• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    20°C 17.7°C / 21.3°C
    0 BF
    66%
  • Θεσσαλονίκη
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 14.6°C / 17.1°C
    1 BF
    71%
  • Πάτρα
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 16.0°C / 19.8°C
    2 BF
    74%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 13.6°C / 14.9°C
    1 BF
    77%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    15°C 14.9°C / 17.4°C
    4 BF
    77%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 13.0°C / 16.3°C
    0 BF
    78%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 10.4°C / 12.4°C
    4 BF
    71%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 16.6°C / 18.5°C
    1 BF
    76%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 20.3°C / 24.1°C
    3 BF
    57%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 16.9°C / 18.9°C
    1 BF
    82%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    20°C 19.4°C / 21.3°C
    2 BF
    72%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 15.7°C / 17.7°C
    3 BF
    77%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 18.9°C / 18.9°C
    2 BF
    77%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    14°C 13.9°C / 15.5°C
    0 BF
    82%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 15.1°C / 16.7°C
    0 BF
    100%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 19.8°C / 21.8°C
    2 BF
    63%
  • Χαλκίδα
    Αυξημένες νεφώσεις
    19°C 17.1°C / 21.5°C
    2 BF
    90%
  • Καβάλα
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 15.4°C / 17.1°C
    0 BF
    78%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    16°C 13.7°C / 17.2°C
    1 BF
    71%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 10.8°C / 10.8°C
    1 BF
    77%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ρεσιτάλ οικονομίας

  • A-
  • A+

Το Renault Captur είναι το μοντέλο που καθιέρωσε την κατηγορία των compact SUV, το πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη, και πλέον κερδίζει σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Με πληθωρικές διαστάσεις και εντυπωσιακή εμφάνιση, με μεγάλους χώρους και ακόμα περισσότερη χρηστικότητα, με σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας, με 5 αστέρια στο EuroNCAP και πλήρη γκάμα κινητήρων (βενζίνης, diesel, LPG, E-Tech Plug-in) θέλει και μπορεί να είναι ο πρωταγωνιστής. Ιδιαίτερα με την (και) υγραεριοκίνητη έκδοση προσφέρει εντυπωσιακή οικονομία και τεράστια αυτονομία. Η συμβίωση μαζί του για 3.000 χλμ. έβγαλε όλα τα καλά στοιχεία που προσφέρει το εργοστασιακό LPG μα και μια δυνατή απάντηση στην ακρίβεια της ηλεκτροκίνησης!

Το μοντέλο είναι αναβαθμισμένο χάρη στις μοντέρνες SUV αναλογίες του, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον δυναμικό και αθλητικό του χαρακτήρα. Σμιλεμένες επιφάνειες, εντυπωσιακό προφίλ, αιωρούμενη οροφή: το Captur εντυπωσιάζει και είναι αναγνωρίσιμο από την πρώτη ματιά. Η πιο αθλητική και δυναμική σιλουέτα του αντανακλά τον αέρα ανανέωσης ενισχύοντας παράλληλα και τα SUV στοιχεία του. Είναι μεγαλύτερο σε μήκος (4,23 μ. +11 εκ.) και ξεχωρίζει οπτικά από τους τροχούς των 18 ιντσών. Μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο (2,63 μ. +2 εκ.). Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 17,4 εκ. για πρόσβαση σε δύσκολα σημεία.

Ο ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός, η σημασία στη λεπτομέρεια, αλλά και στοιχεία όπως τα Full Led Pure Vision φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή «C», τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου συμβάλλουν στην αναβάθμιση της ποιοτικής του εικόνας.

Το ταμπλό ασπάζεται τη σχεδίαση «Smart Cockpit» και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Εκεί ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι οθόνες (έως 10,25’’) με τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης στην κατηγορία. Η εργονομία βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο.

Ολόκληρο το εσωτερικό είναι σε άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά τους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών που παραπέμπουν σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Υλικά κορυφαίας ποιότητας, μαλακή επένδυση σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας, καθώς και η νέα αρχιτεκτονική σχεδίαση των καθισμάτων είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το εσωτερικό ξεχωριστό.

Ο συνολικός όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα 536 λίτρα, 81 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο πρώτης γενιάς. Επίσης, η χωρητικότητα των διάφορων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να διαμορφωθεί χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16 εκ. αλλά και χάρη στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις, ώστε να δημιουργείται ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις και στα πολυήμερα ταξίδια.

To Captur εφοδιάζεται στη συγκεκριμένη έκδοση με τον τρικύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη - υγραέριο) TCe 100 LPG. Η δεξαμενή LPG των 40 λίτρων είναι κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και είναι τοποθετημένη στη θέση του εφεδρικού τροχού. Ετσι δεν επηρεάζεται η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Οσο υπάρχει υγραέριο, βρίσκεις βεβαίως σε πολλά πρατήρια και μάλιστα με 0,695 το λίτρο, το προτιμά. Οταν τελειώσει γυρίζει σε βενζίνη. Ωστόσο ο οδηγός είναι σε θέση να επιλέξει το καύσιμο που θέλει, πατώντας τον σχετικό διακόπτη. Με το LPG ο κινητήρας διαθέτει καλύτερο τράβηγμα και δύναμη, όμως η λειτουργία του είναι ελαφρώς πιο τραχιά. Γενικά, στα ψηλά του στροφόμετρου κάνει έντονη την ηχητική του παρουσία.

Με τη βενζίνη εμφανίζει πιο ομαλή και ήσυχη λειτουργία, ωστόσο χάνει σε ροπή. Εχει πιο χαμηλή κατανάλωση, περί το 20%, όμως η τιμή της βενζίνης εξανεμίζει τούτο το πλεονέκτημα. Το οποίο άλλωστε αφορά την κίνηση στην πόλη. Στο ταξίδι και τα δύο καύσιμα «καίνε» σχεδόν το ίδιο. Ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η χωρητικότητα και των δύο ρεζερβουάρ, LPG στα 40 λίτρα, βενζίνης στα 48 λίτρα. Ο συνδυασμός εξασφαλίζει με φυσιολογική οδήγηση 1.200 χιλιόμετρα αυτονομίας, στοιχείο που προσθέτει έξτρα πόντους στη γενικότερη φιλοσοφία της έκδοσης. Αν και η ασύγκριτη οικονομία του LPG θα σε οδηγήσει άμεσα στο πρώτο με σχετική διαθεσιμότητα πρατήριο.

Ακόμη και αν η τιμή, όπως εκεί στην άκρη της Ελλάδας, στον Εβρο, είναι 0,929/λίτρο. Στον δρόμο είναι και σ’ αυτήν την έκδοση το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Σε ταχύτητες ταξιδιού είναι ξεκούραστο και σταθερό, όπως επίσης και σε διαδρομές με στροφές. Εκεί τα όρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού. Στον ανοιχτό δρόμο το Captur της δοκιμής ήταν απλά απολαυστικό. Ησυχο με καλές (για 1.000άρη) ρεπρίζ και κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021» για την Ελλάδα μοιάζει η ιδανική επιλογή στην κατηγορία των μικρών SUV. Σημαντικό το στοιχείο ότι καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Κορυφαίος σχεδιαστής
Το όνομά του Μπατίστα Πινινφαρίνα είναι συνδεδεμένο με πολλά από τα γνωστότερα σπορ αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει καθώς και με την ομώνυμη φίρμα σχεδίασης οχημάτων που ο ίδιος ίδρυσε.
Κορυφαίος σχεδιαστής
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πολυμορφικότητα
Το νέο Mercedes Citan με μικρές εξωτερικές διαστάσεις, γενναιόδωρο εσωτερικό χώρο και μεγάλο ωφέλιμο φορτίο προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες χρήσεων, ιδίως για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και διανομών εντός...
Πολυμορφικότητα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
On the Rocks-e!
Το νέο Opel Rocks-e είναι ένα εισαγωγικό μοντέλο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, απαντά στις τρέχουσες απαιτήσεις κινητικότητας προσφέροντας ηλεκτροκίνηση με προστασία από τον αέρα και τη βροχή.
On the Rocks-e!
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Σημαντικές εκπτώσεις
Με έκπτωση έως και 3.200 ευρώ και πολλές ακόμη καλές παροχές, η Fiat κάνει πράξη την υπόσχεση της μάρκας για τον εκδημοκρατισμό της αυτοκίνησης.
Σημαντικές εκπτώσεις
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το νέο Seat Arona
Από το λανσάρισμα του το 2017, το Seat Arona σημειώνει εμπορική επιτυχία με περισσότερες από 350.000 πωλήσεις και έχει καθιερωθεί ως βασικός πυλώνας της γκάμας της μάρκας.
Το νέο Seat Arona
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μικρά στο μάτι
Από την ίδρυσή της, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Mazda υιοθέτησαν τις αρχές του ιαπωνικού μινιμαλισμού, ο οποίος προωθεί την αισθητική, την ευεξία και την άνεση, μέσω αυτοκινήτων. Και συνεχίζουν στο ίδιο...
Μικρά στο μάτι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας