Διαβάζοντας τέτοιες ειδήσεις, αναρωτιέσαι γιατί όχι και εδώ. Προφανώς ο τόπος μας είναι αφιλόξενος για επενδύσεις του είδους. H Ford γιορτάζει την παραγωγή 1 εκατομμυρίου αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης οχημάτων που διατηρεί η εταιρεία στην Κραϊόβα της Ρουμανίας με την κατασκευή ενός Puma ST-Line σε χρώμα Desert Island Blue, το οποίο τροφοδοτείται από έναν υβριδικό κινητήρα EcoBoost 155 PS. Η Ford έφτασε στο κατασκευαστικό αυτό ορόσημο 12 χρόνια μετά τη δημιουργία του πρώτου της οχήματος στη Ρουμανία το 2009.
Παράγοντας αρχικά το επαγγελματικό Transit Connect, στην Κραϊόβα κατασκευάστηκαν επίσης τα B-MAX MPV και EcoSport SUV, πριν από την έναρξη παραγωγής του Ford Puma το 2019. Λίγες ημέρες πριν, η Ford ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 300 εκατ. δολάρια για την κατασκευή ενός νέου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος το 2023 στο εργοστάσιό της στην Κραϊόβα, συμπεριλαμβανομένης μιας πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2024.
Η επένδυση θα προστεθεί στις υπάρχουσες, ανεβάζοντας το συνολικό τους ποσόν σε σχεδόν 2 δισ. δολάρια από το 2008, όταν η Ford αγόρασε τη συγκεκριμένη μονάδα. Περισσότερα από 600 ρομπότ έχουν εγκατασταθεί για τη βελτίωση της απόδοσης και της ποιότητας των διαφόρων τμημάτων του εργοστασίου. Επίσης, αυτή τη στιγμή περίπου 6.000 άτομα απασχολούνται στις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης οχημάτων και κινητήρων της Ford στη Ρουμανία.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας