• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    18°C 14.6°C / 20.2°C
    1 BF
    61%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    17°C 14.1°C / 18.8°C
    0 BF
    55%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    17°C 14.0°C / 20.7°C
    1 BF
    61%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 8.9°C / 13.6°C
    0 BF
    87%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 14.6°C
    2 BF
    77%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    17°C 13.6°C / 18.6°C
    2 BF
    43%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 13.4°C / 15.0°C
    2 BF
    30%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    14°C 13.6°C / 20.1°C
    2 BF
    66%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    17°C 15.8°C / 20.3°C
    2 BF
    67%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    10°C 9.9°C / 9.9°C
    1 BF
    58%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 17.1°C / 19.4°C
    2 BF
    63%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 21.2°C / 21.2°C
    2 BF
    46%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.0°C / 21.0°C
    3 BF
    64%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.9°C / 11.9°C
    0 BF
    66%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    17°C 17.3°C / 17.3°C
    2 BF
    41%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    22°C 17.8°C / 22.7°C
    3 BF
    55%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    17°C 14.8°C / 21.6°C
    0 BF
    67%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    18°C 13.8°C / 17.7°C
    1 BF
    78%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    17°C 14.3°C / 18.9°C
    2 BF
    66%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.8°C / 13.8°C
    2 BF
    47%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Το μέλλον σήμερα

  • A-
  • A+
Με εντυπωσιακό design και εξοπλισμένα με τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες τα νέα μοντέλα της Audi προσφέρουν συναρπαστική οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η ηλεκτρική επίθεση της Audi συνεχίζεται. Μετά τα μεγάλα SUV e-tron καθώς και τα σπορ e-tron GT quattro και RS e-tron GT, ήρθαν τα Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron. Τα δύο νέα μοντέλα διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της μάρκας, καθώς λανσάρονται σε ένα τμήμα της αγοράς που αντιμετωπίζει ιδιαίτερα γρήγορη ανάπτυξη, την κατηγορία compact SUV.

Αν αναλογιστούμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε πλέον και επίσημα τη μείωση (σε σχέση με τα επίπεδα του 2021) κατά 55% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2030, η ηλεκτροκίνηση στο εγγύς μέλλον είναι μονόδρομος. Ορισμένοι κατασκευαστές κινήθηκαν άμεσα και διαθέτουν σήμερα αυτά που μας επιβάλλουν να αγοράζουμε αύριο.

Με τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια παρουσιάζει τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στην κατηγορία. Κάτω από το ιδιαίτερα μοντέρνο σχεδιαστικά αμάξωμα, τα δύο SUV προσφέρουν ευρύχωρο εσωτερικό, υψηλό επίπεδο καθημερινής χρηστικότητας και ισχυρή ενεργειακή απόδοση στην οδήγηση και τη φόρτιση. Ανάλογα με την έκδοση του κινητήρα, επιτυγχάνουν αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα (WLTP) και ισχύ έως 299 PS (220 kW) μα και τετρακίνηση.

Με εντυπωσιακό design και εξοπλισμένα με τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες, τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron προσφέρουν συναρπαστική οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων. Και τα δύο μοντέλα είναι εξαιρετικά ευρύχωρα και παρέχουν πρωτοποριακές λύσεις στον έλεγχο, τον χειρισμό, τις οθόνες και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Ενα δυναμικό οπτικά αμάξωμα, ένα ψηλό μπροστινό μέρος, ένα εκφραστικό πίσω τμήμα είναι τα στοιχεία με τα οποία επικοινωνούν μια ισχυρή παρουσία. Επίσης είναι εύκολα αναγνωρίσιμα ως ηλεκτρικά SUV με την πρώτη ματιά. Τα δύο μοντέλα φέρνουν στη γραμμή παραγωγής τον προοδευτικό σχεδιασμό που εισήγαγε η μάρκα στις αρχές του 2019 με τα αντίστοιχα concepts και αντιπροσωπεύουν το επόμενο βήμα στη γλώσσα σχεδιασμού των ηλεκτρικών μοντέλων Audi.

Ο σπορ χαρακτήρας τους τονίζεται από τις εντυπωσιακές αναλογίες, χάρη στους κοντούς μπροστινούς πρόβολους, τους μεγάλους τροχούς, το μεγάλο μεταξόνιο και τις μυώδεις γραμμές. Οι τελευταίες είναι κατασκευασμένες όλες με τη μέγιστη ακρίβεια και η επιφανειακή τους επεξεργασία αποπνέει ένα εξαιρετικά άρτιο αποτέλεσμα. Με μήκος 4.588 χιλ., πλάτος 1.865 χιλ. και ύψος 1.632 χιλ. (τιμές για το Q4 e-tron), οι εξωτερικές διαστάσεις τα τοποθετούν στο άνω άκρο των compact SUV. Ο χώρος αποσκευών του Q4 e-tron παρέχει 520 λίτρα.

Στο ηλεκτρικό SUV, ο οδηγός και έως και τέσσερις επιβάτες απολαμβάνουν ένα γενναιόδωρα ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων παρουσιάζεται με σύγχρονη κομψότητα και υπογραμμίζει την αίσθηση ευρυχωρίας. Το πιλοτήριο διαθέτει έναν διακριτικά τρισδιάστατο σχεδιασμό και οι γεωμετρικοί του όγκοι αλληλοσυνδέονται. Τα νέα μοντέλα εξοπλίζονται με head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας και προβολείς LED Matrix, που φωτίζουν πάντα τον δρόμο όσο πιο φωτεινά γίνεται χωρίς να ενοχλούν άλλους χρήστες του δρόμου.

Σε παγκόσμια πρώτη, ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ τεσσάρων φωτιστικών υπογραφών για το αυτοκίνητο, από το σύστημα αφής MMI. Εντελώς καινούργιο είναι το πεπλατυσμένο τόσο πάνω όσο και κάτω πολυλειτουργικό τιμόνι, με τις απρόσκοπτες επιφάνειες αφής, που χρησιμοποιεί ο οδηγός για τον έλεγχο του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Ο χειρισμός γίνεται από ευφυείς οθόνες αφής, μοναδικού design. Νιώθεις χειριστής διαστημόπλοιου! Ειδικά με το head-up display του οποίου το λογισμικό αποτελείται από 600.000 γραμμές κώδικα προγραμματισμού!

Η μπαταρία υψηλής τάσης βρίσκεται τοποθετημένη μεταξύ των αξόνων, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή μαζών. Η καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ποικίλλει από 52 kWh για το Q4 35 e-tron, έως 77 kWh για τη μεγάλη μπαταρία στα Q4 40 e-tron και Q4 50 e-tron quattro.

Τα Q4 35 e-tron και Q4 40 e-tron έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς, με ισχύ 170 PS (125 kW) και 204 PS (150 kW) αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση Q4 50 e-tron quattro έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, υλοποιώντας ηλεκτρική τετρακίνηση quattro με μέγιστη ισχύ 299 PS (220 kW).

Χάρη στη μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης 125 kW, φορτίζεται αρκετή ενέργεια σε μόλις 10’, για διάνυση περίπου 130 χιλιομέτρων (WLTP).

Ο προοδευτικός και σύγχρονος σχεδιασμός των δύο μοντέλων είναι και αεροδυναμικός: το Q4 e-tron επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,28 ενώ το Q4 Sportback e-tron ακόμη χαμηλότερη τιμή, 0,26.

Στον δρόμο, το πρώτο που σε εντυπωσιάζει είναι η απόλυτη έλλειψη θορύβου. Το ξέρεις, το περιμένεις, είναι ηλεκτρικό, αλλά εδώ ο ήχος είναι στο 0, λόγω και της καλής αεροδυναμικής δουλειάς που έχει γίνει. Φυσικά, δύναμη και ροπή δεν λείπουν, ακόμη και στη «μικρή» έκδοση των 170 ίππων. Η ισχύς είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη και το αυτοκίνητο διαχειρίζεται εξαιρετικά τους σχεδόν 2 τόνους. Είναι άλλωστε ανάλογη η ρύθμιση της υπερσύγχρονης ανάρτησης, που καταφέρνει να παρέχει περίσσια άνεση και στην ελληνική άσφαλτο.

Audi Q4 e-tron 35 kWh

Ηλεκτροκινητήρας: 125 kW (170 PS)
Ροπή: 310 Nm
Μπαταρία: 64 kWh
Aυτονομία: 449 χλμ.
Μέγιστη ταχύτητα: 160 χλμ./ώρα
0-100: 9”
Εκπομπές CO2: 0 γρ./χλμ.
Κατανάλωση: 17 kWh/100 χλμ.
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 39.469 ευρώ (με επιδότηση)

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το νέο Renault Megane E-TECH
Στο νέο Megane E-TECH Electric έχουν χρησιμοποιηθεί διάφορα ασυνήθιστα ή ανακυκλωμένα υλικά που δίνουν στο εσωτερικό μια φιλόξενη και πολύ οικεία αίσθηση.
Το νέο Renault Megane E-TECH
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ευέλικτο και ευρύχωρο
Το επανασχεδιασμένο Opel Crossland εμφανίζεται πιο σύγχρονο και με ένα γλυκύτερο πρόσωπο, το οποίο σηματοδοτεί και σημαίνει πολλά για τη γερμανική εταιρεία και το μέλλον της.
Ευέλικτο και ευρύχωρο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Με νέα σημεία αναφοράς
Η Kia αποκάλυψε την αποκλειστική για την Ευρώπη έκδοση του Sportage, η οποία έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί με ιδιαίτερη προσοχή.
Με νέα σημεία αναφοράς
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η τέταρτη γενιά
Η νέα Skoda Fabia είναι το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, με ακόμα καλύτερη ποιότητα και προσφερόμενη άνεση.
Η τέταρτη γενιά
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πρεμιέρα στο Μόναχο
Το νέο μοντέλο της Volkswagen πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του σαν καμουφλαρισμένο concept στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Πρεμιέρα στο Μόναχο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Τεχνολογικό άλμα
Με το νέο Jazz η Honda προσπαθεί να εξηλεκτρίσει το 100% των ευρωπαϊκών mainstream αυτοκινήτων της μέχρι το 2022.
Τεχνολογικό άλμα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας