Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο «ιδρυτής» επέστρεψε
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο «ιδρυτής» επέστρεψε

  • A-
  • A+

Το Renault Captur είναι το μοντέλο που καθιέρωσε την κατηγορία των compact SUV, το πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη, και τώρα ήρθε και μόνιμα στην Ελλάδα!

Να το εξηγήσουμε όμως. Οι Γάλλοι επέλεξαν τη χώρα μας για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Στην προ Covid-19 εποχή. Οι διοργανωτές επέστρεψαν στη χώρα τους κατενθουσιασμένοι. Και το αυτοκίνητο με τη σειρά του ήρθε τώρα επίσημα στην ελληνική αγορά.

Με πληθωρικές διαστάσεις και εντυπωσιακή εμφάνιση, με μεγάλους χώρους και ακόμα περισσότερη χρηστικότητα, με σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας, με 5 αστέρια στο EuroNCAP και πλήρη γκάμα κινητήρων (βενζίνης, diesel, LPG, E-Tech Plug-in) το νέο Renault Captur θέλει να πρωταγωνιστήσει.

Από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα σε 90 χώρες. Ετσι, έγινε πολύ γρήγορα το best-seller της κατηγορίας, τόσο στη Γαλλία όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Σε μια κατηγορία που αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, επανέρχεται εντελώς καινούργιο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το DNA του στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το μοντέλο είναι αναβαθμισμένο χάρη στις μοντέρνες SUV αναλογίες του, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον δυναμικό και αθλητικό του χαρακτήρα.

Παραμένοντας πάντα προσαρμόσιμο στις ανάγκες και την αισθητική του αγοραστή του, το εσωτερικό του φέρνει την επανάσταση στους τομείς της ευρυχωρίας, της τεχνολογίας και της ποιότητας. Συνολικά, τα χαρακτηριστικά του παραπέμπουν άμεσα σε μοντέλο ανώτερης κατηγορίας.

Σμιλευμένες επιφάνειες, εντυπωσιακό προφίλ, αιωρούμενη οροφή: το Captur εντυπωσιάζει και είναι αναγνωρίσιμο από την πρώτη ματιά. Η πιο αθλητική και δυναμική σιλουέτα του αντανακλά τον αέρα ανανέωσης, ενισχύοντας παράλληλα και τα SUV στοιχεία του.

Είναι μεγαλύτερο σε μήκος (4,23 μ., +11 εκ.) και ξεχωρίζει οπτικά από τους τροχούς των 18 ιντσών. Μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο (2,63 μ., +2 εκ.). Ο ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός, η σημασία στη λεπτομέρεια, αλλά και στοιχεία όπως τα Full Led Pure Vision φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή «C», τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, συμβάλλουν στην αναβάθμιση της ποιοτικής του εικόνας.

Η επανάσταση στο εσωτερικό σηματοδοτεί μια σημαντική αναβάθμιση. Το ταμπλό ασπάζεται τη σχεδίαση «Smart Cockpit» και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Εκεί ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι οθόνες (έως 10,25’’) με τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης στην κατηγορία. Η εργονομία βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο.

Ολόκληρο το εσωτερικό είναι σε άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά τους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών που παραπέμπουν σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Υλικά κορυφαίας ποιότητας, μαλακή επένδυση σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας, τις επενδύσεις των καθισμάτων, καθώς και η νέα αρχιτεκτονική σχεδίασης των καθισμάτων είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το εσωτερικό ξεχωριστό.

Ο συνολικός όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα 536 λίτρα, δηλαδή 81 λίτρα περισσότερα από το μοντέλο πρώτης γενιάς. Επίσης, η συνολική χωρητικότητα των διαφόρων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα.

Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες, χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16 εκ. αλλά και χάρη στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις, ώστε να δημιουργείται ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις.

Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57 μ. (+11 εκ.).

To Captur εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe. Με απόδοση 100 ίππων και 160 Nm ροπής, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει ο κινητήρας των 1.333 κ.εκ. με 130 και 155 ίππους.

Στις diesel επιλογές υπάρχει ο 1.5 Blue dCi (από 19.550 ευρώ), που έχει υποστεί τις κατάλληλες βελτιώσεις ώστε να πληροί τις καινούργιες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων καθώς διαθέτει σύστημα καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής.

Διατίθεται σε δύο παραλλαγές: με 95 ίππους/240 Nm και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων για εξαιρετικά οικονομική οδήγηση και 115 ίππους/260 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Από την έναρξη του λανσαρίσματός του, έχει και την έκδοση 1.0 TCe 100 LPG, που είναι διπλού καυσίμου, καταναλώνοντας βενζίνη και υγραέριο. Μέσα στο 2020, θα είναι διαθέσιμο με τον νέο E-Tech Plug-in υβριδικό κινητήρα των 160 ίππων!

Το νέο μοντέλο σε ταχύτητες ταξιδιού είναι ξεκούραστο και σταθερό, όπως επίσης και σε διαδρομές με στροφές. Εκεί τα όρια πρόσφυσης είναι αυξημένα και το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού.

Ο μικρός κινητήρας απλά ικανοποιεί, ενώ εκείνος των 130 ίππων ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, το θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και τις γρήγορες επιταχύνσεις που εξασφαλίζει.

Σημαντικό το στοιχείο ότι το νέο μοντέλο καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Renault Captur 1.0 TCe 100hp Authentic

Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 100 PS/5.000 σ.α.λ.

Ροπή: 160 Nm/ 2.750 σ.α.λ.

0-100, Τελική: 13,3”, 173 χλμ./ώρα

Κατανάλωση (εκτίμηση): 5,2 λίτρα/100 χλμ.

CO2: 118 γραμμάρια

Τέλη: 116 ευρώ

Τιμή: 16.880 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επιστροφή στον δρόμο
Τώρα όμως, που βγαίνουμε έξω και επιστρέφουμε σταδιακά στις συνήθειές μας πιο δυνατοί σε ό,τι μας κάνει να νιώθουμε άνετα, η Citroën τρέχει το νέο πρόγραμμα «Back on the Road».
Επιστροφή στον δρόμο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
O πρώτος τίτλος
Η Peugeot με την κατάκτηση του φετινού Car of the Year εισάγεται στις top3 μάρκες με τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία του θεσμού, 6 στο σύνολο.
O πρώτος τίτλος
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ο «μικρός» λέων βρυχάται
To νέο Peugeot 2008 άφησε πολύ πίσω το παρελθόν και έρχεται με δυνατούς βρυχηθμούς, όμορφο σχεδιασμό, δυνατό εσωτερικό, ποιότητα, χώρους και αναβαθμισμένη τεχνολογία.
Ο «μικρός» λέων βρυχάται
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το υβριδικό Panda
Το νέο Fiat Panda Hybrid ξεκινά την πορεία του και στην ελληνική αγορά προσφέροντας όλα τα πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας σε ένα προσιτό και με πρακτικότητα αυτοκίνητο πόλης.
Το υβριδικό Panda
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πριν από 70 χρόνια
Ηταν Μάιος του 1950, όταν διοργανώθηκε για πρώτη φορά Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Η σύνδεση της Alfa Romeo με τη Formula 1 είναι χαραγμένη στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Πριν από 70 χρόνια
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η τάση της εποχής
Το νέο Kuga έρχεται στην ελληνική αγορά για να ενδυναμώσει την γκάμα των SUV μοντέλων της Ford, δίπλα στα καταξιωμένα EcoSport και Puma, αποτελώντας σήμερα το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της.
Η τάση της εποχής

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας