• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    27°C 22.6°C / 28.5°C
    2 BF
    59%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 24.3°C / 27.8°C
    2 BF
    65%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    27°C 25.0°C / 27.7°C
    2 BF
    78%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.9°C / 22.9°C
    1 BF
    68%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 22.4°C / 23.9°C
    0 BF
    57%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    24°C 24.0°C / 24.0°C
    2 BF
    63%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    23°C 22.8°C / 22.8°C
    2 BF
    54%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.9°C / 22.9°C
    1 BF
    67%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.8°C / 24.9°C
    0 BF
    62%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    28°C 21.8°C / 27.9°C
    2 BF
    39%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.4°C / 25.8°C
    1 BF
    57%
  • Σκόπελος
    Αραιές νεφώσεις
    26°C 26.2°C / 26.2°C
    2 BF
    79%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 26.9°C / 26.9°C
    2 BF
    83%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.3°C / 22.9°C
    0 BF
    94%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    27°C 20.5°C / 27.7°C
    2 BF
    53%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.8°C / 25.4°C
    3 BF
    45%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 22.8°C / 27.7°C
    3 BF
    70%
  • Καβάλα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    23°C 22.7°C / 23.3°C
    2 BF
    83%
  • Κατερίνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.5°C / 26.7°C
    0 BF
    89%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    21°C 20.8°C / 20.8°C
    2 BF
    64%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αυτόματη άνεση

  • A-
  • A+
Το νέο Corsa αποπνέει μια δυναμική αίσθηση μέσω της σπορ σχεδίασης.

Το νέο Opel Corsa συνεχίζει την καλή πορεία των προκατόχων. Ενα επιτυχημένο μικρό αυτοκίνητο, του οποίου η καριέρα ξεκίνησε το 1982, προσαρμόστηκε στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Και με ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Και αν το ηλεκτρικό είναι ακόμη ακριβό ή η υποδομή δεν μας το επιτρέπει, το αυτόματο βενζινοκίνητο είναι ό,τι πρέπει. Με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που πραγματικά τα κάνει όλα μόνο του, ξεκουράζοντας τον οδηγό σε όλες τις συνθήκες.

Οι πωλήσεις του πεντάθυρου μοντέλου, μήκους 4,06 μ., κινούνται σε υψηλά επίπεδα με 3.203 αυτοκίνητα το 2021. Η γκάμα, με τιμές από 16.350 ευρώ, έχει ιδιαίτερα οικονομικά μηχανικά σύνολα βενζίνης και diesel που αποδίδουν από 75 μέχρι 130 ίππους. Και ένα ηλεκτρικό. Στην κορυφή της γκάμας κιβωτίων ταχυτήτων βρίσκεται ένα 8τάχυτο αυτόματο. Αυτό της δοκιμής μας, που προσφέρει άνεση και διώχνει το άγχος!

Η σπορ συνολική εντύπωση υποστηρίζεται από τη σχεδίαση μειωμένου βάρους και τη χαμηλή θέση του καθίσματος του οδηγού. Επιπλέον, η παθητική ασφάλεια βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ οι μηχανικοί της Opel βελτίωσαν παράλληλα τις ρυθμίσεις πλαισίου και διεύθυνσης.

Διατίθενται εκδόσεις σε 4 επίπεδα εξοπλισμού: Edition, Design & Tech, Elegance και το σπορ GS Line.

Η υψηλή απόδοση και οι ζωηρές επιδόσεις είναι τα χαρακτηριστικά του νέου βενζινοκινητήρα. Εσωτερικές τριβές και απώλειες έχουν μειωθεί στο ελάχιστο. Ο υπερσυμπιεστής επίσης αντιδρά άμεσα, με ισχυρή απόδοση ροπής ήδη από τις χαμηλές στροφές. Τουλάχιστον το 95% της μέγιστης ροπής αποδίδεται μεταξύ 1.500 και 3.500 στροφών, το οποίο, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, την αεροδυναμική και τις βελτιστοποιημένες σχέσεις μετάδοσης, συμβάλλει στην καλή οδική συμπεριφορά.

Αρωγός είναι και το εξαιρετικό σε αίσθηση και αλλαγές 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που μόνο στην εκκίνηση δείχνει κάποιο μικρό δισταγμό στις αντιδράσεις του. Η απόκριση του συνόλου κινητήρα-κιβωτίου βελτιώνεται επιλέγοντας το πρόγραμμα οδήγησης Sport αντί των Eco ή Normal, από τον διακόπτη χαμηλά στην κονσόλα δίπλα από το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Στην πόλη το αυτόματο Corsa εξυπηρετεί τα μέγιστα. Στην κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, είναι εξαιρετικά άνετο, ευθύβολο και ταξιδεύει ήσυχα. Ολα τα παραπάνω με τη λογική μέση κατανάλωση των 7 λίτρων, την οποία πλέον πρέπει να την υπολογίζουμε περισσότερο, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων.

Η σχεδίαση χαμηλού βάρους συμβάλλει με τη σειρά της στην καλύτερη συμπεριφορά του. Προκύπτει εξοικονόμηση βάρους 10%, αν και το νέο μοντέλο έχει ίδιο μήκος με το παλιό. Το κέλυφος του αμαξώματος είναι περίπου 40 κιλά ελαφρύτερο, ενώ ο κινητήρας είναι περίπου 15 κιλά ελαφρύτερος από εκείνον της προηγούμενης γενιάς. Το αλουμινένιο καπό επίσης εξοικονομεί 2,4 κιλά συγκριτικά με το μικρότερο, ατσάλινο καπό του προηγούμενου μοντέλου. Τα καθίσματα έχουν περάσει και αυτά από πρόγραμμα δίαιτας. Η βελτιστοποιημένη δομή των καθισμάτων εξοικονομεί επιπλέον 10 κιλά.

Το νέο Corsa αποπνέει μια δυναμική αίσθηση μέσω της σπορ σχεδίασης. Η οροφή είναι τύπου coupé, 48 χιλ. χαμηλότερη από του προκατόχου της, χωρίς να υπονομεύει την άνεση στην περιοχή πάνω από το κεφάλι του οδηγού και του συνοδηγού. Ο οδηγός κάθεται 28 χιλ. χαμηλότερα. Ο έλεγχος και η συμπεριφορά ωφελούνται από το χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Αλλωστε το νέο μοντέλο έχει έναν αλέγκρο χαρακτήρα στον δρόμο. Χωρίς να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ (σε αυτό συνηγορεί και το ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι), διαθέτει σχετικά σφιχτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, οι οποίες περιορίζουν τις κλίσεις στις στροφές, για τους πιο απαιτητικούς μάλιστα διαθέσιμη είναι η έκδοση GS Line, με τα έξτρα και πιο σφιχτά ελατήρια-αμορτισέρ, εδώ όμως ανεβαίνουμε (στα 130 άλογα) και στα 20.750 ευρώ. Σε ό,τι αφορά την άνεση, οι 16άρες ζάντες, που συνδυάζονται στο αυτοκίνητο της δοκιμής με ελαστικά 195/55, βοηθούν καθοριστικά ώστε να απορροφώνται οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων.

Στο νέο Corsa, η Opel προσφέρει τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης μέχρι πρότινος γνωστά από μεγαλύτερες κατηγορίες. Στο εσωτερικό (χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις) φαίνεται ότι έχει γίνει δουλειά έτσι ώστε το αυτοκίνητο να είναι σε όλα του άρτιο κατασκευαστικά και καμωμένο με όσα έχουν κάνει γνωστή την Opel. Οι οδηγοί και οι επιβάτες του Corsa είναι συνδεδεμένοι και ψυχαγωγούνται με μια νέα σειρά συστημάτων infotainment. Οι επιβάτες τα απολαμβάνουν, όμως θα ήθελαν (οι πίσω) περισσότερους χώρους. Και ίσως (όλοι) κάτι περισσότερο από τα 309 λίτρα των αποσκευών, εκεί όπου το Corsa μάς είχε καλομάθει στο παρελθόν.

Opel Corsa 1.2 100 PS AT8

Κινητήρας: 1.999 κ.εκ. βενζίνη
Ισχύς: 100 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 205 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100: 10,8”
Τελική: 192 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 5,8 λ./ 100 χλμ.
CO2: 122 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 19.650 ευρώ

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πρωτιά για Toyota
Η Toyota κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στη χώρα μας η μάρκα κατέκτησε για 9η συνεχόμενη χρονιά την 1η θέση
Πρωτιά για Toyota
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πρώτη η Ford
Η Ford αναδείχτηκε για πέμπτη χρονιά τα τελευταία έξι χρόνια η Νο 1 σε πωλήσεις εταιρεία στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ελλάδα.
Πρώτη η Ford
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέο υβριδικό Jeep
Η νέα υβριδική τεχνολογία e-Hybrid επιτρέπει στα Jeep Renegade και Compass να προσφέρουν μια νέα εξηλεκτρισμένη εναλλακτική στην κατηγορία των μοντέλων με κίνηση στους δύο τροχούς.
Νέο υβριδικό Jeep
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επιασε το εκατομμύριο!
H Ford γιορτάζει την παραγωγή 1 εκατομμυρίου αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης οχημάτων που διατηρεί η εταιρεία στην Κραϊόβα της Ρουμανίας .
Επιασε το εκατομμύριο!
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηρθε το νέο Fiesta
Το νέο Ford Fiesta είναι διαθέσιμο με ακόμα πιο εκφραστικό και δυναμικό ντιζάιν, αναβαθμισμένο τεχνολογικό πακέτο για περισσότερη ασφάλεια και άνεση.
Ηρθε το νέο Fiesta

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας