• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    37°C 33.4°C / 39.5°C
    2 BF
    27%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    34°C 30.6°C / 37.1°C
    2 BF
    42%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    35°C 32.0°C / 38.2°C
    1 BF
    35%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.9°C / 35.3°C
    1 BF
    100%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    33°C 32.9°C / 32.9°C
    3 BF
    35%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    35°C 32.1°C / 36.0°C
    2 BF
    17%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    31°C 31.4°C / 32.2°C
    2 BF
    23%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    37°C 31.6°C / 39.1°C
    1 BF
    16%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    32°C 29.8°C / 36.1°C
    3 BF
    57%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.9°C / 34.9°C
    2 BF
    58%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    33°C 32.1°C / 33.8°C
    3 BF
    38%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    31°C 29.6°C / 30.7°C
    3 BF
    66%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    33°C 31.9°C / 32.9°C
    2 BF
    33%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    33°C 32.5°C / 32.9°C
    2 BF
    43%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    34°C 32.5°C / 38.9°C
    2 BF
    30%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    34°C 33.2°C / 38.8°C
    2 BF
    34%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    36°C 33.6°C / 39.7°C
    0 BF
    25%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    32°C 31.3°C / 32.1°C
    0 BF
    53%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    33°C 30.7°C / 37.2°C
    3 BF
    19%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    32°C 31.8°C / 31.8°C
    1 BF
    15%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Προτεραιότητα στο στιλ

  • A-
  • A+
Το νέο μοντέλο της Nissan μεγάλωσε, ομόρφυνε και τα καταφέρνει περίφημα στον δρόμο, αποκλειστικά με 1.000άρη κινητήρα 117 ίππων. Το εντελώς νέο από άκρη σε άκρη, δεύτερης γενιάς Juke διατήρησε το ύφος του προκατόχου του, αλλά σε πιο εκλεπτυσμένη μορφή, διατηρώντας έναν δυναμισμό που το κάνει πιο ελκυστικό.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η εμπορική διάθεση του μοντέλου της πρώτης γενιάς ξεκίνησε αρχικά πριν από μια δεκαετία και έφτασε σε πωλήσεις το 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα παγκοσμίως, καταλαμβάνοντας μια ξεχωριστή θέση στην κατηγορία των compact crossover SUVs, που αρκετοί ανταγωνιστές προσπαθούν να αντιγράψουν.

Εκείνο το πρώτο, είναι αλήθεια, δεν ήταν όμορφο, ούτε σε κέρδιζε με τους χώρους του. Εδώ το πάλεψαν πολύ οι σχεδιαστές και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά καλό. Μόνο περιόρισαν τις επιλογές σε έναν μόνον κινητήρα και αυτόν (θεωρητικά) μικρό, όμως έτσι είναι η εξέλιξη των ειδών.

Το κινητήριο σύνολο είναι πάντως εξαιρετικά προηγμένο, με έναν μικρό turbo βενζινοκινητήρα που είναι συμπαγής, ελαφρύς, εξαιρετικά αποδοτικός και οικονομικός. Για πρώτη φορά, το Juke είναι διαθέσιμο με την επιλογή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων, με paddle shifters ή με πλήρη αυτόματη λειτουργία.

Σε συνδυασμό με ένα καινούργιο πλαίσιο, το κιβώτιο αυτό διασφαλίζει ότι το νέο Juke είναι διασκεδαστικό, αναβαθμισμένο και πιο αποτελεσματικό. Σε αστικές συνθήκες, το αυτόματο κιβώτιο εκτιμάται δεόντως και προτείνεται ανεπιφύλακτα.

Στο πλαίσιο της ριζικής αναβάθμισης, οι νέοι προβολείς φέρουν τώρα μια υπογραφή LED σε σχήμα Y, που συμπληρώνει αρμονικά τη μάσκα V-Motion της Nissan

Οι ζάντες 19 ιντσών δίνουν μια επιβλητική και αθλητική στάση (προτείνω πάντως 17άρες), ενώ ο σχεδιασμός της «αιωρούμενης» οροφής σε συνδυασμό με τις έντονες πλευρικές λεπτομέρειες προσθέτουν ένα νέο επίπεδο γοήτρου στην εμφάνιση του μοντέλου. Μια σειρά από 11 χρώματα του αμαξώματος σε συνδυασμό με 3 «αντίθετα» χρώματα οροφής εξασφαλίζουν ότι το νέο Nissan ξεχωρίζει και στις χρωματικές επιλογές.

«Μεταμορφωμένο» είναι και το εσωτερικό, με περισσότερο στιλ, περισσότερο χώρο, αναβαθμισμένη ποιότητα και τεχνολογία. Είναι πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά, για τα κεφάλια αντίστοιχα κατά 1,1 εκατοστό, όπως και ο χώρος αποσκευών των 422 λίτρων, που πλέον προσφέρει 20% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο.

Το αναδιαμορφωμένο εσωτερικό παρέχει στιλ και άνεση πλαισιωμένο από φωτεινά υλικά υψηλής αισθητικής. Τα νέα, μαλακής αφής υλικά στο ταμπλό, στις επενδύσεις των θυρών και στο πάτωμα προσφέρουν μια αίσθηση ποιότητας. Τα εμπρός καθίσματα, εκτός από την προσεγμένη εμφάνιση και την άνεση που τα χαρακτηρίζει, ενσωματώνουν το πρωτοποριακό ηχοσύστημα Bose Personal Plus, το οποίο προσφέρει ένα αξεπέραστης αισθητικής ακουστικό αποτέλεσμα.

Το συγκεκριμένο ηχοσύστημα μπορεί να ελεγχθεί μέσω μιας «αναδυόμενης» οθόνης ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 8 ιντσών, που παρέχει εύκολη πρόσβαση στην εφαρμογή Nissan Connect Services.

Κάτω από το σμιλευμένο καπό βρίσκεται ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας που είναι οικονομικός και συνάμα αποδοτικός. Το σύνολο του 1.0 λίτρου ακούγεται μικρό αλλά δεν είναι. Συμπαγές και ελαφρύ, διαθέτει έναν υπερσυμπιεστή για να εξασφαλίσει ότι θα προσφέρει την απόκριση και τη συμπεριφορά που προσδοκά ο οδηγός του. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό στη λειτουργία του μοτέρ που ανεβάζει στροφές στρωτά και γραμμικά και που δεν σου ταλαιπωρεί τα αυτιά στο ταξίδι. Οι αλλαγές των ταχυτήτων με το DCT πραγματοποιούνται γρήγορα με την αυτόματη επιλογή και με το πάτημα των paddles. Παίζουν βεβαίως τον ρόλο τους η μελετημένη ηχομόνωση μα και η αεροδυναμική καθώς και η ποιότητα κύλισης.

Μπορεί ο κινητήρας να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά οι επιδόσεις του είναι αυτές που πρέπει συνδυάζοντας αγόγγυστες μετακινήσεις και καλή κατανάλωση. Στα 7,5 λ. με μικτή χρήση, καθόλου άσχημα για ένα ψηλό αυτοκίνητο 1.200 κιλών. Το νέο μοντέλο αναμφισβήτητα είναι ενδιαφέρον οδηγικά. Το μικρό SUV της Nissan μάς ταξίδεψε άνετα και με ασφάλεια, στην εθνική και σε επαρχιακό ορεινό δίκτυο.

Οι αναρτήσεις του με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω εξασφαλίζουν καλή σταθερότητα στις ευθείες και τις καμπές του αυτοκινητόδρομου, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Την ποιοτική κατασκευή ενισχύει και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σημαντική είναι η συνδρομή και της πλατφόρμας CMF-B με την αυξημένη ακαμψία, αλλά και το μειωμένο βάρος. Το Juke ταξιδεύει ξεκούραστα και με ασφάλεια, ενώ σε πιο στενούς επαρχιακούς δρόμους με στροφές, ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα δύναμης του κινητήρα και το πολύ καλό στήσιμό του.

Γενικότερα πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο μοντέλο της κατηγορίας, με σημαντικά μεγαλύτερους χώρους, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και έναν αποδοτικό 1.000άρη κινητήρα. Τέλος, η τιμή πώλησής του με τον τίμιο και πλήρη εξοπλισμό φέρνει το νέο Juke ως μια από τις καλύτερες επιλογές και κυρίως για όσους δίνουν προτεραιότητα στο στιλ.

Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 PS DCT
Κινητήρας: 999 κ.εκ. βενζίνη
Ισχύς: 117 ίπποι/5.250 σ.α.λ.
Ροπή: 180 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100: 11,1”
Τελική: 181 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση : 4,8 λ./ 100 χλμ.
CO2: 110 γραμμάρια
Τέλη: 108 ευρώ
Τιμή: 20.900 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πλήρως εξηλεκτρισμένη
Η νέα C-Class, παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αμαξωμάτων, Sedan και Estate, και πλέον βρίσκεται στη χώρα μας.
Πλήρως εξηλεκτρισμένη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η νέα Aprilia Tuono V4
Η Aprilia δημιούργησε μια από τις πιο συναρπαστικές μοτοσικλέτες όλων των εποχών, η οποία είναι εξαιρετικά διασκεδαστική στον δρόμο και ασυναγώνιστη στην πίστα.
Η νέα Aprilia Tuono V4
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Ford Mustang Mach-E
Η νέα Mustang Mach-E είναι ένα ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό και προηγμένο σε κάθε πτυχή της προσωπικότητάς του SUV.
Η Ford Mustang Mach-E
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το μέλλον σήμερα
Με τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια παρουσιάζει τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στην κατηγορία.
Το μέλλον σήμερα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η εξέλιξη του Astra
Το νέο μοντέλο έχει ξεκινήσει τη διαδικασία τελικών δοκιμών, βέλτιστων ρυθμίσεων και αξιολόγησης σε πραγματικές συνθήκες.
Η εξέλιξη του Astra
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ανανέωση για Kodiaq
Για πρώτη φορά, το μεγάλο SUV της μάρκας υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα, ενώ εξοπλίζεται με προβολείς full-LED Matrix.
Ανανέωση για Kodiaq

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας