Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τα νέα Renault E-TECH
Renault

Τα νέα Renault E-TECH

  • A-
  • A+
Σε συνέχεια της παρουσίασης του νέου Clio και του νέου Captur το 2019, η Renault παρουσίασε τις νέες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο best-sellers της – το νέο Clio E-TECH 140hp και το νέο Captur E-TECH Plug-in 160hp – στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.

Τα σύγχρονα αυτά μοντέλα αποτελούν τις νέες προσθήκες στη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς: «full hybrid» για το νέο Clio E-TECH, «full plug-in hybrid» για το νέο Captur E-TECH Plug-in, και «100% electric» για το νέο ZOE. Πρόκειται για μία γκάμα, η οποία σύντομα θα επεκταθεί και με το νέο Mégane E-TECH Plug-in, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν το κατάλληλο μοντέλο για τις δικές τους ανάγκες (μεγάλες αποστάσεις, αστική χρήση, πολλαπλού ρόλου κλπ), ανάλογα με το είδος της τεχνολογίας που προτιμά ο καθένας, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα και τον περιορισμό των εκπομπών του CO2 και της κατανάλωσης, ακόμα και στα μεγάλα ταξίδια. Μια πλήρης γκάμα υβριδικών μοντέλων, σημαίνει ότι ακόμα περισσότεροι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη μοναδική εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Το νέο Clio E-TECH αξιοποιεί αυτή την παρακαταθήκη προσφέροντας τη δυνατότητα για κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων, γεγονός που εξασφαλίζει μια οικονομία της τάξης του 40% σε σχέση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό περιβάλλον κίνησης. Αντίστοιχα, το νέο Captur E-TECH Plug-in μπορεί να κινηθεί με 100% ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μικτές συνθήκες κίνησης (WLTP) και μέχρι 65 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο (WLTP πόλης).
Καινοτόμος τεχνολογία
Το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιείται σε ευρεία κλίμακα από τα μοντέλα με υβριδικό κινητήρα της Renault, παρουσιάζεται σε δύο παραλλαγές: E-TECH για ‘full hybrid’ (HEV – Hybrid Electric Drive ή υβριδικό) και E-TECH Plug-in για ‘full plug-in hybrid’ (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Drive ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό). Η ενσωμάτωση της συγκεκριμένης τεχνολογίας σε αυτά τα δύο μοντέλα ήταν εύκολη χάρη στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B η οποία εξελίχθηκε εξ’ αρχής για ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και από το γεγονός ότι τα συστήματα E-TECH είναι τόσο συμπαγή σε διαστάσεις, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς καμία τροποποίηση σε ένα μικρό μοντέλο, όπως είναι το νέο Clio.
Οι μηχανικοί της Renault υιοθέτησαν μία πρωτοποριακή λύση για τη γκάμα των υβριδικών, η οποία είναι τελειοποιημένη, πρωτότυπη και αποκλειστική – με πάνω από 150 πατέντες – ενώ βασίζεται στη σειριακή & παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική που διασφαλίζει τη δυνατότητα για πλήθος συνδυασμών και τις καλύτερες επιδόσεις σε ό,τι αφορά στις εκπομπές του CO2 σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Η γκάμα των υβριδικών μοντέλων, εκμεταλλεύεται επίσης και την τεράστια τεχνογνωσία που προέρχεται από την ομάδα της Renault F1. Τα υβριδικά μοντέλα παραγωγής μοιράζονται την τεχνολογία με την οποία εξελίσσονται τα αγωνιστικά οχήματα της F1 Racing.
Βιώσιμη μετακίνηση για όλους
Tο Groupe Renault επιδιώκει να προσφέρει βιώσιμη μετακίνηση για όλους, τόσο για το παρόν όσο και για το μέλλον. Η άφιξη αυτών των κινητήρων αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου. Μέχρι το 2022 το Groupe Renault προγραμματίζει να διαθέτει στη γκάμα του 8 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και 12 μοντέλα που θα κινούνται και με ηλεκτρική ενέργεια (υβριδικά και plug-in υβριδικά).

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Seat παράγει αναπνευστήρες
Η SEAT ξεκινάει εκτάκτως την παραγωγή αναπνευστήρων στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Martorell προκειμένου να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της...
Η Seat παράγει αναπνευστήρες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
H Nissan κατασκευάζει με 3D εκτύπωση μάσκες
Με την κατασκευή μασκών προσώπου, μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας, η Nissan North America στο Nashville, συμβάλλει στην καταπολέμηση του COVID-19.
H Nissan κατασκευάζει με 3D εκτύπωση μάσκες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Για τα παιδιά του #MenoumeSpiti
Η κίνηση στους δρόμους δείχνει σταδιακά να αραιώνει όλο και περισσότερο, με τους Έλληνες να ακολουθούν σε μεγάλο βαθμό την οδηγία της Πολιτείας, να...
Για τα παιδιά του #MenoumeSpiti

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας