• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 15.5°C / 18.6°C
    1 BF
    68%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 11.5°C / 16.1°C
    1 BF
    75%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    17°C 15.1°C / 18.0°C
    3 BF
    64%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 8.9°C / 8.9°C
    1 BF
    87%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 13.9°C
    1 BF
    82%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    13°C 11.0°C / 14.3°C
    1 BF
    68%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 9.4°C / 10.1°C
    2 BF
    66%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    15°C 13.6°C / 17.6°C
    2 BF
    66%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.8°C / 18.8°C
    4 BF
    71%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 15.9°C / 16.9°C
    2 BF
    72%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.1°C / 19.1°C
    3 BF
    67%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 14.6°C / 16.6°C
    2 BF
    67%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.8°C / 15.8°C
    2 BF
    67%
  • Λάρισα
    Ασθενής ομίχλη
    8°C 7.9°C / 11.5°C
    0 BF
    93%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    14°C 11.5°C / 14.5°C
    0 BF
    56%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 18.8°C / 19.3°C
    1 BF
    72%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 15.8°C / 18.8°C
    3 BF
    51%
  • Καβάλα
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 12.7°C / 13.8°C
    1 BF
    84%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    14°C 11.7°C / 16.2°C
    2 BF
    68%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    10°C 9.8°C / 9.8°C
    1 BF
    57%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εναλλακτική κίνηση

  • A-
  • A+
Η πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα των επιβατών είναι εμπνευσμένη από ανώτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, τόσο αναφορικά με την ποιότητα όσο και με την τεχνολογία.

Με όνομα βαρύ και ιστορία, το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την κατηγορία στην Ευρώπη για περισσότερα από 30 χρόνια ήρθε φρέσκο, δυναμικό και σύγχρονο να κατακτήσει και στην Ελλάδα το μερίδιο που του αξίζει. Μόλις πρόσφατα απέκτησε και την εναλλακτική LPG έκδοση με τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα της υγραεριοκίνησης.

Σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «εξέλιξης και επανάστασης», το νέο Clio θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Με πιο σμιλευμένες γραμμές και πιο αποφασιστικό εμπρός μέρος, κερδίζει σε ζωντάνια και μοντέρνο χαρακτήρα, ενώ παραμένει αμέσως αναγνωρίσιμο, παρά το ότι αποτελείται από 100% νέα μέρη.

Στο εσωτερικό του η επανάσταση είναι ξεκάθαρη. Η πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα των επιβατών είναι εμπνευσμένη από ανώτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, τόσο αναφορικά με την ποιότητα όσο και με την τεχνολογία. Αυτά τα πλεονεκτήματα λειτουργούν προς όφελος των υποψήφιων αγοραστών, προσφέροντάς τους χρηστικότητα και άνεση.

Πιο μοντέρνο και δυναμικό από όποια πλευρά και να το δεις, το νέο Clio κληρονομεί τα αισθησιακά μοτίβα της προηγούμενης γενιάς. Ωστόσο, η νέα γενιά του κερδίζει σε εκφραστικότητα, ενώ κρατάει το κομψό της προφίλ.

Στο μπροστινό μέρος, το καπό ενσωματώνει ένα μοτίβο νεύρων που του χαρίζουν ανάγλυφο εφέ. Η γρίλια της μάσκας είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι περισσότερο τονισμένος, με έναν πολύ εκφραστικό κεντρικό αεραγωγό που βοηθάει, παράλληλα, και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα.

Αναφορικά με το μέγεθός του, έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος (τώρα 4.048 χλστ.) από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά. Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα.

Οι τροχοί 17 ιντσών αναβαθμίζουν τη δυναμική εμφάνιση του νέου μοντέλου, ενώ λεπτομέρειες, όπως η κεραία που μοιάζει με πτερύγιο καρχαρία, τα 100% φώτα LED, η πληθωρική πίσω πόρτα και η χρωμιωμένη διακοσμητική γραμμή γύρω από τα παράθυρα αναβαθμίζουν, συνολικά, την εικόνα του εξωτερικού αλλά και την αίσθηση απτής ποιότητας.

Πίσω, ένα τρίτο μακρύτερο και πιο στενό φως φρένων είναι τοποθετημένο στο πάνω μέρος του πίσω παραθύρου.

Η αρχιτεκτονική του χώρου αποσκευών έχει βελτιστοποιηθεί ώστε το σχήμα του να γίνει όσο πιο τετραγωνισμένο γίνεται. O χώρος αποσκευών έχει εκτοξευτεί στα 391 λίτρα (επιπλέον των 26 λίτρων των διαθέσιμων αποθηκευτικών χώρων μέσα στην καμπίνα), μέγεθος που τον καθιστά τον μεγαλύτερο στην κατηγορία.

Η ποιότητα και η εργονομία της θέσης οδήγησης ετέθησαν ως προτεραιότητες κατά τη διαδικασία σχεδιασμού του εσωτερικού. Πράγματι, η καμπίνα των επιβατών προσφέρει νέα επίπεδα απτής ποιότητας κατασκευής, με χρήση κορυφαίων υλικών, επένδυση πλαστικών μαλακής υφής στο ταμπλό, στις επενδύσεις στις πόρτες και στο περίγραμμα της κεντρικής κονσόλας, αλλά και σχολαστικό φινίρισμα. Εξοπλισμένο με τις πιο μεγάλες οθόνες της κατηγορίας, προσφέρει μια τελείως καινούργια εργονομική προσέγγιση.

Στον δρόμο, αισθητά αναβαθμισμένη είναι η ποιότητα κύλισης, όπως και η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης, με δεδομένο ότι πρόκειται για μικρό αυτοκίνητο με ημι-άκαμπτο άξονα. Πάντως, η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για να απορροφά τις ανωμαλίες και να προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης. Θετικά είναι τα σχόλιά και για το επίπεδο ηχομόνωσης της καμπίνας, που «καλύπτει» ακόμα και τη χροιά του τρικύλινδρου κινητήρα, εκτός των περιπτώσεων που τον πιέζει ο οδηγός. Το 100άρι Clio αποδεικνύεται αρκετά πρόθυμο και σίγουρα ικανοποιητικό για το αμάξωμα των 1.206 κιλών.

Η ελαφρώς σφιχτή ανάρτηση διατηρεί τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό που θα ήθελα ήταν μια λιγότερο ελαφριά αίσθηση του τιμονιού και μια 6η σχέση, την απουσία της οποίας καλύπτει ώς έναν βαθμό η καλή κλιμάκωση του κιβωτίου. Σημαντικό βεβαίως στοιχείο η πολύ χαμηλότερη (σε ευρώ) κατανάλωση, αφού το υγραέριο έχει τη μισή τιμή λίτρου σε σχέση με την αμόλυβδη.

Επιπρόσθετα, ανεβαίνει κατακόρυφα η αυτονομία. Η δεξαμενή υγραερίου, χωρητικότητας 32 λίτρων, έχει κατασκευαστεί από ατσάλι υψηλής αντοχής και είναι τοποθετημένη στο σημείο της ρεζέρβας. Το Clio δέχεται άλλα 39 λίτρα, σε βενζίνη, και με το σύνολο των 72 λίτρων σού δίνει άνετα τα 1.000 χλμ! Μέσα στην πόλη έκαψε 7,5 λ./100 χλμ. Η λειτουργία του συστήματος είναι απλή. Η αλλαγή γίνεται αυτόματα: ξεκινά με υγραέριο και όταν εξαντληθεί περνά στη βενζίνη.

Υπάρχει και χειροκίνητη επιλογή, με το πάτημα κουμπιού που βρίσκεται αριστερά από τη στεφάνη του τιμονιού, εκεί όπου απεικονίζεται και η ποσότητα του διαθέσιμου αερίου. Τα επιπλέον 800 ευρώ του εργοστασιακού και με εγγύηση LPG κιτ είναι μικρό ποσό μπροστά στην απόσβεση που θα κάνετε από την οικονομία καυσίμου. Σημαντικό στοιχείο τα 5 χρόνια εγγύηση και τα 3 χρόνια οδική βοήθεια που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπεία.

Renault Clio 1.0 Energy TCe 100 hp LPG

Κινητήρας: 999 κ.εκ. βενζίνη - υγραέριο
Ισχύς: 100 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 160 Nm/2.750 σ.α.λ.
0-100: 12,5''
Τελική: 188 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση : 4,8 λ./ 100 χλμ.
CO2: 110 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: Από 14.990 ευρώ

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Οικονομία και ευχρηστία
Το ανανεωμένο Suzuki Swift επιστρέφει αναδεικνύοντας περαιτέρω τον icon χαρακτήρα του, εξοπλισμένο με επιπλέον προηγμένα συστήματα ασφαλείας.
Οικονομία και ευχρηστία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πρώτο crossover scooter
Το νέο Kymco DT X360 είναι το πρώτο παγκοσμίως crossover scooter στη μεσαία κατηγορία κυβισμού, ώστε ο αναβάτης του να μπορεί να διευρύνει τους ορίζοντές του πέρα από το φόντο της ασφάλτου και των πόλεων.
Το πρώτο crossover scooter
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ενα «μεγάλο» μικρό
Η Toyota επιμένει στην παραγωγή συμβατικών μικρών αυτοκινήτων με το νέο της μοντέλο να έχει ήδη πουλήσει στη χώρα μας 11.300 οχήματα το πρώτο δεκάμηνο.
Ενα «μεγάλο» μικρό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πρώτο ηλεκτρικό
Η Toyota αποκάλυψε το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο, το SUV bZ4X ου είναι το πρώτο της μοντέλο που εξελίχθηκε αποκλειστικά ως BEV.
Το πρώτο ηλεκτρικό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ανεβάζει τον πήχη
Το μεγαλύτερο και πιο ευέλικτο μέλος της οικογένειας MINI ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της οδήγησης και της φινέτσας με το στιλ της βρετανικής μάρκας.
Ανεβάζει τον πήχη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας