Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Καθαρή» λύση
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Καθαρή» λύση

  • A-
  • A+

Επειδή η επιλογή ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου δεν φαίνεται να καλύπτει σήμερα την πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών, οι κατασκευαστές προτείνουν υβριδικά. Ετσι έρχεται και η Hyundai να ενισχύσει την γκάμα του Kona με το ολοκαίνουργιο Kona Hybrid.

Ως η φυσική και λογική επέκταση της οικογένειας Kona, το Kona Hybrid ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων για SUV με φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά. Δεν είναι μηδενικών ρύπων ή μηδενικής (θερμικής) κατανάλωσης, αλλά καίει λίγο και γενικότερα έχει πολύ χαμηλό κόστος χρήσης. Και φυσικά δεν απαιτεί πρίζα…

Εκτός από τον τολμηρό σχεδιασμό του, προσφέρει ένα αποδοτικό πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης και διαθέτει μια σειρά τεχνολογικών προσθηκών και ενισχύσεων στις οποίες περιλαμβάνονται προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας, συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης καθώς και προηγμένες λειτουργίες infotainment.

Το Kona, που έχει πάρει το όνομά του από την εξωτική περιοχή Kona στη Χαβάη, ξεκίνησε αρχικά το 2017 ως το πρώτο compact SUV της Hyundai στην Ευρώπη.

Το Kona Hybrid κινείται από τον 1.6 GDI της γενιάς Kappa, έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με άμεσο ψεκασμό και μέγιστη απόδοση 105 ίππων και 147 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 43,5 ίππους (32 kW) και μέγιστη ροπή 170 Nm.

Παράλληλα η μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,56 kWh προσφέρει πολύ καλά χαρακτηριστικά φόρτισης και εκφόρτισης, εξασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση και επιτρέποντας την ταχεία ανάκτηση ενέργειας. Η συνδυαστική ισχύς των 103,6 kW (141 ίπποι) και των έως και 265 Nm ροπής ικανοποιεί από κάθε άποψη.

Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Μετακινώντας τον επιλογέα προς τα αριστερά οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τη λειτουργία Sport, ενώ τα paddles στο τιμόνι χρησιμεύουν στη χειροκίνητη επιλογή των σχέσεων.

Το νέο μοντέλο έχει ένα διασυνδεδεμένο σύστημα που χρησιμοποιεί ενσωματωμένη τηλεματική, για να επιτρέπει στους οδηγούς να κλειδώνουν ή να ξεκλειδώνουν από απόσταση το αυτοκίνητό τους μέσω μιας εφαρμογής smartphone.

Στο στάνταρ σύστημα διασύνδεσης οδηγός και επιβάτες επωφελούνται από το Display Audio προκειμένου να κάνουν mirroring (αναπαραγωγή του περιεχομένου οθόνης του smartphone τους) στην οθόνη 7 ιντσών μέσω του Android Auto και του Apple CarPlay.

Παράλληλα με τα χαρακτηριστικά άνεσης και ευκολίας, έχει το δικό του αποκλειστικό χρωματικό πακέτο εσωτερικού διακόσμου. Αυτό αποτελείται από λευκές πινελιές στα περιβλήματα των αεραγωγών και το πλαίσιο γύρω από τον λεβιέ ταχυτήτων, καθώς και από γυαλιστερά μαύρα στοιχεία στις λαβές των θυρών, το τιμόνι και το εσωτερικό των αεραγωγών καθώς και από γκρι στοιχεία ψηλά.

Εξωτερικά, στο εμπρός μέρος του υπάρχει η χαρακτηριστική μάσκα Cascading Grille της Hyundai, ενώ οι προβολείς είναι διαθέσιμοι και με φουλ LED. Εκτός από την απόχρωση λανσαρίσματος Blue Lagoon με μαύρη οροφή, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πολλών διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών προκειμένου να προσαρμόσουν την εικόνα του αυτοκινήτου στο προσωπικό τους στιλ.

Για μια άνετη και ασφαλή εμπειρία οδήγησης είναι εξοπλισμένο με το ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογίας SmartSense. Αυτό το σύστημα υποβοήθησης παρακολουθεί συνεχώς το περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο, προκειμένου να προστατεύσει τους οδηγούς από πιθανούς κινδύνους ενώ κινούνται στον δρόμο.

Το πακέτο ασφάλειας περιλαμβάνει Προειδοποίηση Μετωπικής Σύγκρουσης και Βοήθεια Αποφυγής με Δυνατότητα Ανίχνευσης Πεζών και Ποδηλατών.

Σημαντικό και το σύστημα ECO-Driving Assist System που βοηθά στην εξοικονόμηση καυσίμου. Ο ενσωματωμένος Coasting Guide (οδηγός κίνησης) αναλύει πληροφορίες οδικής κυκλοφορίας από το σύστημα πλοήγησης, για να ειδοποιήσει τον οδηγό για τυχόν καθυστερήσεις (π.χ. αλλαγή κατεύθυνσης, διασταυρώσεις, έξοδοι αυτοκινητόδρομων).

Το χαρακτηριστικό αυτό έχει στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και την ελαχιστοποίηση της χρήσης των φρένων. Ο Coasting Guide μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία Eco και σε ταχύτητες μεταξύ 40 και 160 χλμ./ώρα.

Το Eco-DAS είναι επίσης εξοπλισμένο με το σύστημα Predictive Energy Management (Προγνωστική Διαχείριση Ενέργειας), που διαχειρίζεται τη φόρτιση και την εκφόρτιση της μπαταρίας σε ανηφόρες και κατηφόρες για τη μεγιστοποίηση της χρήσης της.

Οταν σε μια διαδρομή υπάρχει ανωφέρεια και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλό, το σύστημα αυξάνει ελαφρώς τη λειτουργία του κινητήρα προκειμένου να προφορτίσει την μπαταρία πριν από την ανηφόρα.

Αυτό εξασφαλίζει ότι ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να βοηθήσει στην άνοδο και έτσι να ελαχιστοποιηθεί η μη αποτελεσματική χρήση του κινητήρα βενζίνης στην ανηφόρα βελτιώνοντας την απόδοση καυσίμου.

Εάν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη, το Kona Hybrid αυξάνει το επίπεδο εμπλοκής του ηλεκτροκινητήρα πριν από την κατηφόρα, προκειμένου και πάλι να ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση καυσίμου. Στη συνέχεια η ηλεκτρική ισχύς ανακτάται στην κατηφόρα με το φρενάρισμα με ανάκτηση.

Hyundai Kona Hybrid

Κινητήρας: 1.580 κ.εκ. βενζίνη

Ισχύς: 105 ίπποι/5.700 σ.α.λ.

Ροπή: 147 Nm/4.000 σ.α.λ.

0-100: 11,2”

Τελική: 160 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 3,9 λ./100 χλμ.

CO2: 90 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 23.990 ευρώ

 


 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Καθαρός αέρας
Η Hyundai Motor ανακοίνωσε την ανάπτυξη νέων καινοτόμων τεχνολογιών για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στην καμπίνα του οχήματος και τη δημιουργία ενός πιο ευχάριστου περιβάλλοντος για τους επιβάτες.
Καθαρός αέρας
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ευχάριστη έκπληξη
Οι Κορεάτες προοδεύουν γεωμετρικά. Και το Stonic είναι ένα σημαντικό μοντέλο για την Kia που έχει στόχο να πρωταγωνιστήσει σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία.
Ευχάριστη έκπληξη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Σημαντική αναβάθμιση
Η Hyundai έχει στόχο τη συνέχιση της εξαιρετικής εμπορικής πορείας του μοντέλου στην κατηγορία. Η μάρκα αναβαθμίζεται γενικότερα και φρόντισε όσο δεν φαντάζεστε και τούτο το μοντέλο.
Σημαντική αναβάθμιση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μόνο 500
Με την αποκάλυψη των νέων Giulia GTA & GTAm, η Alfa Romeo επανέφερε στο προσκήνιο ένα θρυλικό όνομα για τον χώρο του αυτοκινήτου. Η Alfa Romeo αποκαλύπτει τα στοιχεία που συνθέτουν αυτές τις εκδόσεις.
Μόνο 500
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το ηλεκτρικό DS3
Σε έναν κόσμο που εξελίσσεται συνεχώς και το μέλλον της αυτοκίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο εισέρχεται στους νέους δρόμους της ηλεκτροκίνησης υπάρχει η γαλλική DS Automobiles με το αμιγώς ηλεκτρικό DS 3.
Το ηλεκτρικό DS3
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Υψηλών επιδόσεων
Η Nissan κυκλοφόρησε το πρώτο «GT-R» το 1969 ως ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και γνώρισε τέτοια επιτυχία σε σημείο που όλοι έλεγαν «ο μοναδικός αντίπαλος του Skyline είναι το Skyline».
Υψηλών επιδόσεων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας