• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    24°C 21.0°C / 25.7°C
    2 BF
    53%
  • Θεσσαλονίκη
    Αραιές νεφώσεις
    22°C 18.8°C / 22.6°C
    4 BF
    57%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 22.0°C / 23.2°C
    1 BF
    72%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 15.9°C / 19.9°C
    3 BF
    52%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    11°C 10.9°C / 13.0°C
    3 BF
    82%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 19.6°C / 21.0°C
    2 BF
    53%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 17.4°C / 17.4°C
    3 BF
    42%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 18.5°C / 18.5°C
    2 BF
    80%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    21°C 18.8°C / 20.8°C
    1 BF
    84%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 18.5°C / 20.9°C
    3 BF
    73%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.4°C / 22.8°C
    1 BF
    78%
  • Σκόπελος
    Αραιές νεφώσεις
    21°C 16.2°C / 20.7°C
    4 BF
    73%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 20.9°C / 20.9°C
    4 BF
    94%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    18°C 17.8°C / 17.8°C
    1 BF
    89%
  • Λαμία
    Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
    18°C 15.5°C / 18.3°C
    3 BF
    81%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 20.8°C / 21.0°C
    3 BF
    73%
  • Χαλκίδα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    23°C 21.2°C / 25.5°C
    0 BF
    58%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    14°C 13.3°C / 14.4°C
    5 BF
    80%
  • Κατερίνη
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 19.5°C / 22.7°C
    2 BF
    67%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    14°C 14.0°C / 14.0°C
    2 BF
    63%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Το χαβιάρι από το Minsk

  • A-
  • A+

Το κατόρθωμά του Paddy Hopkirk στο Monte Carlo Rally το 1964 ανέδειξε τον Βορειοϊρλανδό οδηγό στον πιο ένδοξο οδηγό ράλι της Μ. Βρετανίας και μετέτρεψε το κλασικό Mini σε εμβληματικό μοντέλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η διασκεδαστική οδήγηση παραμένει το πάθος του οδηγού αγώνων, που έχει φτάσει τώρα στην ηλικία των 87 ετών. Και συνεχίζει να απολαμβάνει την πρόκληση των επαρχιακών δρόμων με φουρκέτες.

Ο Paddy Hopkirk είχε φυλάξει μία κονσέρβα με χαβιάρι στην εργαλειοθήκη του Mini Cooper S του και είχε μεγαλουργήσει στην τότε νυχτερινή ειδική διαδρομή Col de Turini έπειτα από περιπετειώδη οδήγηση. Το 1964, το Monte Carlo Rally εξακολουθούσε να είναι μία πραγματική περιπέτεια για όλους τους αγωνιζόμενους και το θέαμα μεταδιδόταν live στην τηλεόραση.

Ηταν οι εποχή που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο ανακάλυπταν τους αγώνες ράλι ως την ιδανική σκηνή για την προβολή των μοντέλων τους. Κατά συνέπεια, οχήματα από διαφορετικές κατηγορίες βάρους και επιδόσεων αγωνίζονταν το ένα εναντίον του άλλου με το ανάλογο σύστημα βαθμολόγησης. Όταν ο Hopkirk, που σήμερα είναι 87 ετών, αρχίζει να μιλά για το κατόρθωμά με το κλασικό Mini και αριθμό εκκίνησης 37, ξαναζωντανεύει όλη η μαγεία του κλασικού μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ξαναπήγε πρόσφατα στη βάση της Col de Turini, «γλίστρησε» με ευελιξία πίσω από το τιμόνι ενός κλασικού Mini. Αυτή τη φορά, το μικρό αυτοκίνητο ήταν βαμμένο σε British Racing Green, δεν υπήρχε χιόνι στο οδόστρωμα, και αντίθετα, υπήρχε άφθονος διαθέσιμος χρόνος για οδήγηση. Ο Hopkirk διατηρεί όλη τη δεξιοτεχνία του, επιλέγοντας την ιδανική γραμμή αμέσως μετά την εκκίνηση και οδηγώντας το κλασικό Mini στην έξοδο της στροφής με ένα πλατύ χαμόγελο και δυναμική επιτάχυνση με τέρμα γκάζι.

Η διασκεδαστική οδήγηση ξαναζωντανεύει, μαζί με τις αναμνήσεις από τον αγώνα πριν από 56 χρόνια. Το χαβιάρι το είχε αγοράσει στο Minsk. Τον χειμώνα του 1964, ο Hopkirk και ο Αγγλος συνοδηγός του Harry Liddon ξεκίνησαν από το Minsk στο Monte Carlo Rally, αφού εκείνη τη εποχή προβλεπόταν εκκίνηση από εννέα διαφορετικές ευρωπαϊκές πόλεις. Και επειδή ήταν λάτρης της περιπέτειας και δεν είχε οδηγήσει ποτέ σε σοβιετικούς δρόμους, ο Hopkirk ζήτησε ξεκινήσει τον αγώνα από το Minsk το 1964.

Ο αγώνας εξελίχθηκε γρήγορα σε μονομαχία μεταξύ του Hopkirk και του Σουηδού Bo Ljungfeldt στο τιμόνι ενός Ford Falcon. Η τελική αναμέτρηση έγινε στην ειδική Col de Turini και αυτή η διαδρομή έμελλε να κρίνει την τελική έκβαση του αγώνα. Και ο Paddy να γιορτάσει τη νίκη με σαμπάνια και το δικό τους χαβιάρι!

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Παραγωγή- ορόσημο
Η Dacia άρχισε να κατασκευάζει το πρώτο της όχημα, το Dacia 1100, τον Αύγουστο του 1968 και ένα Duster Extreme L.E. αποτελεί το 10.000.000 όχημα της εταιρείας.
Παραγωγή- ορόσημο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
New Kid in Town
Ο 11χρονος Παναγιώτης Κολλάρος μετά την περσινή του πρώτη εμφάνιση στον τελευταίο αγώνα του Coppa Italia αναμένεται να αγωνιστεί στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV Junior.
New Kid in Town
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εκθεση με ιστορία
Η έκθεση «Past to the Future» περιλαμβάνει ιστορικά μοντέλα της Mercedes-Benz που ξεχώρισαν για τις καινοτομίες, την αισθητική και το ειδικό τους βάρος, καθώς και πολλά νέα μοντέλα.
Εκθεση με ιστορία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ανάβαση Βούλας
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων αναβίωσε για 7η συνεχόμενη χρονιά την Ανάβαση Βούλας στη φημισμένη διαδρομή του «Κρεμασμένου Λαγού».
Ανάβαση Βούλας
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ποιοτικό και πρακτικό
Από το λανσάρισμά του το 2017, το Seat Arona σημειώνει εμπορική επιτυχία, με περισσότερες από 400.000 πωλήσεις και έχει καθιερωθεί ως βασικός πυλώνας της γκάμας της μάρκας.
Ποιοτικό και πρακτικό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ευκολία φόρτισης
Με το CUPRA Born, η μάρκα επαναπροσδιορίζει τον τρόπο φόρτισης του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αντισυμβατικού αυτοκινήτου της.
Ευκολία φόρτισης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας