• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    32°C 29.4°C / 33.5°C
    1 BF
    34%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    29°C 26.9°C / 32.1°C
    0 BF
    59%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    32°C 30.0°C / 33.2°C
    2 BF
    39%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    1 BF
    53%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.9°C / 24.9°C
    1 BF
    61%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.2°C / 30.7°C
    1 BF
    26%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.4°C / 24.4°C
    0 BF
    41%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    32°C 28.6°C / 33.1°C
    1 BF
    22%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.8°C / 30.2°C
    3 BF
    58%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.9°C / 28.9°C
    2 BF
    45%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    28°C 26.9°C / 29.4°C
    4 BF
    54%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    30°C 28.6°C / 31.2°C
    0 BF
    58%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.9°C / 27.9°C
    0 BF
    65%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    27°C 25.9°C / 28.5°C
    0 BF
    45%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    30°C 28.5°C / 32.9°C
    0 BF
    40%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.9°C / 34.8°C
    3 BF
    48%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    31°C 29.9°C / 33.7°C
    0 BF
    29%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    29°C 25.3°C / 29.4°C
    1 BF
    54%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    28°C 26.2°C / 32.2°C
    1 BF
    70%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.8°C / 24.8°C
    1 BF
    29%
Ποιοτικό μικρό
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ποιοτικό μικρό

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

To Mazda2 του 2020, η αναβαθμισμένη έκδοση της μάρκας στο segment B, διαθέτει νέο και πιο σοφιστικέ design, νέες τεχνολογίες Skyactiv και βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας.

Εισάγει νέα στάνταρ ποιότητας και σχεδιασμού στην αγορά των μικρών μοντέλων. Με 14.509 ευρώ, στο 1.5 λίτρο με 90 ίππους και με τη νέα τεχνολογία Mazda M Hybrid.

Οι σχεδιαστές τού αποκλειστικά ιαπωνικού Mazda2 πέτυχαν να δώσουν στο νέο hatchback την αίσθηση του πλάτους, της σταθερότητας και την κομψότητα, αφαιρώντας τις περιττές σχεδιαστικές λεπτομέρειες μέσα από ένα απλοποιημένο αλλά εντυπωσιακό ταυτόχρονα design.

Οι απλές αλλά στιλάτες γραμμές του αμαξώματος με έμφαση στην οριζόντια σχεδίαση ενισχύουν την εικόνα του πλάτους και του χαμηλού κέντρου βάρους.

Παρά το γεγονός ότι το μήκος του ξεπερνά τα 4 μέτρα (4.065 χλστ.), το δείχνει πιο κόμπακτ, χάρη στις καλοσμιλεμένες του επιφάνειες. Στο συμπαγές αμάξωμα, ξεχωρίζουν τα αναβαθμισμένα στοιχεία, όπως ο εμπρός και πίσω προφυλακτήρας, η εμπρός μάσκα, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, που συμβάλλουν στη δημιουργία της πολυτελούς και προσεκτικά δουλεμένης εξωτερικής εμφάνισης.

Η χαρακτηριστική εμπρός πτέρυγα έχει γίνει φαρδύτερη και δείχνει περισσότερο εντυπωσιακή, ενώ τα φρύδια των φτερών δένουν αρμονικά με το design των νέων LED φωτιστικών σωμάτων. Η υιοθέτηση νέου σχεδιαστικού μοτίβου στην εμπρός μάσκα χαρίζει μια πιο στιβαρή και δυναμική εμφάνιση στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

Η κάτω πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα πλαισιώνεται από διακοσμητική λωρίδα χρωμίου που μοιάζει να συνδέει τα δύο άκρα των εμπρός φωτιστικών σωμάτων και δίνει στο αυτοκίνητο μια εικόνα δυναμισμού.

Οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών είναι διακοσμημένες με γυαλιστερή βαφή ώστε να συμβάλλουν και αυτές στη δημιουργία της πολυτελούς εμφάνισης του νέου Mazda2.

Οι γνωστοί χρωματικοί συνδυασμοί και το τέλειο φινίρισμα του εσωτερικού έχουν αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο χάρη στην προσθήκη τριών αποκλειστικών πακέτων διακόσμησης.

Σε αυτά περιλαμβάνονται: νέες δερμάτινες ταπετσαρίες, νέες επενδύσεις θυρών και ταμπλό, διακοσμητικά πλαίσια στους αεραγωγούς του air-condition, που ενισχύουν τόσο την εικόνα όσο και την αίσθηση της αφής στο εξαιρετικά ποιοτικό και αναβαθμισμένο εσωτερικό.

Η παχύτερη επένδυση της οροφής, η προσθήκη ελαστικής τσιμούχας στις πίσω πόρτες και το υλικό απόσβεσης των κραδασμών στο εσωτερικό των πίσω θόλων παρέχουν βελτιωμένο βαθμό ηχομόνωσης, ιδιαίτερα για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Οι βελτιώσεις των αμορτισέρ και τα ελαστικά που έχουν εξελιχθεί πρόσφατα, περιορίζουν επίσης τους κραδασμούς από τον δρόμο και μειώνουν τους αεροδυναμικούς θορύβους.

Ολες οι παραπάνω βελτιώσεις ελαχιστοποιούν τους ήχους που περνούν μέσα στην καμπίνα και βοηθούν στον αποτελεσματικότερο έλεγχο των ανακλάσεων του ήχου.

Πολύ επιτυχημένος ο επανασχεδιασμός καθισμάτων ώστε να κρατούν τη λεκάνη σε όρθια θέση και να διατηρούν τη φυσική καμπύλη μορφής «S» της σπονδυλικής στήλης, η οποία θεωρείται και η ιδανική στάση του σώματος.

Για να επιτευχθεί αυτό, η εσωτερική δομή του καθίσματος έχει επανασχεδιαστεί και περιλαμβάνει νέες ρυθμίσεις. Η εργονομία είναι πολύ καλή όπως και η θέση οδήγησης, οι χώροι για 4 επιβάτες ικανοποιούν, ενώ στις αποσκευές χωρούν 250 λίτρα, τιμή απλά ικανοποιητική.

Στον δρόμο, το ανανεωμένο Mazda2 είναι σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο και σου δίνει αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ενδιαφέρον οδηγικά. Τα χαρακτηριστικά απόσβεσης των εμπρός και πίσω αμορτισέρ έχουν αισθητά βελτιωθεί.

Ο σχεδιασμός των βαλβίδων των εμπρός και πίσω αμορτισέρ έχει τροποποιηθεί και τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν αυξημένη διαδρομή.

Αυτές οι τροποποιήσεις αυξάνουν τη δύναμη απόσβεσης στις αργές κινήσεις του αμορτισέρ όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλή ταχύτητα σε ομαλό οδόστρωμα, ενώ μειώνουν τη δύναμη απόσβεσης σε γρήγορες κινήσεις του αμορτισέρ όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ανώμαλο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα τη βελτιωμένη ομαλότητα και σταθερότητα.

Το ανανεωμένο Mazda2 παντρεύει τον κινητήρα του 1.5 λ. (ο μόνος διαθέσιμος) με ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που ονομάζεται Mazda M Hybrid.

Μικρό και οικονομικό, το σύστημα συνδυάζει την υπάρχουσα τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα με μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια που λειτουργεί με ιμάντα και έναν πυκνωτή.

Λειτουργώντας σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το σύστημα B-ISG προσφέρει πολλά καθώς βοηθά τον κινητήρα να ξεκινήσει πιο γρήγορα και πιο ήρεμα ύστερα από μεγάλα διαστήματα αδράνειας κατά τη λειτουργία του i-stop.

Ο κινητήρας στην πράξη διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία και καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές. Ωστόσο του λείπουν κάποια άλογα και ολίγη εκρηκτικότητα που έχουν οι πιο μικροί πλην turbo κινητήρες του ανταγωνισμού.

Ως αντιστάθμισμα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται στα 5,5 λ./100 χλμ. Τέλος, το νέο Mazda2 εφοδιάζεται με διευρυμένη γκάμα συστημάτων ασφάλειας.

Mazda2 1.5 Skyactiv-G 90 hp

Κινητήρας: 1.496 κ.εκ. βενζίνη

Ισχύς: 90 ίπποι/ 6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 148 Nm/ 4.000 σ.α.λ.

0-100: 9,8”

Τελική: 183 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση : 4,1 λ./ 100 χλμ.

CO2: 94 γραμμάρια

Τέλη: 85 ευρώ

Τιμή: 14.509 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Υψηλών επιδόσεων
Η Nissan κυκλοφόρησε το πρώτο «GT-R» το 1969 ως ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και γνώρισε τέτοια επιτυχία σε σημείο που όλοι έλεγαν «ο μοναδικός αντίπαλος του Skyline είναι το Skyline».
Υψηλών επιδόσεων
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μείωση τιμών
Από τις 2 Αυγούστου έχει τεθεί σε εφαρμογή ο νέος τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης. Ο υπολογισμός του γίνεται πλέον με προοδευτική φορολόγηση σε αντικατάσταση του παλιού συστήματος.
Μείωση τιμών
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Για τα 100 χρόνια
Φέτος η Mazda συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής. Ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας.
Για τα 100 χρόνια
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Συνολική αναβάθμιση
To νέο Toyota Yaris ξεκινάει την πορεία του στην ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο «προικισμένο» με νέες τεχνολογίες, αλλά και μια συνολική αναβάθμιση ώστε να διατηρηθεί στην κορυφή της κατηγορίας μα και των...
Συνολική αναβάθμιση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέο Honda SH150
Από τα αγαπημένα σκούτερ της αγοράς, το μοντέλο του 2020 είναι πλήρως μεταμορφωμένο. Το πιο λεπτό, αισθητικά ανανεωμένο «σώμα» και το ανασχεδιασμένο πλαίσιο παρέχουν πάνω από 50% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο....
Νέο Honda SH150
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αλλαγή πορείας
H Mitsubishi ανακοίνωσε νέο μεσοπρόθεσμο πλάνο, με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών, τη μείωση του κόστους και τον επανασχεδιασμό της στρατηγικής της στις επιμέρους αγορές. Θύμα φαίνεται να είναι η Ευρώπη μα...
Αλλαγή πορείας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας