• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    25°C 21.8°C / 26.2°C
    2 BF
    40%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 20.1°C / 24.0°C
    1 BF
    72%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.0°C / 23.8°C
    3 BF
    54%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.9°C / 19.7°C
    1 BF
    55%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.6°C / 19.9°C
    2 BF
    73%
  • Βέροια
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 20.7°C / 23.0°C
    1 BF
    95%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.4°C / 19.4°C
    2 BF
    73%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.9°C / 19.9°C
    2 BF
    49%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.8°C / 27.2°C
    2 BF
    78%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 21.8°C / 24.9°C
    1 BF
    50%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 21.1°C / 23.4°C
    1 BF
    68%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 20.7°C / 20.7°C
    0 BF
    81%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 20.5°C / 20.5°C
    3 BF
    86%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    24°C 22.9°C / 24.4°C
    2 BF
    63%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    25°C 21.5°C / 24.9°C
    2 BF
    61%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 24.3°C / 26.8°C
    2 BF
    48%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 21.6°C / 26.0°C
    2 BF
    63%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    21°C 20.7°C / 20.7°C
    2 BF
    74%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.4°C / 22.7°C
    2 BF
    83%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 14.3°C / 14.3°C
    2 BF
    92%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Κορυφαία τεχνολογία

  • A-
  • A+
Εξοπλισμένο με δύο υψηλής απόδοσης ηλεκτρικούς κινητήρες 430 kW, ανάγει τις ηλεκτρικές επιδόσεις σε άλλο επίπεδο.

Οι Κορεάτες τα καταφέρνουν πλέον περίφημα και στην ηλεκτροκίνηση. Και μπορεί σε τούτα τα μοντέλα να μην είναι (ακόμη) προσιτές οι τιμές, ωστόσο φαίνεται ότι τα στοιχεία είναι πια πολύ καλά σε αυτονομία και ταχυφόρτιση.

Το ολοκαίνουργιο πλήρως ηλεκτρικό Kia EV6, των 4,7 μ. προσφέρει μεγάλη αυτονομία, μηδενικές εκπομπές ρύπων, υψηλής τεχνολογίας ταχυφόρτιση 800V και ξεχωριστό crossover στιλ. Είναι το πρώτο μοντέλο της Kia που βασίζεται στην εξαιρετικά προηγμένη και εξελιγμένη αρχιτεκτονική της εταιρείας σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV). Προσφέρεται σε 7 εκδόσεις, δικίνητο ή τετρακίνητο, με πολλά ή… πάρα πολλά άλογα, με φυσιολογική μπαταρία ή υψηλής αυτονομίας. Και με τιμές που ξεκινούν από τα 40.190 ευρώ, με την κρατική επιδότηση αλλά και την επιπλέον επιδότηση των 2.000 ευρώ που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπεία.

Σχεδιασμένο στην ολοκαίνουργια, υπερσύγχρονη πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) της Kia, το EV6 προσφέρει τα καλύτερα χαρακτηριστικά για ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο δίχως συμβιβασμούς.

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο από το μηδέν, ξεπερνά κάποια εγγενή μειονεκτήματα που υπάρχουν στα χαρακτηριστικά οδήγησης πολλών άλλων BEV, συμπεριλαμβανομένου του υπερβολικά επιθετικού ρυθμού επιτάχυνσης και της απόκρισης στο γκάζι. Οι προηγμένοι υδραυλικοί σύνδεσμοι που συνδέουν το πίσω υποπλαίσιο με το βασικό πλαίσιο του αυτοκινήτου συμβάλλουν στην περαιτέρω ενίσχυση της οδηγικής απόδοσης και αντισταθμίζουν το συνολικό βάρος που συνήθως χαρακτηρίζει τα ηλεκτρικά οχήματα.

Εξοπλισμένο με δύο υψηλής απόδοσης ηλεκτρικούς κινητήρες 430 kW, ανάγει τις ηλεκτρικές επιδόσεις σε άλλο επίπεδο. Το EV6 GT διατίθεται αποκλειστικά με τη μεγάλη μπαταρία 77,4 kWh μεγάλης αυτονομίας. Με μέγιστη απόδοση ροπής 740 Nm, επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και μπορεί να φτάσει την τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα. Η προσθήκη ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης συμπληρώνει το προηγμένο σύνολο.

Η έμφαση στη σπορ οδήγηση και στις επιδόσεις επεκτείνεται σε όλη την οικογένεια EV6 και δεν περιορίζεται μόνο στην κορυφαία έκδοση. Συγκεκριμένα, η γκάμα του EV6 προσφέρει μια επιλογή από πολλαπλές εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών μεγάλης (77,4 kWh) και τυπικής αυτονομίας (58,0 kWh).

Η έκδοση 2WD 77,4 kWh μπορεί να διανύσει έως και 528 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Με μέγιστη ροπή 605 Nm διαθέσιμη στην έκδοση AWD, αυτή η έκδοση μπορεί να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 77,4 kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 168 kW (229 PS) που κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ για τις εκδόσεις AWD EV6, δύο ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν τον μπροστινό και τον πίσω άξονα με συνδυαστική ισχύ 239 kW (325 PS).

Το EV6 προσφέρει δυνατότητες φόρτισης 800V και 400V χωρίς να απαιτούνται πρόσθετα εξαρτήματα ή προσαρμογείς (αντάπτορες). Το αυτοκίνητο υποστηρίζει υψηλές ταχύτητες φόρτισης της μπαταρίας από το 10% έως το 80% του περιεχομένου της σε μόλις 18 λεπτά σε όλες τις εκδόσεις ή φόρτιση 100 χιλιομέτρων αυτονομίας σε λιγότερο από 4,5 λεπτά στην έκδοση 2WD με την μπαταρία 77,4 kWh.

Είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας για μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Επίσης, παρουσιάζεται η πιο πρόσφατη γενιά του έξυπνου συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, το οποίο λειτουργεί με διακόπτες πίσω από το τιμόνι, ώστε οι οδηγοί να μπορούν γρήγορα και εύκολα να ελέγχουν τον βαθμό επιβράδυνσης του αυτοκινήτου ώστε να ανακτήσουν κινητική ενέργεια για να μεγιστοποιήσουν την αυτονομία και την απόδοση του συστήματος. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ έξι επιπέδων ανάκτησης (0, από το 1 έως το 3, i- PEDAL ή auto mode). Η λειτουργία i-PEDAL επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ανακτά τη μέγιστη ποσότητα ενέργειας από τα φρένα του και ταυτόχρονα επιτρέπει στον οδηγό να επιβραδύνει ήπια το αυτοκίνητο δίχως να χρειάζεται να πατήσει το πεντάλ φρένου.

Το EV6 σχεδιάστηκε σύμφωνα με τη νέα φιλοσοφία design της μάρκας. Στο εμπρός μέρος η «μάσκα τίγρης» της Kia έχει επανασχεδιαστεί για την ψηφιακή εποχή. Αποτελώντας μέρος αυτού του «Digital Tiger Face», τα φώτα ημέρας έχουν μια κομψή, σύγχρονη εμφάνιση και περιλαμβάνουν ένα «διαδοχικό» δυναμικό μοτίβο φωτισμού.

Παρά τις κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις του EV6, το μεταξόνιο των 2.900 χιλ. έχει ως αποτέλεσμα οι χώροι στο εσωτερικό να είναι ανάλογοι μεγαλύτερων αυτοκινήτων.

Το EV6 διαθέτει έξυπνη και ευέλικτη διαμόρφωση του εσωτερικού του καθώς και πολλούς χώρους αποθήκευσης, συμπεριλαμβανομένου του πορτμπαγκάζ των 520 λίτρων.

Kia EV6 Platinum RWD 170 PS

Ηλεκτροκινητήρας: 125 kW (170 PS)
Ροπή: 350 Nm
Μπαταρία: 58 kWh
Aυτονομία: 394 χλμ.
Μέγιστη ταχύτητα: 185 χλμ./ώρα
0-100: 8.5”
Εκπομπές CO2: 0 γρ./χλμ.
Κατανάλωση: 16,7 kWh/100 χλμ.
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 40.190 ευρώ (με επιδότηση)

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μικροκινητικότητα
Τα σκούτερ SILENCE διατίθενται σε δύο εκδόσεις, με την τελική ταχύτητα είτε στα 45 χλμ./ώρα είτε στα 110 χλμ./ώρα.
Μικροκινητικότητα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Σηματοδοτεί τη μεταμόρφωση της μάρκας
Η είσοδος της Alfa Romeo στην εξηλεκτρισμένη εποχή πραγματοποιείται με την εφαρμογή ενός νέου, καινοτόμου υβριδικού συστήματος 48V που δίνει δυνατότητες κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά.
Σηματοδοτεί τη μεταμόρφωση της μάρκας
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ευκολία φόρτισης
Με το CUPRA Born, η μάρκα επαναπροσδιορίζει τον τρόπο φόρτισης του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αντισυμβατικού αυτοκινήτου της.
Ευκολία φόρτισης
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εξηλεκτρισμός της γκάμας
Τα Fiat 500X και Tipo είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά με το νέο υβριδικό σύστημα που κατ’ αποκλειστικότητα για την κατηγορία προσφέρει δυνατότητες αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.
Εξηλεκτρισμός της γκάμας
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Βραβείο σχεδιασμού
Το ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα crossover Nissan Ariya κέρδισε το Βραβείο Red Dot Design στην κατηγορία σχεδίασης προϊόντων.
Βραβείο σχεδιασμού
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το καλύτερο ηλεκτρικό
Το Hyundai Motor Group κέρδισε το βραβείο «e-Business of the Year» στα Move Electric Awards 2022, με το επαναστατικό IONIQ 5 «Καλύτερο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο».
Το καλύτερο ηλεκτρικό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας