Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    10°C 8.0°C / 11.7°C
    1 BF
    76%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    9°C 7.8°C / 10.6°C
    1 BF
    48%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    7°C 3.9°C / 10.0°C
    1 BF
    93%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    3°C 2.0°C / 3.3°C
    1 BF
    100%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    2°C 2.0°C / 2.0°C
    2 BF
    93%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    9°C 8.3°C / 9.4°C
    1 BF
    74%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    6°C 6.0°C / 6.0°C
    2 BF
    75%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    8°C 6.0°C / 10.0°C
    1 BF
    93%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    11°C 9.0°C / 15.0°C
    2 BF
    93%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    9°C 7.0°C / 11.1°C
    2 BF
    87%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 12.0°C / 13.9°C
    3 BF
    76%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    11°C 10.6°C / 10.6°C
    2 BF
    66%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    8°C 8.0°C / 8.0°C
    1 BF
    100%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    2°C 2.0°C / 2.0°C
    0 BF
    100%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    11°C 11.1°C / 11.1°C
    0 BF
    60%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 14.0°C
    2 BF
    77%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    7°C 4.0°C / 9.4°C
    1 BF
    93%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    7°C 4.0°C / 9.4°C
    1 BF
    93%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    9°C 8.3°C / 9.4°C
    1 BF
    100%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    6°C 6.0°C / 6.0°C
    2 BF
    75%
Νέο κεφάλαιο στην ιστορία
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία

  • A-
  • A+
Διαθέτει δυναμικές αναλογίες και κάνει ισχυρή εντύπωση χωρίς σχεδιαστική φλυαρία.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Το ID.3 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας και της αυτοκίνησης. Ακριβώς όπως o πρώτος Σκαραβαίος και το πρώτο Golf, το ηλεκτρικό compact μοντέλο αντιπροσωπεύει την αρχή μιας νέας εποχής όχι μόνο για τη μάρκα αλλά για ολόκληρη την αυτοκίνηση.

Οι εξωτερικές διαστάσεις είναι συγκρίσιμες με του Golf, έχει μήκος 4,261 μ., ο εσωτερικός χώρος είναι αντίστοιχος του μεγάλου Passat ενώ ο κύκλος στροφής μόλις 10,2 μέτρα, αντίστοιχος του μικρού up!. Χωρίς κεντρικό τούνελ και με εσωτερικό σχεδιασμό Open Space (φιλοσοφία Ανοιχτού Χώρου), το ID.3 προσφέρει εντυπωσιακούς χώρους και δημιουργεί νέο σημείο αναφοράς στη μικρομεσαία κατηγορία, με μια αίσθηση ευρυχωρίας αντίστοιχη μοντέλων ανώτερων κατηγοριών.

Ο επαναστατικός χαρακτήρας του ID.3 είναι ήδη ξεκάθαρος με την πρώτη ματιά. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι απαλός και ρέει, ενώ ταυτόχρονα είναι στιβαρός και συμπυκνωμένος, διαθέτει δυναμικές αναλογίες και κάνει ισχυρή εντύπωση χωρίς σχεδιαστική φλυαρία.

Ο σχεδιασμός είναι μια σαφής ένδειξη για το πώς το ID.3 είναι χτισμένο γύρω από τους επιβάτες του. Οι πρόβολοί του είναι ασυνήθιστα κοντοί, αλλά το εσωτερικό είναι πολύ μεγάλο επειδή οι άξονες έχουν απομακρυνθεί αρκετά. Εχει μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών, αντίστοιχο με αυτό του Passat. Η μπαταρία βρίσκεται ως επίπεδο μπλοκ κάτω από την καμπίνα επιβατών. Ολα τα άλλα τεχνικά εξαρτήματα καταλαμβάνουν λίγο χώρο: η κινητήρια μονάδα είναι τοποθετημένη στον πίσω άξονα, ενώ εξαρτήματα όπως το ψυγείο και το σύστημα κλιματισμού βρίσκονται στο κοντό μπροστινό τμήμα.

Η αεροδυναμική παίζει σημαντικό ρόλο στην γκάμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και το ID.3 επιτυγχάνει έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd), μόλις 0,27. Ο πιο σημαντικός παράγοντας για αυτό είναι το αμάξωμα, με τις έντονα κεκλιμένες κολόνες Α, τη ρέουσα γραμμή οροφής και τις αντίστοιχα κεκλιμένες κολόνες C. Οι έξυπνες λύσεις για μεμονωμένες λεπτομέρειες παρέχουν επίσης αεροδυναμικά οφέλη.

Το εσωτερικό του ID.3: μια καμπίνα που είναι περισσότερο από γενναιόδωρη σε μέγεθος. Ο εσωτερικός σχεδιασμός υπογραμμίζει την αίσθηση ευρυχωρίας. Φαίνεται συγκρατημένος και καθαρός σχεδιαστικά, επικεντρωμένος στα βασικά. Τα υλικά, από την πλευρά τους, δείχνουν ποιοτικά στο σύνολό τους, αν και διαφορετικής υφής και σκληρότητας. Οδηγός και επιβάτες κάθονται σε ένα ευχάριστα υψηλό επίπεδο, η είσοδος είναι βολική και υπάρχει καλή ορατότητα. Το πίσω κάθισμα προσφέρει παρόμοιο χώρο με αυτόν που υπάρχει στα συμβατικά μοντέλα μεσαίου μεγέθους.

Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 385 λίτρα και ο όγκος του μπορεί να αυξηθεί στα 1.267 λίτρα αναδιπλώνοντας την πλάτη του διαιρούμενου πίσω καθίσματος (φορτωμένος μέχρι την οροφή). Μέσα κάθονται άνετα 4 ενήλικοι επιβάτες, ενώ κι ένας πέμπτος θα βολευτεί ευκολότερα απ’ ό,τι στα περισσότερα μικρομεσαία αυτοκίνητα, αφού το δάπεδο είναι εντελώς επίπεδο γιατί δεν υπάρχει κεντρικό «τούνελ».

Ο ηλεκτροκινητήρας του ID.3, ο οποίος λειτουργεί σε έως 16.000 σ.α.λ., βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα, ακριβώς μπροστά από το κέντρο των τροχών και μεταφέρει την υψηλή δύναμη φυσικά στους πίσω τροχούς. Η οδήγηση είναι τόσο αθόρυβη που δύσκολα γίνεται αντιληπτή. Για τον λόγο αυτόν, ένα μεγάφωνο εκπέμπει έναν συνθετικό ηλεκτρονικό ήχο κινητήρα, για ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα, περίπου, ώστε να προειδοποιεί τους πεζούς.

Στη χώρα μας, το ID.3 ξεκινά την εμπορική καριέρα του με το λανσάρισμα μιας ειδικής έκδοσης με πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με την ονομασία ID.3 1ST Edition, που δημιούργησε η Volkswagen ειδικά για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα του μοντέλου.

Οι πρώτες, θετικές, εντυπώσεις έρχονται από την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και, κυρίως, την αμεσότητα του δεξιού πεντάλ. Οπως και στα περισσότερα ηλεκτρικά, ο ηλεκτροκινητήρας εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του. Παρέχει αμέσως την ισχύ και τη ροπή του, προσφέροντας ένα πολύ γρήγορο 0-100. Εχει οδική συμπεριφορά προβλέψιμη και εύκολα ελεγχόμενη, που δεν αιφνιδιάζει ποτέ τον οδηγό. Σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει ότι έχει πίσω κίνηση, το κράτημά του είναι καλό (με -λόγω κατασκευής- χαμηλό κέντρο βάρους) και ρυθμισμένο με προτεραιότητα στην άνεση. Η οποία είναι καλή, όπως και η συνολική ποιότητα κύλισης, αντίστοιχη με αυτή του Golf.

Το ID.3 1ST Edition βασίζεται στην μπαταρία με χωρητικότητα 58kWh. Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 150 kW (204 PS), με τη ροπή να έχει τη μέγιστη, εντυπωσιακή τιμή των 310 Nm από μηδενικές στροφές (χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων), ενώ η αυτονομία φτάνει τα 420 χιλιόμετρα. Παραδοσιακό κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει και η μετάδοση γίνεται με μόνο μία σχέση υποπολλαπλασιασμού. Κοστίζει 39.600 ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα), με πλούσιο εξοπλισμό στον οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προβολείς τεχνολογίας LED με λειτουργία φωτισμού στροφής, σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό ραδιόφωνο, θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, προσαρμοζόμενο cruise control κ.λπ. και δώρο έναν οικιακό φορτιστή (Wallbox) ισχύος 11 kW. Αυτός επιτρέπει σε μια άδεια μπαταρία να φορτιστεί ξανά πλήρως σε περίπου έξι ώρες.

Volkswagen ID.3 1st Edition
Ηλεκτροκινητήρας: 150 kW (204 PS)
Ροπή ηλεκτροκινητήρα: 310 Nm
Μπαταρία: 58 kWh
Aυτονομία: 420 χλμ. (WLTP)
Μέγιστη ταχύτητα: 160 χλμ./ώρα
Εκπομπές CO2: 0 γρ./χλμ.
Κατανάλωση: 18kWh/100 χλμ. (WLTP)
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 39.600 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το νέο Citroen C4 C–Cross
Η Citroen συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της και γράφει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία των Crossovers με τα δύο της νέα μοντέλα.
Το νέο Citroen C4 C–Cross
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Jeep με Bonus
Πλήρες πακέτο προνομίων για τα νέα υβριδικά μοντέλα με το πρόγραμμα Jeep ECO BONUS.
Jeep με Bonus
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Σύντροφος στην πόλη
Το Space Star της Mitsubishi ανανεώνεται αισθητικά και λειτουργικά, ώστε να αποτελέσει μία εναλλακτική πρόταση για τους Ευρωπαίους.
Σύντροφος στην πόλη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Θεαματική βελτίωση
Το ολοκαίνουργιο i20 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai στην Ευρώπη που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness».
Θεαματική βελτίωση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Plug-in Octavia
Η νέα Skoda Octavia iV με το νέο plug-in υβριδικό μοντέλο είναι διαθέσιμη και στην Ελλαδα.
Plug-in Octavia
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Με 280 άλογα
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το τελευταίας γενιάς hot hatch με τις υψηλότερες πωλήσεις, το νέο i30 N.
Με 280 άλογα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας