Tο μέλλον και της Volvo είναι ηλεκτρικό και το νέο και εντυπωσιακό από κάθε άποψη Volvo C40 Recharge είναι η πιο πρόσφατη απόδειξη της δέσμευσής της για ένα μέλλον με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Το C40 Recharge, με συνολικό μήκος 4,44 μ., διαθέτει όλα τα οφέλη ενός SUV, αλλά σε πιο χαμηλή και πιο κομψή σχεδιαστική φόρμα. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMA, είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της Volvo που σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Η Volvo θα προχωρήσει σύντομα στο λανσάρισμα και άλλων ηλεκτρικών μοντέλων. Εως το 2025, σκοπεύει το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά. Μέχρι το 2030, το σχέδιό της προβλέπει κάθε αυτοκίνητο να είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Οσο για το C40, αναμφισβήτητα έχουμε να κάνουμε με ένα από τα ομορφότερα κουπέ SUV που υπάρχουν. Οι σχεδιαστές έχουν καταφέρει να συνδυάσουν επιτυχημένα τη γνώριμη μίνιμαλ αισθητική με ένα τολμηρό, δυναμικό και όμορφο πίσω τμήμα.
Η κουπέ γραμμή με διχρωμία οροφής και σταθερή γυάλινη οροφή, μαύρο γυαλιστερό διαχύτη, διπλή πίσω αεροτομή και ζάντες αλουμινίου 20’’ είναι τα πρώτα χαρακτηριστικά.
Διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία και πλεονεκτήματα ενός SUV, τα οποία συνδυάζονται με ένα πιο χαμηλό προφίλ, εισάγοντας τη Volvo σε μια νέα κατηγορία και το κάνει αυτό με προηγμένο design και χαρακτηριστικά που εμφανίζονται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητα της Volvo.
Βασισμένο στα δομικά στοιχεία του XC40, το C40 παρέχει την ίδια αίσθηση δύναμης και ισχυρού χαρακτήρα, ενώ διακρίνεται για την αθλητική και ανάλαφρη σιλουέτα του. Η ιδέα ενός εντελώς διαφορετικού design με αφετηρία κάτι οικείο αντανακλάται σε επιμέρους λεπτομέρειες: Το χαρακτηριστικό Σφυρί του Θωρ στους προβολείς επαυξάνεται με τη νέα τεχνολογία pixel Led, που προσαρμόζεται αυτόματα στις φωτιστικές συνθήκες και ανάβει ή σβήνει ανεξάρτητες μονάδες για να βελτιστοποιήσει το φωτιστικό μοτίβο. Τα εξίσου εμβληματικά κάθετα πίσω φώτα έχουν πλέον τμηματική διάταξη, απαντώντας έτσι στη σχεδιαστική πρόκληση της επέκτασης ενός μεγάλου φωτιστικού σώματος κατά μήκος της γραμμής οροφής, ενώ δημιουργούν επίσης μια σύγχρονη εκδοχή ενός κλασικού σχεδίου.
Το πίσω μέρος του C40 Recharge διαθέτει μια εντυπωσιακή σχεδίαση με χαμηλή γραμμή οροφής, ενώ η εμπρός σχεδίαση λανσάρει ένα νέο πρόσωπο για τα ηλεκτρικά Volvo και περιλαμβάνει προβολείς με state-of-the-art τεχνολογία pixel.
Στο εσωτερικό, παρέχει την υψηλή θέση οδήγησης που προτιμούν οι περισσότεροι οδηγοί, ενώ στον διάκοσμο και στα χρώματα υπάρχει μια σειρά επιλογών που είναι αποκλειστικές για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πρόκειται επίσης για το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo στο οποίο δεν γίνεται χρήση δέρματος.
Η διάταξη του εσωτερικού προσφέρει μια αίσθηση οργάνωσης και μελετημένης σχεδίασης, με τη λειτουργικότητα να κυριαρχεί. Η σχεδίαση δίνει έμφαση στο τακτοποιημένο εσωτερικό, παρέχοντας έξυπνους και μελετημένους τρόπους για την αποθήκευση όλων των σημαντικών αντικειμένων σε κοντινή απόσταση. Ο μινιμαλισμός είναι κυρίαρχο θέμα, κάτι το οποίο γίνεται ακόμη πιο εμφανές όταν κοιτάζει κανείς τον πίνακα οργάνων.
Το C40 Recharge διαθέτει ένα από τα καλύτερα συστήματα infotainment στην αγορά. Εξελιγμένο σε συνεργασία με την Google, βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Android. Προσφέρει ενσωματωμένες υπηρεσίες όπως Google Maps, Google Assistant και Google Play Store. Τα απεριόριστα δεδομένα παρέχουν εξαιρετική συνδεσιμότητα και το C40 Recharge λαμβάνει ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσει να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου κι ας έχει αφήσει πίσω του το εργοστάσιο.
Το νέο μοντέλο διακρίνεται και για τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρει σε επιβάτες αλλά και αποσκευές. Η κλίση της οροφής έχει περιορίσει ελαφρώς τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παραμένει στα 413 λίτρα, όπως και στο ηλεκτρικό XC40. Επιπλέον 31 λίτρα αποθήκευσης βρίσκονται κάτω από το μπροστινό καπό.
Αμεσα διαθέσιμη είναι μόνο η τετρακίνητη έκδοση Launch Edition P8. Με 408 ίππους και 660 Nm ροπής. Σύντομα θα έρθει και η έκδοση (P6) του αυτοκινήτου με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επεκτείνει τις επιλογές που προσφέρει το ηλεκτρικό της μοντέλο και υποστηρίζει τον στόχο της να βοηθήσει περισσότερους υποψήφιους αγοραστές να κάνουν την αλλαγή προς την ηλεκτροκίνηση, οι οποίοι δεν θα δαπανούν για κόστος χρήσης περισσότερα από 4 ευρώ/100 χλμ.!
Το C40 Recharge P6 εφοδιάζεται με κινητήρα 231 ίππων και με μπαταρία 69 kWh. Η πλήρης φόρτιση μπορεί να γίνει σε 7 ώρες από φορτιστή 11 kW. Μα και σε 32 λεπτά (το 80%) σε ταχυφορτιστή. Η απόκτηση του αυτοκινήτου συνοδεύεται από ένα έξυπνο πακέτο παροχών που περιλαμβάνει στοιχεία όπως η (τριετής) συντήρηση, η πενταετής εγγύηση (8 για την μπαταρία), η οδική βοήθεια, καθώς και wallbox για την οικιακή φόρτιση. Υπάρχει και μικτή ασφάλιση με ιδιαίτερα προνομιακούς όρους μα και ευνοϊκή χρηματοδότηση με επιτόκιο 4,9%.
Το C40 Recharge κατασκευάζεται μαζί με το XC40 Recharge στο εργοστάσιο της Volvo Cars, στη Γάνδη του Βελγίου.
Volvo C40 Recharge P6 FWD
Ηλεκτροκινητήρας: 170 kW (231 PS)
Ροπή: 330 Nm
Μπαταρία: 69 kWh
Aυτονομία: 434 χλμ.
Μέγιστη ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα
0-100: 7.4”
Εκπομπές CO2: 0 γρ./χλμ.
Κατανάλωση: 18,2 kWh/100 χλμ.
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 43.026 ευρώ (με επιδότηση)
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας