Εχει καθιερωθεί πλέον: Οι Κορεάτες προοδεύουν γεωμετρικά! Κάθε νέο ή ανανεωμένο μοντέλο απέχει μακράν του προγόνου. Από τον κανόνα δεν μπορούσε να ξεφύγει το i30. Ενα αυτοκίνητο με χώρους και ανέσεις μόλις ενός λίτρου μα και με υβριδική τεχνολογία για πιο αποδοτική λειτουργία.
Η Hyundai έχει πιάσει το νόημα: Ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός, σχέση ποιότητας/τιμής, πρακτικότητα, αξιοπιστία και μια μεγάλη εγγύηση. Γκολ από τα αποδυτήρια λοιπόν και συνεχίζουμε. Η εξωτερική σχεδίαση, που ήταν πάντα σήμα κατατεθέν του i30, ανανεώνεται με μια σειρά κομψών, νέων σχεδιαστικών στοιχείων.
Το αναβαθμισμένο εμπρός τμήμα τονίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία φωτισμού που περιλαμβάνει ενσωματωμένα εντυπωσιακά LED φώτα ημέρας σχήματος V. Το πίσω τμήμα εκφράζει τον προηγμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο πλήρως ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση.
Στο καθαρό προφίλ κυριαρχεί μια συνεχόμενη στιλπνή γραμμή που εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Hyundai i30 δίνει το «παρών» και στο εσωτερικό. Επιφάνειες υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως οι εκλεπτυσμένοι αεραγωγοί, κυριαρχούν στην ανανεωμένη καμπίνα.
Το εργονομικό εσωτερικό προσφέρει καλύτερη θέση οδήγησης ενώ και οι 4 συνεπιβάτες απολαμβάνουν ένα άνετο ταξίδι με άπλετο χώρο για όλη την οικογένεια. Σε επίπεδο κατασκευής, μαλακά υλικά συναντώνται στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Πολύ προσεγμένη είναι η στιβαρή συναρμογή.
Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 395 λίτρων και στη θέση της ρεζέρβας υπάρχει η μπαταρία του υβριδικού συστήματος μαζί με θήκες.
Η προηγμένη τεχνολογία δίνει δυναμικό «παρών» στο cockpit του νέου i30, με τον εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων 7’’. Ο ευφυής ψηφιακός πίνακας παρουσιάζει τις σημαντικότερες πληροφορίες. Μπορείτε να τροποποιήσετε την απεικόνιση σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας: η ταχύτητα μπορεί να προβάλλεται ψηφιακά, μαζί με τη Ροή Ενέργειας – Energy Flow (για το υβριδικό), τις πληροφορίες πλοήγησης ή τις ενεργές λειτουργίες SmartSense.
Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγει ο οδηγός, αλλάζει και το χρώμα του ψηφιακού πίνακα οργάνων και των γραφικών ώστε να υπάρχει αρμονία. Μπλε για το Normal mode, πράσινο για το Eco mode και πορτοκαλοκόκκινο για το Sport mode. Η επιλογή Drive mode είναι διαθέσιμη στα αυτόματα κιβώτια.
Το i30 διατίθεται με εξηλεκτρισμένη 48V Hybrid Turbo τεχνολογία μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων CO2 και αυξάνοντας την απόδοση. Το υβριδικό σύστημα κίνησης 48V Hybrid υποστηρίζει τον κινητήρα με «ενέσεις» ηλεκτρικής ενέργειας σε διαφορετικά στάδια οδήγησης. Το σύστημα με τη μίζα / γεννήτρια υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και στην επιτάχυνση με επιπλέον ισχύ 4-10 kW, ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Η μπαταρία φορτίζει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και μέσω της ανάκτησης ενέργειας.
Επίσης, όταν το όχημα ρολάρει, η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται στα 30 χλμ./ώρα. Το όμορφο εδώ είναι η ένδειξη Sailing με το καραβάκι που εμφανίζεται στη βάση του ψηφιακού πίνακα, δείχνοντας την αποσύνδεση κινητήρα και κιβωτίου, την οποία δεν την αντιλαμβάνεστε με άλλο τρόπο.
Ολα τα παραπάνω βοηθούν στη μειωμένη (πραγματική) κατανάλωση, λίγο κάτω από τα 7 λ. στην πόλη. Η 48V Hybrid Turbo τεχνολογία συνδυάζεται με το απολαυστικό επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-DCT, που διαθέτει στάνταρ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (πτερύγια paddle shifters) και συνδυάζει την οικονομική λειτουργία και την οδηγική αίσθηση ενός μηχανικού κιβωτίου με την άνεση ενός αυτόματου.
Συνδυάζεται εξαιρετικά με τον 1.000άρη κινητήρα που είναι ελαστικός στα αστικά του καθήκοντα, ενώ στον ανοιχτό δρόμο επιτρέπει τη διατήρηση ικανοποιητικής μέσης ταχύτητας. Χωρίς να ζορίζεται και να «φωνάζει». Η κατάλληλα ρυθμισμένη και πολύ βελτιωμένη ανάρτηση καταφέρνει και φιλτράρει με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Θα ήθελα το τιμόνι να μεταφέρει καλύτερα την αίσθηση στα χέρια του οδηγού.
Με το Hyundai SmartSense και τα προηγμένα συστήματα ADAS, το νέο i30 διαθέτει κορυφαίο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία του, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια και ξεγνοιασιά στους επιβάτες.
Αρχική έκδοση είναι αυτή με το νέο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο 1.5 DPi 110 PS (από 16.590 ευρώ), ακολουθεί ο 1.0 T-GDi 120 PS (από 17.490 ευρώ), ενώ νέος είναι και ο 1.5 T-GDi 160 PS. Επίσης, υπάρχουν και diesel εκδόσεις 1.6 CRDi 115 PS και 136 PS (από 20.590 ευρώ) και με 136 ίππους συν ήπιο υβριδικό σύστημα (από 22.790 ευρώ).
H έκδοση 1.0 Τ, προσφέρεται και ως 48V Hybrid Turbo, από 18.190 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο ή 19.590 ευρώ για το αυτόματο 7-DCT. Οποιαδήποτε έκδοση συνδυάζεται βέβαια με 5 χρόνια: εργοστασιακή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων, δωρεάν οδική βοήθεια, δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο.
Hyundai i30 1.0T 120hp 7-DCT 48V Hybrid
Κινητήρας: 998 κ.εκ. βενζίνη
Ισχύς: 120 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 172 Nm/1.500 σ.α.λ.
0-100: 11,2”
Τελική: 196 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 5,4 λ./ 100 χλμ.
CO2: 120 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: Από 16.590 ευρώ
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας