• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 18.8°C / 19.2°C
    4 BF
    82%
  • Θεσσαλονίκη
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 16.6°C / 16.6°C
    4 BF
    72%
  • Πάτρα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    15°C 15.0°C / 18.0°C
    3 BF
    72%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 10.9°C / 10.9°C
    1 BF
    100%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    15°C 14.9°C / 14.9°C
    5 BF
    82%
  • Βέροια
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    13°C 13.0°C / 16.0°C
    0 BF
    93%
  • Κοζάνη
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    9°C 9.4°C / 9.4°C
    1 BF
    100%
  • Αγρίνιο
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    15°C 14.6°C / 14.6°C
    3 BF
    92%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 22.8°C / 22.8°C
    6 BF
    38%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 17.9°C / 18.9°C
    5 BF
    68%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 18.4°C / 19.1°C
    5 BF
    88%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    18°C 17.7°C / 17.7°C
    4 BF
    73%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    19°C 18.6°C / 18.6°C
    5 BF
    88%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    17°C 16.5°C / 16.5°C
    2 BF
    92%
  • Λαμία
    Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
    16°C 16.5°C / 16.5°C
    3 BF
    93%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 18.8°C / 19.8°C
    2 BF
    88%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.0°C / 19.4°C
    4 BF
    83%
  • Καβάλα
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 14.0°C / 14.0°C
    2 BF
    83%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    17°C 13.7°C / 16.7°C
    2 BF
    89%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 9.8°C / 9.8°C
    2 BF
    99%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ηλεκτρικό κόσμημα

  • A-
  • A+
Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες, ποιότητα κύλισης και άμεση απόκριση.

Το Honda e αντιπροσωπεύει ένα νέο είδος μετακίνησης, όπου το αυτοκίνητο παίζει κεντρικό ρόλο στη δημιουργία «αδιάλειπτης συνδεσιμότητας» για τις απαιτήσεις της καθημερινότητας των χρηστών του.

Στόχος για το Honda e ήταν να δημιουργήσει το πιο φιλικό προς το περιβάλλον μέσον καθημερινής μετακίνησης, κυρίως για τις αστικές περιοχές. Η εξέλιξη του Honda e ήταν μεγάλη πρόκληση και οι Ιάπωνες, από λευκό χαρτί, τα κατάφεραν περίφημα. Με έναν φοβερό συνδυασμό στοιχείων ρετρό και υπέρμετρης τεχνολογίας!

Το νέο μικρό, ηλεκτρικό όχημα της Honda είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βασίζεται σε μια αποκλειστική πλατφόρμα EV, σχεδιασμένη εξ αρχής σύμφωνα με πρότυπα δυναμικής συμπεριφοράς Honda.

Η πλατφόρμα Honda e εξελίχθηκε με γνώμονα τις συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, ώστε να προσφέρει μια ικανοποιητική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση. Η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο, και κεντρικά εντός του μεταξόνιου του αυτοκινήτου, πετυχαίνοντας κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους για βέλτιστη συμπεριφορά και σταθερότητα. Η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, παρέχοντας ακρίβεια διεύθυνσης ακόμα και σε έντονη επιτάχυνση.

Η πλατφόρμα προσφέρει ένα κράμα οδηγικής άνεσης και ευελιξίας. Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες, ποιότητα κύλισης και άμεση απόκριση. Εξαρτήματα της ανάρτησης κατασκευάζονται από σφυρήλατο αλουμίνιο, μειώνοντας το βάρος και ωφελώντας τις επιδόσεις και την ενεργειακή απόδοση.

To βλέπουμε καθαρά στις φωτογραφίες που μας παραχώρησε ο καλός συνάδελφος Παναγιώτης Τριτάρης: Το μικρό μοντέλο (μήκος 3,98 μ., πλάτος 1,75 μ.) εντυπωσιάζει από άκρη σε άκρη: Τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, με θύμησες από Civic πρώτης γενιάς, το διαφανές κάλυμμα της θύρας φόρτισης πάνω στο εμπρός καπό, τα επίσης στρογγυλά πίσω φώτα, οι πόρτες χωρίς πλαίσιο, οι αναδυόμενες εξωτερικές χειρολαβές των εμπρός θυρών, αλλά και το μεγάλο κρύσταλλο του παρμπρίζ που «σβήνει» στις κολόνες με ιδιαίτερη αρμονία.

Το στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι η απουσία των παραδοσιακών εξωτερικών καθρεπτών, οι οποίοι έχουν υποκατασταθεί από κάμερες και ασφαλώς τις σχετικές οθόνες προβολής στην καμπίνα. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους 6 (!) οθόνες, 3 που υποκαθιστούν τους καθρέφτες (για τον κεντρικό υπάρχει η δυνατότητα εναλλαγής με την κλασική επιλογή), ενώ η παράλληλη διαμόρφωση του ταμπλό περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8” και δύο οθόνες 12,3” με ξεχωριστά μενού για οδηγό και συνοδηγό. Αρέσει η επιλογή της μετάδοσης κίνησης, πατώντας απλά ένα κουμπί D ή R, χωρίς λεβιέ.

Οι χώροι είναι απλά ικανοποιητικοί και στις αποσκευές χωρούν 171 λίτρα.

Στην πόλη το Honda e ξεδιπλώνει έναν ευχάριστο στο σύνολό του χαρακτήρα, με πολύ καλή άνεση. Και ένα διασκεδαστικό παιχνιδιάρικο προφίλ όταν αποφασίσεις να κινηθείς πιο σβέλτα. Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι αναμενόμενα έντονη στις χαμηλές ταχύτητες και πιο πληθωρική στη θέση SPORT, ενώ υπάρχει διαθέσιμη λειτουργία e-pedal, ρυθμιζόμενη σε 4 διαφορετικά επίπεδα μέσω των paddles του τιμονιού.

Χαρακτηριστικός είναι ο κύκλος στροφής με μόλις 8,6 μέτρα διευκολύνοντας αφάνταστα τους επιτόπιους ελιγμούς ή το παρκάρισμα. Στον ανοιχτό δρόμο το Honda e σε κερδίζει με το ήσυχο εσωτερικό του και παρά τις αστικές του διαστάσεις η ποιότητα κύλισης παραπέμπει στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία του.

Για μέγιστη πρακτικότητα και ευελιξία φόρτισης, η μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh υψηλής χωρητικότητας μπορεί να φορτίζεται είτε σε πρίζα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) Τύπου 2 ή σε ταχυφορτιστή CCS2 DC.

Και εδώ τα προβλήματα είναι γνωστά, αφορούν το σύνολο των ηλεκτροκίνητων. Τιμή αγοράς, φόρτιση και αυτονομία. Με συνετή χρήση, μπορείς να κάνεις 200 χλμ. Η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί με ποικίλους τρόπους (και χρόνους). Για παράδειγμα, σε οικιακό φορτιστή ΑC ισχύος 2,3 kW η αναμονή για πλήρη φόρτιση από τη στιγμή που ανάβει η σχετική λυχνία ανέρχεται στις 18,8 ώρες, ενώ σε δημόσιο φορτιστή AC ισχύος 7,4 kW ο χρόνος πέφτει στις 4,1 ώρες. Από εκεί και πέρα, σε ταχυφορτιστή DC των 100 kW ο σχετικός χρόνος περιορίζεται στα 30 λεπτά.

Σχεδιασμένη με έμφαση στην απλότητα και την ευχρηστία, η φίσα φόρτισης του Honda e είναι ενσωματωμένη στο καπό, με φωτισμό LED ορατό μέσα από ένα διαφανές πάνελ, πολύ πρακτικό για τον οδηγό, ο οποίος μπορεί να βλέπει τη φίσα και να παρακολουθεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Η φίσα βρίσκεται σε θέση εύκολης πρόσβασης από το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου ή από το πλάι. Ενδείξεις στις δύο οθόνες αφής μέσα στο αυτοκίνητο απεικονίζουν το τρέχον επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, ενώ το γραφικό του συστήματος μετάδοσης κίνησης απεικονίζει την τρέχουσα ροή ενέργειας και την κατάσταση ανάκτησης και επαναφόρτισης.

Η μπαταρία είναι υγρόψυκτη, ώστε να διατηρείται η βέλτιστη θερμική σταθερότητα, μεγιστοποιώντας την απόδοση της μπαταρίας και της φόρτισης, και περιορίζοντας τις διαστάσεις και το βάρος στο ελάχιστο, ώστε να μη θίγεται ο χώρος της καμπίνας.

Honda e

Ηλεκτροκινητήρας: 100 kW (136 PS)
Ροπή: 315 Nm
Μπαταρία: 50 kWh
Aυτονομία: 222 χλμ.
Μέγιστη ταχύτητα: 145 χλμ./ώρα
0-100: 9”
Εκπομπές CO2: 0 γρ./χλμ.
Κατανάλωση: 17,2 kWh/100 χλμ.
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 30.176 (με επιδότηση)

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Οικονομία και ευχρηστία
Το ανανεωμένο Suzuki Swift επιστρέφει αναδεικνύοντας περαιτέρω τον icon χαρακτήρα του, εξοπλισμένο με επιπλέον προηγμένα συστήματα ασφαλείας.
Οικονομία και ευχρηστία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πρώτο crossover scooter
Το νέο Kymco DT X360 είναι το πρώτο παγκοσμίως crossover scooter στη μεσαία κατηγορία κυβισμού, ώστε ο αναβάτης του να μπορεί να διευρύνει τους ορίζοντές του πέρα από το φόντο της ασφάλτου και των πόλεων.
Το πρώτο crossover scooter
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ενα «μεγάλο» μικρό
Η Toyota επιμένει στην παραγωγή συμβατικών μικρών αυτοκινήτων με το νέο της μοντέλο να έχει ήδη πουλήσει στη χώρα μας 11.300 οχήματα το πρώτο δεκάμηνο.
Ενα «μεγάλο» μικρό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πρώτο ηλεκτρικό
Η Toyota αποκάλυψε το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο, το SUV bZ4X ου είναι το πρώτο της μοντέλο που εξελίχθηκε αποκλειστικά ως BEV.
Το πρώτο ηλεκτρικό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ανεβάζει τον πήχη
Το μεγαλύτερο και πιο ευέλικτο μέλος της οικογένειας MINI ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της οδήγησης και της φινέτσας με το στιλ της βρετανικής μάρκας.
Ανεβάζει τον πήχη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας