Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μικρό και ηλεκτρικό
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μικρό και ηλεκτρικό

  • A-
  • A+

Η Citroën αποκαλύπτει το διθέσιο ami, ένα διαφορετικό, 100% ηλεκτρικό όχημα που θα κάνει τις αστικές μετακινήσεις μια τελείως νέα εμπειρία. Είναι μια χειροπιαστή απόδειξη της διάθεσης για προσφορά λύσεων για τις αστικές μετακινήσεις και τις εκδρομές σε μικρές αποστάσεις.

Προσφέρει εύκολη πρόσβαση στους πυρήνες των αστικών κέντρων, ασφαλή εναλλακτική λύση έναντι των δικύκλων, των ποδηλάτων, των πατινιών αλλά και των αστικών συγκοινωνιών, και όλα αυτά, με ένα ιδιαίτερα λογικό κόστος.

Δημιουργήθηκε από την επιθυμία να δώσει πρόσβαση στις εύκολες και χαμηλού κόστους μετακινήσεις σε όλους. Η μπαταρία του, για πλήρη φόρτιση, χρειάζεται μόλις 3 ώρες σε πρίζα του κοινού οικιακού δικτύου. Η αυτονομία είναι 70 χλμ.

Το εξαιρετικά μικρό μήκος του, μόλις 2,41 μ., και ο μικρός κύκλος στροφής (με διάμετρο 7,20 μ.) κάνουν τις αστικές μετακινήσεις και το parking ιδιαίτερα εύκολες διαδικασίες. Στη Γαλλία, επιτρέπεται η χρήση του από την ηλικία των 14 ετών, ενώ όσοι είναι από 16 χρόνων και πάνω, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στα περισσότερα ευρωπαϊκά κρατών.

Η μακροχρόνια μίσθωση ξεκινά από το μηνιαίο ποσό των 19,99 ευρώ στη Γαλλία (με συμβόλαιο 48 μηνών και προκαταβολή 2.644 ευρώ). Υπάρχει επίσης και το Free2Move car-sharing από 0,26/λεπτό (με μηνιαία συνδρομή 10 ευρώ). Αν κάποιος επιθυμεί απλώς να το αγοράσει, κοστίζει 6.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα…

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Βραβείο στο Honda e
Συνεχίζοντας το σερί επιτυχιών του, το Honda e, το κόμπακτ ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, βραβεύτηκε με το Red Dot: Best of the Best 2020 για την επαναστατική προϊοντική του σχεδίαση.
Βραβείο στο Honda e
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Dacia στην πρίζα
Η Dacia είναι έτοιμη να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Spring Electric, ενός concept-car που αποτελεί τον προπομπό του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της.
Dacia στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηλεκτρικό Fiat 500
Η Fiat παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Ομίλου FCA. Κατά τον σχεδιασμό οι μηχανικοί ξεκίνησαν από λευκό χαρτί, ώστε να έχουν την ελευθερία να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή λύση.
Ηλεκτρικό Fiat 500
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εξηλεκτρισμός
Το Groupe Renault θα παρατάξει στην επερχόμενη Διεθνή Εκθεση της Γενεύης (5-15/3) όλο τον στόλο των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων του, με τον οποίο ετοιμάζει την ηλεκτρική του αντεπίθεση.
Εξηλεκτρισμός
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Renault στην πρίζα
Η Renault παρουσίασε τις νέες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο best sellers της, το νέο Clio E-TECH 140hp και το νέο Captur E-TECH Plug-in 160hp στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
Renault στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Φόρτιση με ρομπότ
Το Volkswagen Group Components παρουσίασε αυτόνομα κινούμενο ρομπότ φόρτισης που φροντίζει για την επαναφόρτιση των μπαταριών οποιουδήποτε ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε μια κοινή θέση στάθμευσης.
Φόρτιση με ρομπότ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας