Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ρεκόρ πωλήσεων για Ford Focus
Ford

Ρεκόρ πωλήσεων για Ford Focus

  • A-
  • A+
Οι πωλήσεις του Ford Focus από την αρχή της χρονιάς είναι οι υψηλότερες από το 2015. Μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου έχουν ταξινομηθεί 194.700 Focus, επίδοση που αντιστοιχεί σε μία πώληση κάθε 135 δευτερόλεπτα

Το Ford Focus διαθέτει σήμερα την πιο πολυσυλλεκτική γκάμα εκδόσεων στην ιστορία του, γεγονός που έρχεται να ενισχύσει το μερίδιο της Ford στην ανταγωνιστική κατηγορία των κόμπακτ αυτοκινήτων, στην οποία η εταιρεία καταγράφει φέτος αύξηση της τάξης του 1,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Οι πωλήσεις του Focus από την αρχή της χρονιάς στις 20 κύριες ευρωπαϊκές αγορές της Ford είναι οι υψηλότερες από το 2015, με 194.700 οχήματα να έχουν πουληθεί μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου – επίδοση που αντιστοιχεί σε πώληση ενός Focus κάθε 135 δευτερόλεπτα.

Η Ford έχει ταξινομήσει τώρα περισσότερα από 250.000 νέα Focus από τον Ιούνιο του 2018, όταν και ξεκίνησαν οι παραγγελίες του νέου μοντέλου.

«Πρόκειται για την πιο ευρεία γκάμα που προσφέρεται σε πελάτες αυτής της κατηγορίας και περιλαμβάνει από το 5-θυρο Focus μέχρι το wagon και από τo Focus Active μέχρι το ST» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Και όλα τα μοντέλα διαθέτουν θαυμάσια σχεδίαση και τεχνολογία.» 

Η ολοκληρωμένη και ασυναγώνιστη σε σχέση με οποιοδήποτε μοντέλο του ανταγωνισμού γκάμα εκδόσεων, αμαξωμάτων και συστημάτων κίνησης του Focus, επεκτείνεται τώρα με το λανσάρισμα του νέου Focus Active X Vignale.

Συνδυάζοντας τον πολυτελή εξοπλισμό του Focus Vignale με τον «σκληροτράχηλο» εξωτερικό σχεδιασμό, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το προηγμένο πλαίσιο του Focus Active, τα στάνταρ χαρακτηριστικά του Focus Active X Vignale περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων  αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17”, μαύρη οροφή και καλύμματα καθρεπτών που δημιουργούν μία έντονη χρωματική αντίθεση, προβολείς LED, καθώς και δερμάτινα καθίσματα και τιμόνι Vignale. Το «παρών» δίνουν και πολλές προηγμένες τεχνολογίες, όπως το Active Park Assist και για πρώτη φορά στην κατηγορία του Focus το σύστημα head-up display.

Η Ford θα λανσάρει στο Focus την επόμενη χρονιά την ήπια υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt, η οποία θα εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση σε συνδυασμό με μία απολαυστική οδηγική εμπειρία, καλύτερες επιδόσεις και πιο άμεση απόκριση. Το Ford Focus EcoBoost Hybrid είναι ένα από τα 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσάρει στην Ευρώπη η εταιρεία μέχρι τα τέλη του 2020. Από αυτά τα οκτώ θα παρουσιαστούν μέσα στη φετινή χρονιά.

Έρευνα της Ford αποκαλύπτει ότι το 40% των αγοραστών του νέου Focus θεωρεί το εξωτερικό στυλ του μοντέλου ως το πρωταρχικό κριτήριο αγοράς. Την ίδια στιγμή, ένα 20% προσελκύεται περισσότερο από τον εξοπλισμό που περιλαμβάνει προηγμένες τεχνολογίες, όπως Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring που συμβάλουν στην καλύτερη αντιμετώπιση των οδηγικών καταστάσεων μέσα στην πόλη με τα ασταμάτητα σταμάτα-ξεκίνα.

Το ευρύχωρο εσωτερικό του Focus – κυρίως στις πίσω θέσεις – ήταν επίσης ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του μοντέλου που ξεχωρίζουν οι αγοραστές του, με τον κορυφαίο για την κατηγορία χώρο στην περιοχή των γονάτων να έχει βελτιωθεί κατά 5 εκατοστά συγκριτικά με τον αντίστοιχο του απερχόμενου μοντέλου.

Οι παραγγελίες για το νέο Focus ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2018, με διαθέσιμη την έκδοση Titanium, που δίνει έμφαση στην κομψότητα, την ST‑Line, που διαθέτει σπορ προσανατολισμό και την Vignale, ως η επιτομή της πολυτέλειας. Το ευέλικτο και εμπνευσμένο από SUV μοντέλα Focus Active λανσαρίστηκε στα τέλη του 2018.

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε, η Ford παρουσίασε το Focus ST που εξελίχθηκε από την Ford Performance – ένα αυτοκίνητο ικανό να ολοκληρώσει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7 δλ. Ο κορυφαίος 2.3L EcoBoost βενζινοκινητήρας του Focus ST αποδίδει 285 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Το Ford Focus ST διατίθεται επίσης και με τον κινητήρα  2.0L EcoBlue, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους – πρόκειται για τον ισχυρότερο diesel κινητήρα που έχει ποτέ εγκατασταθεί κάτω από το εμπρός καπό του Ford Focus.

Ακόμα και αγοραστές που δεν χρειάζονται τις κορυφαίες δυνατότητες του Focus ST στον τομέα των επιδόσεων εκτιμούν το στυλ του. Σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεων του νέου Focus ανήκουν στην οικογένεια ST-Line, κάτι που σημαίνει ότι αυτή είναι η δημοφιλέστερη έκδοση του μοντέλου. Όλες οι εκδόσεις του Ford Focus προσφέρονται σε συνδυασμό με πεντάθυρα και wagon αμαξώματα.

Η Ford έχει ήδη πουλήσει πάνω από 7 εκατομμύρια Focus στην Ευρώπη από το 1998, όταν και λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά, μέχρι και σήμερα.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πέντε αστέρια για το νέο Renault Clio
Τo ολοκαίνουριο Renault CLIO διακρίθηκε ως ένα από τα ασφαλέστερα μοντέλα που έχουν αξιολογηθεί ποτέ από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP.
Πέντε αστέρια για το νέο Renault Clio
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ελκυστική και σπάνια έκδοση
Η αγοραστική ζήτηση για την έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου ήταν υψηλή, καθώς έχει ληφθεί ένας σημαντικός αριθμός προκαταβολών, με τους εν δυνάμει...
Ελκυστική και σπάνια έκδοση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Sportscar της χρονιάς
Στην περίπτωση της Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, ένα SUV μπορεί να είναι ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. Αυτή είναι η άποψη των αναγνωστών...
Το Sportscar της χρονιάς
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Hyundai Vision T Plug-in Hybrid
Η Hyundai παρουσίασε το καινοτόμο Vision T Plug-in Hybrid SUV Concept στο AutoMobility του 2019 στο Λος Άντζελες. Το Vision T είναι το έβδομο από μια σειρά concepts του Hyundai Design Center που εκφράζουν την...
Το Hyundai Vision T Plug-in Hybrid
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Mazda στην Αυτοκίνηση
Η αντισυμβατική ιαπωνική μάρκα, συνώνυμο της αξιοπιστίας, των ριζοσπαστικών τεχνολογιών και του βραβευμένου σχεδιασμού, έδωσε την ευκαιρία στους επισκέπτες της έκθεσης να απολαύσουν όλη την γκάμα των μοντέλων...
Η Mazda στην Αυτοκίνηση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Eπετειακή έκδοση
Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 70ά γενέθλια της Abarth παρουσιάστηκε η νέα ειδική έκδοση Abarth 695 70° Anniversario. Αποτελεί ένα φόρο τιμής στη μνήμη του ιδρυτή της μάρκας, Carlo Abarth (1908 – 1979).
Eπετειακή έκδοση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας