Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το Peugeot 208 «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020»
PEUGEOT

Το Peugeot 208 «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020»

  • A-
  • A+
Το Peugeot 208 αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020», από μία επιτροπή 60 Ευρωπαίων Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου, διεθνούς κύρους. Η κριτική επιτροπή αποθέωσε τη γκάμα κινητήρων του 208, δηλώνοντας: «Το Peugeot 208 προσφέρει τη δύναμη της επιλογής, καθώς διατίθεται με ηλεκτρικό κινητήρα και με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου». Η επιτροπή έκανε λόγο, επίσης, για το τολμηρό design και την πρωτοποριακή τεχνολογία του Peugeot 208, το οποίο όντας ήδη best-seller, αποτελεί το πρώτο Peugeot της συγκεκριμένης κατηγορίας (B Segment) που κατέκτησε τον πολυπόθητο τίτλο του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς»

Το Peugeot 208, «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020», ξαναγράφει ιστορία στην κατηγορία του. Διαθέσιμο είτε με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα είτε με κινητήρες εσωτερικής καύσεως, το 208 δίνει τη «δύναμη της επιλογής» στον μελλοντικό οδηγό του. Ο εξωτερικός σχεδιασμός του ενσωματώνει το DNA της μάρκας, με τα LED φώτα στη μάσκα να προσιδιάζουν με 3 νυχιές λιονταριού. Οι σμιλεμένοι θόλοι των τροχών και τα πίσω φτερά αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία του αυτοκινήτου που το κάνουν ιδιαίτερα ξεχωριστό. Το 3D i – Cockpit ® (head-up display, compact σπορ τιμόνι και οθόνη αφής) καινοτομεί με ένα σύμπλεγμα τρισδιάστατης ψηφιακής τεχνολογίας όντας μοναδικό στην κατηγορία του, το οποίο δεν αναβαθμίζει μόνο την αισθητική του αυτοκινήτου, αλλά και την ασφάλεια.

Ο θεσμός του Αυτοκινήτου της Χρονιάς βραβεύει ένα μοντέλο best seller, καθώς σχεδόν 110.000 πελάτες το έχουν ήδη παραγγείλει – μόλις 4 μήνες μετά το ευρωπαϊκό του λανσάρισμα – και το 15% των παραγγελιών αφορούν την ηλεκτρική έκδοση.

Η Peugeot με την κατάκτηση του φετινού Car of the Year εισάγεται στις «top 3» μάρκες με τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία του θεσμού, 6 στο σύνολο. Το 208 ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020» ακολουθεί το SUV 3008 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017), το 308 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014), το 307 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2002), το 405 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1988) και το 504 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1969). Μάλιστα, το εν λόγω τρόπαιο είναι το δωδέκατο κατά σειρά διεθνές βραβείο που έχει ήδη κατακτήσει το 208!

Ωστόσο, το βραβείο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» αποτελεί την σημαντικότερη και την πλέον αναγνωρίσιμη διάκριση διεθνώς, καθώς η κριτική επιτροπή του θεσμού απαρτίζεται από 60 δημοσιογράφους, προερχόμενους από 23 ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίοι ειδικεύονται στο αυτοκίνητο και είναι διεθνώς διακεκριμένοι. Ο θεσμός ιδρύθηκε το 1964.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Για τα παιδιά του #MenoumeSpiti
Η κίνηση στους δρόμους δείχνει σταδιακά να αραιώνει όλο και περισσότερο, με τους Έλληνες να ακολουθούν σε μεγάλο βαθμό την οδηγία της Πολιτείας, να...
Για τα παιδιά του #MenoumeSpiti
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ασφαλής χρήση του αυτοκινήτου στη διάρκεια της πανδημίας
Η παγκόσμια πανδημία του νέου κορωνοϊού μας επηρεάζει όλους. Η απλούστερη συμβουλή προκειμένου να παραμείνει κάποιος ασφαλής και να περιοριστεί η...
Ασφαλής χρήση του αυτοκινήτου στη διάρκεια της πανδημίας
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το ανανεωμένο Honda Civic
Το ανανεωμένο Civic, οι τιμές του οποίου αρχίζουν από τα 20.650 ευρώ, βασίζεται στη δυναμική σιλουέτα και τις μυώδεις αναλογίες του μοντέλου,...
Το ανανεωμένο Honda Civic

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας