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πεντάστερο
Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover Kia EV6 τιμήθηκε με την υψηλότερη βαθμολογία ασφάλειας ύστερα από εκτεταμένες δοκιμές από τον Euro NCAP, τον κορυφαίο ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών ασφάλειας της Ευρώπης.
Πεντάστερο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέο MP3
Η σχεδίαση στο νέο Piaggio MP3 είναι πλέον πιο σπορ από ποτέ και αντλεί ακόμη μεγαλύτερη έμπνευση από την αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ τα καινοτόμα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας απογειώνουν την άνεση σε...
Νέο MP3
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Με όνομα βαρύ και ιστορία
Ενώ οι ραφιναρισμένες αλλαγές στο εξωτερικό και το εσωτερικό του αποτελούν εξέλιξη της σχεδίασης της 12ης γενιάς του Corolla, πιο σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στο σύστημα μετάδοσης κίνησης και στα...
Με όνομα βαρύ και ιστορία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας