• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.0°C / 24.0°C
    2 BF
    53%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.4°C / 27.2°C
    0 BF
    60%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    27°C 20.0°C / 28.3°C
    3 BF
    50%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 23.1°C / 23.1°C
    2 BF
    44%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.7°C / 22.7°C
    3 BF
    57%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    24°C 21.8°C / 25.7°C
    1 BF
    59%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.9°C / 20.9°C
    0 BF
    46%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    26°C 23.6°C / 27.9°C
    1 BF
    42%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.4°C / 24.4°C
    4 BF
    74%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    2 BF
    78%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.9°C / 25.1°C
    6 BF
    73%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 23.6°C / 25.7°C
    2 BF
    65%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    67%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.9°C / 21.5°C
    0 BF
    73%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.8°C / 24.8°C
    1 BF
    41%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.8°C / 26.8°C
    2 BF
    72%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.3°C / 26.5°C
    2 BF
    52%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    24°C 20.3°C / 26.0°C
    0 BF
    58%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.5°C / 24.5°C
    1 BF
    42%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    20°C 19.8°C / 19.8°C
    1 BF
    50%
Ιστορικό Ακρόπολις
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ιστορικό Ακρόπολις

  • A-
  • A+
Tο 33% των νικητών του αγώνα θα πάρει αυτομάτως την πρόκριση για τον Μεγάλο Τελικό του θεσμού, ο οποίος θα διεξαχθεί στην Πολωνία τον Νοέμβριο.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Μια πολύ σημαντική διοργάνωση Ιστορικού Αυτοκινήτου «τρέχει» σήμερα και αύριο. Το Διεθνές Historic Acropolis Regularity Rally είναι γεγονός! Επειτα από 4 χρόνια απουσίας, ο αγώνας επιστρέφει και μάλιστα συμπεριλαμβάνεται στο καλεντάρι του FIA Trophy for Historic Regularity Rallies. Είναι ο όγδοος από τους 20 αγώνες του θεσμού. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού διοργανώνει τον αγώνα που έχει ως επίκεντρο την Αθήνα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 33% των νικητών του αγώνα θα πάρει αυτομάτως την πρόκριση για τον Μεγάλο Τελικό του θεσμού, ο οποίος θα διεξαχθεί στην Πολωνία τον Νοέμβριο. Παράλληλα, το Διεθνές Historic Acropolis Regularity Rally προσμετράει στο Πρωτάθλημα Αγώνων Regularity της ΟΜΑΕ με τον ανώτερο συντελεστή 2.

Οι συμμετέχοντες παίρνουν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης σήμερα, στις 11.30. Στη συνέχεια, θα κατευθυνθούν προς όμορφες τοποθεσίες της Αττικής και όχι μόνο. Μετά, λοιπόν, την Ακρόπολη, θα διέλθουν από τη Βαρυμπόμπη, τον Αγιο Μερκούριο, τις Αφίδνες, τη Δροσοπηγή, το Καπανδρίτι, το Σέσι, τον Κάλαμο και το Αμφιαράειο. Επειτα από μικρή ξεκούραση στον Ωρωπό, οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν στο Βαθύ και θα συνεχίσουν την πορεία τους διερχόμενοι από τη Ριτσώνα, την Αυλώνα, τη Σφενδάλη και τον Αγιο Μερκούριο. Στις 20.00 θα ολοκληρωθεί το πρώτο από τα δύο σκέλη του αγώνα, με τα αυτοκίνητα να διανυκτερεύουν στο ΟΑΚΑ.

Αύριο, τα πληρώματα θα εκκινήσουν στις 8.30 από το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας με προορισμό τον Ασπρόπυργο και εν συνεχεία θα διέλθουν από τη Φυλή, την Πύλη, τη Δάφνη, τις Ερυθρές, τις Πλαταιές, τη Λεύκτρα, την Ξηρονομή, την Αλυκή, τον Αγιο Νικόλαο, τη Δόμβραινα, τη Θίσβη, την Αγία Αννα, το Μαυρομμάτι, την Οινόη, την Πάνακτο, τη Στεφάνη και τη Φυλή. Ενδιάμεσα, θα κάνουν στάση για ανασυγκρότηση δυνάμεων στην Αλίαρτο. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης στις 18.00. Συνολικά, ο αγώνας αποτελείται από 18 ειδικές Regularity συνολικής απόστασης περίπου 190 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του ανέρχεται περίπου στα 520 χιλιόμετρα.

Η χρονομέτρηση θα πραγματοποιηθεί με τις πιο σύγχρονες ηλεκτρονικές μεθόδους, όπως συστήνεται από τη FIA και θα υπάρχει ζωντανή μετάδοση των αποτελεσμάτων μέσω ίντερνετ.

Δεκτά έχουν γίνει ιστορικά οχήματα τα οποία διαθέτουν κάρτα ιστορικότητας (HRCP) που έχει εκδοθεί από την ΕΟ ΦΙΛΠΑ και την ΟΜΑΕ. Επίσης επιτρέπονται τα αυτοκίνητα της ΕΛΠΑ που έχουν εκδοθεί έως 31/12/2019, σύμφωνα με την εν ισχύι ΚΥΑ. Εγιναν δεκτά επίσης, εκτός συναγωνισμού, αυτοκίνητα κατηγορίας youngtimer (20 με 30 ετών).

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η μεγάλη επιστροφή
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο «καλεντάρι» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) έπειτα από 8 χρόνια απουσίας τον Σεπτέμβριο.
Η μεγάλη επιστροφή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πλήρως εξηλεκτρισμένη
Η νέα C-Class, παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αμαξωμάτων, Sedan και Estate, και πλέον βρίσκεται στη χώρα μας.
Πλήρως εξηλεκτρισμένη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η νέα Aprilia Tuono V4
Η Aprilia δημιούργησε μια από τις πιο συναρπαστικές μοτοσικλέτες όλων των εποχών, η οποία είναι εξαιρετικά διασκεδαστική στον δρόμο και ασυναγώνιστη στην πίστα.
Η νέα Aprilia Tuono V4
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Ford Mustang Mach-E
Η νέα Mustang Mach-E είναι ένα ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό και προηγμένο σε κάθε πτυχή της προσωπικότητάς του SUV.
Η Ford Mustang Mach-E
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η επιστροφή
Η σπάνια Lancia Aurelia B20 του 1951, με τη βοήθεια του τμήματος Heritage της Stellantis επέστρεψε στον φυσικό της χώρο για το 39ο Cesana-Sestriere Rally.
Η επιστροφή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το μέλλον σήμερα
Με τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια παρουσιάζει τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στην κατηγορία.
Το μέλλον σήμερα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας