Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ιδανικός συνδυασμός
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ιδανικός συνδυασμός

  • A-
  • A+

Το πρώτο σε πωλήσεις crossover στην Ευρώπη είναι διαθέσιμο με σημαντικές βελτιώσεις που ολοκληρώνουν τον premium χαρακτήρα του. Συνδυάζεται στη συγκεκριμένη έκδοση με τον εξαιρετικό κινητήρα diesel 1.7 λίτρων και πολύ καλή τετρακίνηση.

Οι αναβαθμίσεις επικεντρώνονται στον σύγχρονο, νέο εξωτερικό σχεδιασμό, στα ακόμα πιο υψηλά επίπεδα ποιότητας στο εσωτερικό, στη βελτιωμένη οδηγική εμπειρία, αλλά και στην προσθήκη νέων τεχνολογιών του Nissan Intelligent Mobility.

Το εύρος των αλλαγών στο νέο Qashqai έγινε με γνώμονα να ενισχυθεί περαιτέρω η θέση του μοντέλου ως αδιαμφισβήτητου ηγέτη στην κατηγορία του.

Οταν κυκλοφόρησε το 2007, το Qashqai ήταν πραγματικά πρωτοποριακό και απέσπασε επαίνους για τον χαρακτήρα του και την αυτοπεποίθηση που προσέφερε στον οδηγό του.

Από τότε και μέχρι σήμερα καλύπτει διαχρονικά όσους αναζητούν ένα πιο ψηλό μικρομεσαίο αυτοκίνητο με επιβλητική εμφάνιση και αυξημένες εκδρομικές δυνατότητες.

Στην ανανεωμένη του έκδοση και χάρη σε κάποιες σημαντικές αλλά «αόρατες» στο γυμνό μάτι βελτιώσεις, ο χειρισμός και οι επιδόσεις τού Qashqai αποκτούν ακόμα πιο εκλεπτυσμένη υπόσταση.

Στα παραπάνω συμβάλλουν οι καινοτόμες τεχνολογίες που έχουν προστεθεί, ενώ άλλες έχουν αναβαθμιστεί με νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας. To Qashqai είναι διαθέσιμο με την αυτόνομη τεχνολογία κίνησης ProPILOT της Nissan.

Με τις αλλαγές στο εξωτερικό του να είναι έντονες και ορατές από κάθε γωνία του, το αυτοκίνητο διαθέτει μια ολοκαίνουργια σύγχρονη εμφάνιση. Το μπροστινό μέρος τού Qashqai έχει πλήρως αναβαθμιστεί, διαθέτοντας έναν νέο προφυλακτήρα.

Το μεγαλύτερο μέρος του έχει το χρώμα του αυτοκινήτου, ενώ το ορατό κομμάτι του μαύρου πλαστικού έχει υποστεί ένα υψηλής ποιότητας γυαλιστερό φινίρισμα. Επιπλέον, η ύπαρξη αεραγωγών σε κάθε πλευρά του προφυλακτήρα συμβάλλει στην ψύξη του κινητήρα.

Στο κάτω μέρος και στη μέση του προφυλακτήρα βρίσκονται δυο νέα οριζόντια ένθετα διακοσμητικά. Οι εμπρόσθιοι προβολείς ομίχλης βρίσκονται πλέον σε χαμηλότερη θέση.

Στην «καρδιά» της επανασχεδιασμένης μπροστινής όψης του Qashqai βρίσκεται η τελευταία ενσάρκωση της γνωστής «εικονικής» μάσκας «V-motion» της Nissan, η οποία πλαισιώνει το νέο σήμα της φίρμας.

Οι αλλαγές στο Qashqai έχουν αυξήσει το συνολικό μήκος του κατά 17 χλστ., με το σύνολο να μεταβάλλεται από 4.377 σε 4.394 χλστ. Το πλάτος (1.806) και το ύψος (1.595) παραμένουν αμετάβλητα.

Το νέο Qashqai χαρακτηρίζεται και από σημαντικές βελτιώσεις στους τομείς του θορύβου, των κραδασμών και της κύλισης. Ηχομονωτικά υλικά υψηλής ποιότητας έχουν προστεθεί τόσο εντός των εμπρόσθιων θυρών όσο και πίσω από τους θόλους των πίσω τροχών. Πρόσθετα υλικά σφράγισης γύρω από τις μπροστινές πόρτες έχουν ενσωματωθεί.

Ο αντίκτυπος των premium αναβαθμίσεων στο Qashqai είναι πιο εμφανής στην καμπίνα του μοντέλου. Αποτέλεσμα αυτού είναι η παροχή ακόμα υψηλότερων επιπέδων απτής ποιότητας, σε ένα οδηγοκεντρικό εσωτερικό με ενισχυμένο το αίσθημα του απόλυτου ελέγχου.

Στο κλείσιμο της πόρτας έρχεσαι αντιμέτωπος με τη γνώριμη και καθ’ όλα θετική εικόνα όλων των Qashqai: προσεγμένη συναρμογή και μαλακά υλικά στο πάνω και κάτω μέρος του ταμπλό, πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, αναπαυτικά καθίσματα.

Με την είσοδό στην καμπίνα, το πρώτο πράγμα που θα αντικρίσει ο οδηγός του είναι το εντυπωσιακό νέο τιμόνι. Σε σχήμα D, η επίπεδη βάση μεταφράζεται σε ευκολότερη είσοδο και έξοδο για τον οδηγό, καθώς και σε μια πιο σπορ εμφάνιση και αίσθηση.

Φωτεινό και ευρύχωρο, το εσωτερικό του Qashqai προσφέρει μια μεγάλη ευελιξία για έως και πέντε επιβάτες, με έξυπνες λύσεις αποθήκευσης και πρακτικά χαρακτηριστικά. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης ευέλικτος στη φόρτωση, με χωρητικότητα 430 λίτρων.

Το σύστημα ψηφιακού ραδιοφώνου DAB είναι πλέον στάνταρ, ενώ η δορυφορική πλοήγηση NissanConnect με οθόνη αφής προσφέρει τόσο ένα έξυπνο διαδραστικό περιβάλλον λειτουργιών για τον χρήστη όσο και μια νέα εμφάνιση. Συνδυάζεται με μια κεραία οροφής τύπου «πτερύγιoυ καρχαρία» για καλύτερη λήψη αλλά και για πιο όμορφη εμφάνιση.

Ο εξαιρετικής απόδοσης νέος κινητήρας, των 150 ίππων, διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με σωστή κλιμάκωση και δυνατότητα επιλογής κίνησης και στους 4 τροχούς. Ο κινητήρας διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και την ελάχιστη παρουσία κραδασμών. Εχει άφθονη ροπή και λογική κατανάλωση (8,5 λ.) για τα 1.535 κιλά του αυτοκινήτου.

H συγκεκριμένη έκδοση παρέχει ολοκληρωμένη και δυναμική εμπειρία οδήγησης, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Εχει δυνατότητα κλειδώματος της κατανομής στο 50-50 και απόσταση 185 χλστ. από το έδαφος, με αποτέλεσμα να μπορεί να κινηθεί άνετα σε λασπωμένο και βατό χωματόδρομο.

Η ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων που υπάρχει εδώ κάνει πολύ καλή δουλειά και η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Για χάρη του αφήσαμε λίγο το «Μένουμε Σπίτι», διανύοντας όμορφα εκτός δρόμου χιλιόμετρα στην Πάρνηθα. Εκεί, απλώς επιβεβαιώθηκε ότι τούτο το μοντέλο μπορεί να πάει (σχεδόν) παντού. Οπου του επιτρέπουν τα ελαστικά…

NISSAN QASHQAI 1.7 Blue dCi 4x4

Κινητήρας: 1.749 κ.εκ. diesel

Ισχύς: 150 ίπποι/ 5.000 σ.α.λ.

Ροπή: 340 Nm/ 1.750 σ.α.λ.

0-100: 9,5”

Τελική: 192 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 4,6 λ./100 χλμ.

CO2: 123 γραμμάρια

Τέλη: 147 ευρώ

Τιμή: 27.990 ευρώ


 

 

 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επιστροφή στον δρόμο
Τώρα όμως, που βγαίνουμε έξω και επιστρέφουμε σταδιακά στις συνήθειές μας πιο δυνατοί σε ό,τι μας κάνει να νιώθουμε άνετα, η Citroën τρέχει το νέο πρόγραμμα «Back on the Road».
Επιστροφή στον δρόμο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το υβριδικό Panda
Το νέο Fiat Panda Hybrid ξεκινά την πορεία του και στην ελληνική αγορά προσφέροντας όλα τα πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας σε ένα προσιτό και με πρακτικότητα αυτοκίνητο πόλης.
Το υβριδικό Panda
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πριν από 70 χρόνια
Ηταν Μάιος του 1950, όταν διοργανώθηκε για πρώτη φορά Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Η σύνδεση της Alfa Romeo με τη Formula 1 είναι χαραγμένη στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Πριν από 70 χρόνια
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η τάση της εποχής
Το νέο Kuga έρχεται στην ελληνική αγορά για να ενδυναμώσει την γκάμα των SUV μοντέλων της Ford, δίπλα στα καταξιωμένα EcoSport και Puma, αποτελώντας σήμερα το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της.
Η τάση της εποχής
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Υβριδικό και τετρακίνητο
Το νέο Yaris θα έχει και τη SUV έκδοσή του, η οποία μάλιστα θα είναι και υβριδική και τετρακίνητη. Το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς, 6.992 αυτοκίνητα πέρυσι και άλλα 1.505 φέτος το πρώτο...
Υβριδικό και τετρακίνητο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Mazda RX-7
Παρουσιάστηκε το 1978 και ήταν το πρώτο σπορ μοντέλο μαζικής παραγωγής της Mazda που έμελλε να γίνει το πιο καλοπουλημένο όχημα με περιστροφικό κινητήρα στην ιστορία. Ηταν επίσης και το μοντέλο που εκτόξευσε...
Mazda RX-7

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας