Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η τάση της εποχής
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η τάση της εποχής

  • A-
  • A+

Το νέο Kuga έρχεται στην ελληνική αγορά για να ενδυναμώσει την γκάμα των SUV μοντέλων της Ford, δίπλα στα καταξιωμένα EcoSport και Puma, αποτελώντας σήμερα το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της.

Διαθέσιμο σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αλλά ταυτόχρονα σε plug-in υβριδικές και ήπια υβριδικές, το νέο Kuga έρχεται να συνθέσει την πιο σύγχρονη και ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του προτάσσοντας μεταξύ άλλων premium χαρακτηριστικά, πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας. Αυτά που μέχρι τώρα συναντούσε κάποιος μόνο σε μεγαλύτερα και ακριβότερα SUV.

Το νέο Ford Kuga είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού (Trend, Titanium, ST-Line, ST-LineX και Vignale), που συνδυάζονται με μία πλήρη γκάμα εκδόσεων κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων. Αναλυτικότερα, το νέο Ford Kuga διατίθεται στην Ελλάδα με:

● Κινητήρα βενζίνης 1.5 EcoBoost 150PS, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς

● Πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue 120PS, 6τάχυτο μηχανικό ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς

● Πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue 190PS, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Ο 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης EcoBoost είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και διαθέτει ένα πλήθος από σύγχρονες τεχνολογίες, όπως συνδυασμό άμεσου και έμμεσου ψεκασμού καυσίμου, ανεξάρτητο (διπλό) χρονισμό βαλβίδων και την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford –πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία- που μπορεί αυτόματα να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς.

Οι κινητήρες πετρελαίου EcoBlue της Ford προσφέρουν οικονομία, ενώ παράλληλα διαθέτουν ομαλή και αθόρυβη λειτουργία χάρη στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης που ανταποκρίνεται ταχύτερα και ψεκάζει το καύσιμο με μεγάλη ακρίβεια.

Παράλληλα, ο υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας που είναι κατασκευασμένος από υλικά αεροδιαστημικής τεχνολογίας προσφέρει ταχύτερη, καλύτερα ελεγχόμενη απόκριση του turbo και ισχυρό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές.

Το νέο Kuga είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα προσφέρεται σε plug-in υβριδική (PHEV), ήπια υβριδική (mHEV) και πλήρως υβριδική (FHEV) τεχνολογία. Με τις πλήρως υβριδικές εκδόσεις να είναι διαθέσιμες αργότερα μέσα στη χρονιά, το νέο Kuga λανσάρεται στην ελληνική αγορά αρχικά ως:

● Plug-in υβριδική έκδοση (PHEV) με τον βενζινοκινητήρα 2.5L Duratec 225 PS, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT και κίνηση στους εμπρός τροχούς

● Ηπια υβριδική έκδοση (mHEV) με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0LEcoBlue 150 PS, με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς

Το νέο Kuga Plug–In Hybrid αποδίδει 225 ίππους και προσφέρει αυτονομία κίνησης αμιγώς με το ηλεκτρικό μοτέρ για απόσταση έως 72 χλμ. Παράλληλα, διαθέτει κατανάλωση μόλις 1,4 λ. /100 χλμ., με την προϋπόθεση βεβαίως ότι γίνονται πολλά χιλιόμετρα ηλεκτροκίνητα και εκπομπές CO2 26 γρ. Η μπαταρία του συστήματος μπορεί να φορτιστεί πλήρως και με σύνδεση σε εξωτερική ηλεκτρική παροχή 220 V σε λιγότερο από 6 ώρες.

Το ήπια υβριδικό Kuga αξιοποιεί την τεχνολογία mHEV της Ford συνδυάζοντάς τη με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue των 150 ίππων για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Η έκδοση EcoBlue Hybrid του νέου Ford Kuga χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη γεννήτρια ρεύματος η οποία είναι ταυτόχρονα και ηλεκτρικό μοτέρ που συνεπικουρεί στην κίνηση του αυτοκινήτου.

Το νέο μοντέλο διακρίνεται στους τομείς της άνεσης και των διαθέσιμων χώρων, με τον καλύτερο στην κατηγορία αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και την κορυφαία στο είδος χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (από 475 έως 645 λίτρα) να επιτυγχάνονται με την υιοθέτηση μιας συρόμενης δεύτερης σειράς καθισμάτων, που μετακινείται εύκολα προς τα εμπρός ή προς τα πίσω σε μία διαδρομή μήκους 150 χιλ.

Παράλληλα, μία έξυπνη εταζέρα μεγιστοποιεί την πρακτικότητα, αφού μπορεί να προσαρμόζεται αυτόματα στον όγκο των αποσκευών. Το ελαστικό υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένη, το εύκαμπτο πλαίσιό της και ο ιδιαίτερος τρόπος στερέωσης της στην πίσω πόρτα τής επιτρέπουν να παραμένει μόνιμα στη θέση της χωρίς να εμποδίζει το κλείσιμο της πίσω πόρτας ανεξάρτητα από τον όγκο των αποσκευών.

Το νέο Ford Kuga διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής ασφάλειας που σε συνδυασμό με την ισχυρή δομή αμαξώματος προσφέρουν στον οδηγό του ασφάλεια 5 αστέρων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP.

Επιπλέον, οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 που το νέο Kuga διαθέτει κάτω από την «ομπρέλα» με την ονομασία FordCo-Pilot360, βελτιώνουν την προστασία, την οδήγηση, το παρκάρισμα και είναι σχεδιασμένες για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ασφαλέστερη.

Διαθέτει επίσης ένα ενσωματωμένο modem που του επιτρέπει να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο internet. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός μπορεί μέσα από την εφαρμογή FordPass να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο από μακριά, να ελέγχει τη στάθμη καυσίμου και τη φόρτιση της μπαταρίας ή να λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα για την πίεση των ελαστικών.

Σημαντικό στοιχείο, εκτός της πενταετούς εγγύησης, ότι μπορεί να αποκτηθεί εύκολα με τους πλέον ευνοϊκούς όρους της αγοράς, μέσω του ευέλικτου χρηματοδοτικού προγράμματος «MyKuga» της Ford Finance. Προβλέπει προκαταβολή από 0%, επιτόκιο από 1% και διάρκεια αποπληρωμής έως 84 μήνες.

Ford Kuga 1.5L EcoBoost 150PS Μ6 FWD

Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 150 PS/ 6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 240 Nm/ 1.600 σ.α.λ.

0-100, Τελική: 9,7΄΄, 195 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 5,7 λίτρα/100 χλμ.

CO2: 126 γραμμάρια

Τέλη: 151 ευρώ

Τιμή: 26.272 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πράσινη ενέργεια
Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ολοκλήρωσε πρόσφατα μια μεγάλη επένδυση φωτοβολταϊκών συγκροτημάτων στις εγκαταστάσεις της σε Αθήνα, Ασπρόπυργο και Καλοχώρι Θεσσαλονίκης, προωθώντας και ενισχύοντας την...
Πράσινη ενέργεια
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Δεν σταματά ποτέ
Η εξέλιξη στην Kymco δεν σταματά ποτέ και το νέο ΜΧU 700i EPS 4X4 είναι η τρανή απόδειξη. Το νέο μοντέλο 2020 αποκτά ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση, με τους νέους διπλούς προβολείς να προϊδεάζουν για κάτι ακόμα...
Δεν σταματά ποτέ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Προσφορές Clio
To νέο Renault Clio μπορεί τώρα να αποκτηθεί με όφελος που φτάνει τα 1.500 ευρώ. Η νέα, 5η γενιά του γαλλικού παγκόσμιου Best Seller, που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων της Ευρώπης ανεξαρτήτως κατηγορίας,...
Προσφορές Clio
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Και SUV και cabrio
Το T-Roc ήδη από το λανσάρισμά του «δικαίωσε» το όνομα που του έδωσαν οι ιθύνοντες της Volkswagen, «ροκάροντας» την κατηγορία του. Με το Τ να παραπέμπει χαρακτηριστικά στους δύο προάγγελούς του, το Tiguan και...
Και SUV και cabrio
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Opel Manta
Το όνομά του προέρχεται από ψάρι! Ανήκει στο γένος Mobula (σαλάχια, διαβολόψαρα), το Opel Manta, ο πιο «θαλασσινός» εκπρόσωπος στην γκάμα των κλασικών μοντέλων Opel. Φέτος, το coupé με το λογότυπο του σαλαχιού...
Opel Manta
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Βραβείο για Kia
Το coupe crossover Kia XCeed τιμήθηκε με το βραβείο σχεδιασμού Red Dot για το 2020. Το βραβείο «Product Design» καθιστά το XCeed το τέταρτο μέλος της οικογένειας μοντέλων Ceed που έλαβε βραβείο Red Dot.
Βραβείο για Kia

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας