Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΚIA XCEED
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

ΚIA XCEED

  • A-
  • A+

Η μάρκα αναβαθμίζεται όσο δεν φαντάζεστε. Εισέρχεται δυναμικά σε νέες κατηγορίες, επενδύει, σχεδιάζει και κατασκευάζει στην Ευρώπη και όλα της μοντέλα είναι πολύ καινούργια. Δεν πουλάει πλέον φτηνά, έχει όμως λογικές τιμές και κορυφαίο value for money.

Το XCeed είναι σχεδιασμένο από την αρχή, αφού το μόνο κοινό στοιχείο του με το 5θυρο Ceed είναι οι εμπρός πόρτες. Ολα τα υπόλοιπα τμήματα του αμαξώματος είναι νέα και αυτό φαίνεται από την πρώτη ματιά. Οι σχεδιαστές της Kia δημιούργησαν ένα ξεχωριστής αισθητικής αυτοκίνητο, το οποίο δεν περνάει απαρατήρητο, ειδικά στο νέο και εντυπωσιακό χρώμα Quantum Yellow που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Το Kia XCeed είναι το νέο αστικό crossover (CUV), το οποίο συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με το σπορ αμάξωμα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός hatchback. Αποτελώντας μια σπορ εναλλακτική πρόταση στα παραδοσιακά SUV, προσφέρει μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Το σύνολο προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας το καθιστά ένα από τα high tech μοντέλα της κατηγορίας. Ταυτόχρονα χάρη σε μια γκάμα σύγχρονων και εξελιγμένων κινητήρων turbo είναι και ένα από τα πιο οικονομικά. Επιλέγω και προτείνω τον 1.000άρη με τα 120 άλογα. Ο κινητήρας ικανοποιεί με το τράβηγμά του και την απόδοση της ροπής του, η οποία είναι διαθέσιμη από χαμηλά. Ο επιλογέας του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων έχει σαφές κούμπωμα, με μικρές διαδρομές. Καίει, μέση τιμή, κοντά στα 8 λ./100 χλμ.

Με συνολικό μήκος 4.395 χιλ., είναι 85 χιλ. μεγαλύτερο από το πεντάθυρο Ceed και 90 χιλ. πιο μικρό από το Sportage. Το μέγιστο ύψος του είναι 1.490 χιλ., κάτι που σημαίνει πως είναι 43 χιλ. πιο ψηλό από το Ceed, παρέχοντας στον οδηγό του χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με το πιο ψηλό SUV και μια πιο ψηλή θέση οδήγησης συγκριτικά με το συμβατικό Ceed.

Το εμπρός και το πίσω μέρος διαθέτουν επίσης μια «απόκλιση» από το «πρόσωπο» των συμβατικών μοντέλων της οικογένειας Ceed, διαφοροποιώντας το Kia XCeed από αυτά. Με ένα πλάτος 1.826 χιλ. (+26 χιλ. σε σχέση με το πεντάθυρο Ceed), διαθέτει ένα πιο δυναμικό εμπρός μέρος, με μια πιο επιβλητική μάσκα και με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα. Οι προβολείς έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ τα τετράγωνα LED φώτα με τη σχεδίαση «παγάκι» (ice cube) που αποτελούν τη φωτεινή ταυτότητα του Ceed έχουν εδώ ένα πιο γωνιώδες σχήμα. Την όλη εικόνα ολοκληρώνουν τα λεπτά φλας που εισέρχονται μέσα στα φτερά.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και γενικά το ύψος του αμαξώματος δημιουργούν την ίδια στιβαρή εικόνα που αρέσει στους αγοραστές των SUV. Η απόσταση από το έδαφος είναι 184 χιλ. όταν είναι 18 ιντσών, όπως η έκδοσή «μας». Τα προστατευτικά στα φτερά και τα μαρσπιέ, σε συνδυασμό με τις ασημένιες ράγες οροφής δημιουργούν μια πιο περιπετειώδη εικόνα που παραπέμπει σε SUV, η οποία ενισχύεται και από το μεταλλικό στοιχείο στον πίσω προφυλακτήρα.

Το εσωτερικό διαθέτει σε όλο το εύρος μαλακά υλικά σε συνδυασμό με ένα διακοσμητικό σατέν χρωμίου στο ταμπλό, που δημιουργούν ένα πολυτελές και εκλεπτυσμένο περιβάλλον.

Εχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διαθέτει τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές ενός SUV σε ένα πιο σπορ αμάξωμα με μικρότερο αποτύπωμα. Καταφέρνει να παρέχει χώρο για τους επιβάτες του και τις αποσκευές τους ανάλογο με αυτόν των πιο επιτυχημένων SUV στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ο μεγαλύτερος πίσω πρόβολος εξασφαλίζει και έναν πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών, ο οποίος φτάνει τα 426 λίτρα, περισσότερα και από τα πιο επιτυχημένα μικρομεσαία SUV στην Ευρώπη.

Είναι ένα από τα πρώτα οχήματα στην Ευρώπη που προσφέρουν το καινοτόμο σύστημα τηλεματικής UVO Connect, με πλήρη συνδεσιμότητα και πρόσβαση σε ένα ευρύ πεδίο πληροφοριών μέσω της οθόνης αφής και του/των smartphone. Χάρη στις υπηρεσίες Kia Live και την οθόνη TFT LCD 10,25 ιντσών, το σύστημα χρησιμοποιεί τη δική του κάρτα eSIM για τη λήψη και ανανέωση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Ή με hotspot από το κινητό σου.

Από την πρώτη κιόλας στιγμή πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου οι εντυπώσεις είναι θετικές. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος αποδεικνύεται χρήσιμη. Σε εντυπωσιάζει ο ήσυχος τρόπος με τον οποίο ταξιδεύει. Μα και το σύστημα διεύθυνσης. Μεγάλη σημασία έδωσε η Kia στη ρύθμιση της ανάρτησης, με δοκιμές να έχουν πραγματοποιηθεί στο στάδιο της εξέλιξης σε μια πληθώρα ευρωπαϊκών δρόμων, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο της εταιρείας. Από τα χιλιόμετρα που διάνυσα στους δρόμους της πόλης αλλά και εκτός αυτής σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακές και νησιωτικές (και εκτός δρόμου) διαδρομές, το αυτοκίνητο με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο με την πολύ καλή ισορροπία που προσφέρει μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Το XCeed ταξιδεύει ξεκούραστα τους επιβάτες του χάρη και στον χαμηλό θόρυβο από την κύλιση και τη γενικότερα προσεγμένη πρόσθετη ηχομόνωση, ενώ παρά το γεγονός ότι είναι πιο «μαλακό» από το Ceed, παραμένει ευχάριστο στην οδήγηση, πολύ σταθερό και ασφαλές σε κάθε περίπτωση.

KIA XCEED 1.0 T-GDi

Κινητήρας: 998 κ.εκ., βενζίνη

Ισχύς: 120 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 172 Nm/1.500 σ.α.λ.

0-100: 11.3´´

Τελική: 186χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 5,4 λ./ 100 χλμ.

CO2: 124 γραμμάρια

Τέλη: 149 ευρώ

Τιμή: 20.590 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εμφάνιση και δύναμη
Οσα γνωρίζετε για την Kia να τα ξεχάσετε. Η μάρκα αναβαθμίζεται όσο δεν φαντάζεστε. Αγαπάει Ευρώπη, επενδύει, σχεδιάζει και κατασκευάζει εδώ, και όλα της μοντέλα είναι πολύ καινούργια.
Εμφάνιση και δύναμη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
H Sport έκδοση
Η οικογένεια του Fiat 500Χ, ολοκληρώνεται με το νέο 500Χ Sport, το οποίο προσφέρει μια νέα εναλλακτική πρόταση. Τα στοιχεία και η ρύθμιση της ανάρτησης αναθεωρήθηκαν για μiα πιο ακριβή και σπορ αίσθηση.
H Sport έκδοση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Με τρεις τροχούς
Είναι η αιχμή του δόρατος για τη μάρκα και το μοναδικό 100% γαλλικής κατασκευής τρίτροχο σκούτερ. Η Peugeot Motocycles αποκαλύπτει ένα πρωτότυπο μοντέλο με τρεις τροχούς και εξαιρετικά χαρακτηριστικά.
Με τρεις τροχούς
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Aφησε εποχή
Συμπληρώνονται φέτος 50 χρόνια από την παρουσίαση του ιστορικού μοντέλου SM που άφησε εποχή. Πολύ μπροστά τεχνολογικά, έδειξε τον δρόμο στους λοιπούς κατασκευαστές.
Aφησε εποχή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αγιος Βασίλης στην πρίζα
Μια φορά κι έναν καιρό, ο Αγιος Βασίλης με τα ξωτικά του απέσυραν το έλκηθρο με τους ταράνδους και προτίμησαν το νέο Opel Corsa-e.
Αγιος Βασίλης στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Ninja του 2020
Οι εκπομπές καθαρότερων ρύπων, το πιο σπορ και δυναμικό νέο στιλ, το μονό πλευρικό τελικό της εξάτμισης και ο πλήρης φωτισμός LED περιλαμβάνονται στη νέα λίστα της Ninja 1000SX του 2020.
Η Ninja του 2020

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας