• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    4°C 2.6°C / 6.1°C
    0 BF
    59%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    5°C 3.1°C / 6.4°C
    2 BF
    38%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 6.0°C / 11.2°C
    4 BF
    87%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    4°C 3.9°C / 4.2°C
    4 BF
    33%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    5°C 4.9°C / 5.7°C
    3 BF
    33%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    4°C 2.5°C / 5.7°C
    2 BF
    41%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    0°C 0.4°C / 2.3°C
    3 BF
    27%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    7°C 5.7°C / 9.6°C
    3 BF
    56%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 9.4°C / 13.7°C
    3 BF
    90%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    6°C 2.9°C / 5.9°C
    4 BF
    61%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 4.4°C / 9.6°C
    6 BF
    81%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    5°C 0.6°C / 5.7°C
    3 BF
    49%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 9.6°C / 9.6°C
    6 BF
    54%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    6°C 5.5°C / 5.5°C
    2 BF
    50%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    3°C 2.8°C / 5.6°C
    2 BF
    74%
  • Ρόδος
    Αραιές νεφώσεις
    13°C 11.8°C / 12.8°C
    3 BF
    77%
  • Χαλκίδα
    Ήπιες χιονοπτώσεις
    4°C 2.5°C / 5.4°C
    3 BF
    75%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    5°C 4.3°C / 5.3°C
    2 BF
    34%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    5°C 3.2°C / 6.5°C
    3 BF
    41%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    1°C 0.8°C / 0.8°C
    2 BF
    46%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η εναλλακτική λύση

  • A-
  • A+
Το ηλεκτρικό Kona βασίζεται στο συμβατικό μοντέλο, ωστόσο υπάρχουν αρκετές αλλαγές εξωτερικά μα και στο εσωτερικό του.

Οι Κορεάτες δεν μπορούσαν να λείπουν από το πάρτι της ηλεκτροκίνησης. Ετσι το Kona, που ήδη έχουμε γνωρίσει με κινητήρες βενζίνης, diesel και ως υβριδικό, προσφέρεται πλέον και στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Η ηλεκτροκίνηση κυριαρχεί στη στρατηγική των Κορεατών, οι οποίοι για το 2025 στοχεύουν να είναι στους τρεις κορυφαίους παγκόσμιους κατασκευαστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Απαντώντας στις απαιτήσεις των καιρών για την κλιματική αλλαγή η εταιρεία δημιούργησε ένα ηλεκτρικό SUV αυτοκίνητο με κορυφαία χαρακτηριστικά επιδόσεων και αυτονομίας.

Το Kona Electric αποτελεί ορόσημο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σε τούτο το μοντέλο η μάρκα ενσωματώνει τεχνογνωσία άνω των 30 ετών. Το ηλεκτρικό compact SUV της Hyundai συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των SUVs με τη δυναμική των ηλεκτρoκινητήρων. Το νέο οικολογικό μοντέλο της Hyundai διατίθεται σε δύο εκδόσεις ηλεκτροκινητήρων (64 Kwh και 39 Kwh), προσφέροντας ιπποδύναμη 204 PS και 136 PS αντίστοιχα καθώς και την απόλυτα ικανοποιητική αυτονομία των περίπου 450 χλμ. Στη «μεγάλη» βέβαια έκδοση αυτό. Με τη βοήθεια και της πολύ καλής λειτουργίας ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Είναι εξαιρετική η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας που έχουν καταφέρει οι Κορεάτες στο Kona με αποτέλεσμα η πραγματική κατανάλωση να κυμαίνεται στις 14 kWh.

Ετσι, ένα από τα θεωρητικά προβλήματα της ηλεκτροκίνησης, η αυτονομία, εδώ στο Kona φαίνεται ότι αντιμετωπίζεται με επιτυχία. Οσο για την τιμή, τα 10.000 ευρώ επιπλέον της βασικής βενζινοκίνητης έκδοσης (1.0 120 PS), βάζει στο κάδρο και τη λύση –πρίζα, η οποία εκ των πραγμάτων έχει εντυπωσιακά χαμηλότερο κόστος χρήσης– και σαφώς πιο πλούσιο εξοπλισμό. Κινείται με περίπου 2 ευρώ/100 χλμ., δεν έχει τέλη κυκλοφορίας και η συντήρησή του είναι σαφώς πιο οικονομική.

Για τη φόρτιση της μπαταρίας η υποδοχή του καλωδίου βρίσκεται στη μάσκα του αυτοκινήτου. Ο στάνταρ ενσωματωμένος φορτιστής είναι 7,2 kW. Μία φόρτιση στο 100% διαρκεί περίπου 9 ώρες (σε οικιακή πρίζα με καλώδιο ICCB 3,7 kW περίπου 17 ώρες). Η ταχυφόρτιση DC στο 80% υποστηρίζει έως 100 kW ισχύ και διαρκεί 54 λεπτά.

Σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Hyundai ξεπέρασε μέσα στο πρώτο έτος το ορόσημο των 100.000 πωλήσεων παγκοσμίως.

Το ηλεκτρικό Kona βασίζεται στο συμβατικό μοντέλο, ωστόσο υπάρχουν αρκετές αλλαγές εξωτερικά μα και στο εσωτερικό του. Εξωτερικά διακρίνεται κυρίως από την κλειστή μάσκα χωρίς γρίλιες και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στο πλάι ξεχωρίζουν οι διαφορετικές ζάντες των 17 ιντσών (με ελαστικά 215/55), ενώ στο πίσω άκρο ο διαφορετικός προφυλακτήρας και το λογότυπο «electric» αποτελούν το ξεχωριστό γνώρισμα. Σε διαστάσεις, το ηλεκτρικό μοντέλο είναι πιο μακρύ κατά 15 χιλ. (4.180 χιλ.), πλατύτερο και χαμηλότερο κατά 20 χιλ. (1.800 χιλ. και 1.570 χιλ. αντίστοιχα).

Στο εσωτερικό ο βασικός σχεδιασμός παραμένει ίδιος, όμως ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα είναι αλλιώτικα και hi tech. Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7 ιντσών εμφανίζονται ενδείξεις ταχύμετρου, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η ροή ενέργειας και τα προφίλ οδήγησης (Eco, Comfort και Sport). Στο πρώτο αυξάνεται η αυτονομία, ενώ στο Sport οι επιδόσεις εντυπωσιάζουν!

Η κεντρική ενιαία κονσόλα ενσωματώνει τα χειριστήρια του κλιματισμού και τα κουμπιά P, N, D και R για την επιλογή της κίνησης, αντί του κλασικού λεβιέ. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη των 10,25 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.

Το ηλεκτρικό Kona κινείται ταχύτατα και εντελώς αθόρυβα. Σε συνδυασμό με τις κόμπακτ διαστάσεις και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το Kona Electric είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο και εύκολο στους χειρισμούς στις αστικές μετακινήσεις. Ιδιαίτερα θετική είναι η εντύπωση από τη ρύθμιση της ανάρτησης με μεγάλο βάθος και πολύ καλή απόσβεση για ένα αυτοκίνητο 1.700 κιλών.

Τα συστατικά στοιχεία του συστήματος ηλεκτροκίνησης έχουν επιλεγεί προσεκτικά ώστε να προσφέρουν άριστα οδηγικά χαρακτηριστικά και πρακτική αυτονομία για τις καθημερινές διαδρομές. Η εντελώς νέα πλατφόρμα του Kona επιτρέπει την έξυπνη ένταξη της μπαταρίας ώστε να μην επηρεάζει την ευρυχωρία. Ωστόσο ο χώρος αποσκευών έχει μικρύνει κατά 29 λίτρα και βρίσκεται στα 332.

Η τελευταίας τεχνολογίας μπαταρία πολυμερών ιόντων λιθίου του Kona Electric έχει χαμηλότερη ευαισθησία μνήμης και άριστη απόδοση φόρτισης συγκριτικά με τις συμβατικές μπαταρίες.

Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται με το παραπάνω όσα ζητά σήμερα ο υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας. Υπάρχει ευρεία δυνατότητα συνδεσιμότητας, όπως το σύστημα infotainment που ενσωματώνει δορυφορική πλοήγηση με χάρτες 40 χωρών και δωρεάν ανανέωση καθώς και τα Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας και το πλήρες πακέτο τεχνολογίας με συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του Hyundai SmartSense. Επιπρόσθετα μαζί με το αυτοκίνητο αποκτάς δωρεάν συσκευή wallbox. Οπως και στα υπόλοιπα Hyundai, δίνεται 5ετής εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, συν εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία.

Hyundai Kona Electric 64 kWh

Ηλεκτροκινητήρας: 150 kW (204 PS)
Ροπή: 395 Nm
Μπαταρία: 64 kWh
Αυτονομία: 449 χλμ.
Μέγιστη ταχύτητα: 167 χλμ./ώρα
0-100: 7.9”
Εκπομπές CO2: 0 γρ./χλμ.
Κατανάλωση: 15,4 kWh/100 χλμ.
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: Από 29.992 ευρώ (με επιδότηση)

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Βραβείο για Kia
Το πλήρως ηλεκτρικό EV6 κέρδισε τον πολυπόθητο τίτλο «Crossover of the Year» στα Βραβεία TopGear.com Awards.
Βραβείο για Kia
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πρώτο ηλεκτρικό SUV
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen ξεχώρισε για την εξαιρετική του απόδοση στις κατηγορίες «Καινοτομία» και «Περιβάλλον» αποτελώντας την επανάσταση της ηλεκτροκίνησης και στα SUV.
Το πρώτο ηλεκτρικό SUV
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Δημοφιλής επιλογή
Το νέο Ford Kuga Plug-In Hybrid συνεχίζει να κυριαρχεί στην Ευρώπη ως η δημοφιλέστερη επιλογή των αγοραστών στα plug-in υβριδικά μοντέλα.
Δημοφιλής επιλογή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Βραβείο για Skoda
Το Skoda Enyaq iV κατέκτησε το βραβείο «Χρυσό Τιμόνι 2021», ως το καλύτερο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της χρονιάς.
Βραβείο για Skoda
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το ηλεκτρικό 500 Iride
Το «500 Iride» θα είναι διαθέσιμο στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο Fiat, me 699 ευρώ και 2ετη εργοστασιακή εγγύηση.
Το ηλεκτρικό 500 Iride
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αποκάλυψη MINI
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που βασίζεται στο νέο MINI Cooper SE παρουσιάστηκε επίσημα και στην Ελλάδα.
Αποκάλυψη MINI

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας