Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Γύρος με απ’ όλα!
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Γύρος με απ’ όλα!

  • A-
  • A+

To Tour du Péloponnèse 2020, διεθνής αγώνας, Γύρος της Πελοποννήσου στη γλώσσα μας, ξεκίνησε με τη λήξη της απονομής του Tour du Péloponnèse 2019. Και ξεκίνησε με την απογείωση των 55 συμμετοχών που υπήρχαν ώς τις αρχές Μαρτίου… και μετά ήρθε ο Covid. Ο διοργανωτής σκέφτηκε πολλές φορές να ακυρώσει τον αγώνα.

Ομως αυτό που τον καθιέρωσε στο παρελθόν ήταν ακριβώς αυτή η σταθερότητα και η δυνατότητα να λειτουργεί η ομάδα σε αντίξοες συνθήκες. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα δεδομένα και τηρώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα, πάρθηκε η μεγάλη απόφαση! Να γίνει!

Είναι χαρακτηριστικό ότι έγιναν σχεδόν 20 μεταθέσεις συμμετοχής για το ‘21. Αντιλαμβανόμαστε τις αντίξοες συνθήκες, αλλά είμαστε βέβαιοι πλέον πως, βλέποντας τις φωτογραφίες, το μετάνιωσαν και θα ήθελαν να είναι εδώ. Τα 27 ξένα πληρώματα μαζί με τα 17 ελληνικά θα μείνουν γνωστοί ως οι die hard!

Η Αρχαία Ολυμπία αποτέλεσε την αφετηρία του αγώνα. Εκεί, στην κοιτίδα των Ολυμπιακών Αγώνων, ο φιλόξενος Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας αγκάλιασε από την αρχή του το TDP, αποτελώντας ιδανική και εντυπωσιακή εκκίνηση της εκδήλωσης. Ακολούθησε στάση για γεύμα στην Καρύταινα κάτω από το μεσαιωνικό κάστρο και εντυπωσιακός τερματισμός στο άγαλμα του Λεωνίδα, στη Σπάρτη. Ηδη είχαν ξεχωρίσει οι Ελληνες Αρβανίτης-Χαραλαμπάκη με Lancia Fulvia 1.3s Coupe, οι Αυστριακοί Mischka-Mischka με Lancia Fulvia 1.6HF Coupe και οι Αγγλοι Papworth-Papworth με MGC.

Εκκίνηση δεύτερης μέρας με κατεύθυνση προς Αρχάγγελο όπου και η μεσημεριανή στάση και τελικός προορισμός η Μονεμβασιά, με την ιδέα της διανυκτέρευσης εντός του κάστρου να μαγεύει για μια ακόμη φορά τα ξένα πληρώματα.

Η Ειδική Διαδρομή στον Αγιο Μάμμα δυσκόλεψε τους συμμετέχοντες, δημιουργώντας ανακατατάξεις. Κατεύθυνση προς Ιέρακα και το μαγικό Κυπαρίσσι, κρυμμένο μέσα στα βράχια της λακωνικής ακτής, για την τρίτη μέρα όπου ένα τραγικό λάθος πλοήγησης στην ειδική Ρειχέα βγάζει τους Βρετανούς Papworth εκτός διεκδίκησης, φορτωμένους με ποινές. Μετά το όμορφο γεύμα στο Κυπαρίσσι, απογευματινό σκέλος και άφιξη στο Ναύπλιο.

Ημέρα τέταρτη και διαδρομές στην Αργολίδα με τα «Ακροπολικά» Καρνεζέικα και ανασυγκρότηση στην Κόστα για γεύμα, με θέα τις Σπέτσες. Το απογευματινό σκέλος περιλάμβανε Ερμιόνη, Θερμησία με τερματισμό στον Γαλατά και πέρασμα στο νησί του Πόρου για τη διανυκτέρευση.

Παρασκευή πρωί και έναρξη της τελευταίας μέρας. Διαδρομές προς Τροιζηνία με τις ειδικές στη χερσόνησο των Μεθάνων. Στάση για γεύμα στην Επίδαυρο και κατεύθυνση προς Λουτράκι όπου και η προετοιμασία των πληρωμάτων για τη διάσημη πλέον νυχτερινή ειδική που παραδοσιακά κλείνει κάθε TDP. Επειτα από 33 χιλιόμετρα και κατεύθυνση προς το Αρχαίο Ηραίον ο εντυπωσιακός τερματισμός στους καταρράκτες Λουτρακίου.

Νικητές οι Ελληνες Αρβανίτης-Χαραλαμπάκη με Lancia Fulvia 1.3s Coupe ύστερα από μάχες στο δέκατο του δευτερολέπτου με τους άξιους δεύτερους Αυστριακούς Mischka-Mischka με Lancia Fulvia 1.6HF Coupe! Στην τρίτη θέση οι σχεδόν rookies Βουδούρης-Ρέκκας με Alfa Romeo GT2000 Veloce. Οι τρεις τους (και όχι μόνον), από δεξιά με τη σειρά στη φωτογραφία από τον Πόρο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ασπίδες προσώπου
Η Nissan άρχισε να κατασκευάζει προστατευτικές ασπίδες προσώπου για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης στην Ιαπωνία, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του αγώνα κατά του ιού.
Ασπίδες προσώπου
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Τριπλασιασμός παραγωγής
H Volvo Cars τριπλασιάζει την παραγωγική ικανότητα για ηλεκτρικά οχήματα στο εργοστάσιό της στη Γάνδη του Βελγίου λόγω της αυξημένης ζήτησης της σειράς Volvo Recharge.
Τριπλασιασμός παραγωγής
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέο Beverly
Διαδικτυακή παρουσίαση για το νέο μοντέλο σκούτερ της Piaggio Beverly.
Νέο Beverly
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επέτειος
Τα 100ά του γενέθλια γιορτάζει ο σιδηρόδρομος του εργοστασίου της Opel.
Επέτειος
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ολική αναβάθμιση
Το ανανεωμένο Peugeot 3008 με τις πολλές σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις, ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά.
Ολική αναβάθμιση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας