Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τολμηρή πρόταση
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τολμηρή πρόταση

  • A-
  • A+

Οπως μου έλεγε στέλεχος της μάρκας, δεν θέλουν όλοι (σ.σ. το 34,2% επιλέγει SUV φέτος) να αγοράσουν SUV και, για να κερδίσουμε τους άλλους, πρέπει να παρουσιάσουμε κάτι σχεδιαστικά τουλάχιστον ξεχωριστό. Με αυτό το σκεπτικό, προέκυψε το νέο Peugeot 508.

Από την πρώτη ματιά το 508 τραβάει τα βλέμματα χάρη στη δυναμική του εμφάνιση. Το ύψος του αυτοκινήτου ελαττώθηκε και δεν ξεπερνά πλέον το 1,40 μ., ενώ οι αεροδυναμικές του γραμμές παραπέμπουν πλέον ξεκάθαρα σε αμάξωμα coupé.

Το εμπρός μέρος είναι εντυπωσιακό και αντανακλά δυναμισμό. Η μοντέρνα κυψελοειδής μάσκα με τα στοιχεία χρωμίου και τα φώτα LED αντλεί έμπνευση κατευθείαν από το πρωτότυπο Instinct. Με το λιοντάρι στο κέντρο της μάσκας και το λογότυπο της μάρκας στο χείλος του καπό, αποτίει φόρο τιμής στους διάσημους πρόγονους του: τα 504 και 504 coupé.

Τα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας LED προσδίδουν στο αυτοκίνητο ιδιαίτερη εμφάνιση, σχηματίζοντας μια φωτεινή υπογραφή. Το καπό έχει χαμηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο, έτσι ώστε να τονίσει τον δυναμισμό του νέου 508 και η συνολική εμφάνιση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εντυπωσιάζει από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις.

Η γραμμή της οροφής έχει έντονη κλίση προς τα πίσω, ακολουθώντας τις σχεδιαστικές τάσεις της κατηγορίας premium. Οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι συμπαγείς: το συνολικό μήκος έχει μειωθεί στα 4,75 μ. από τα 4,83 μ. του προηγούμενου 508, γεγονός που του εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία.

Στη δημιουργία της εικόνας του coupé συντελεί και το μικρό ύψος των πλευρικών παραθύρων αλλά και η απουσία πλαισίου από τις πόρτες. Τα πάντα πάνω στο αμάξωμα παίζουν τον ρόλο τους στην αεροδυναμική: το καπό έρχεται «πρόσωπο» με το παρμπρίζ, τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσιο, οι αρμοί έχουν σχεδόν εξαλειφθεί, οι τροχοί γεμίζουν ιδανικά τους θόλους, η κλασική κεραία απουσιάζει.

Στην πίσω πλευρά, ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα, ξεχωρίζει κανείς τη μαύρη γυαλιστερή φάσα που χαρακτηρίζει πλέον όλα τα πρόσφατα μοντέλα της μάρκας. Τα πίσω φώτα με τις χαρακτηριστικές φωτεινές «νυχιές», διαθέτουν επίσης και λειτουργία προσαρμοζόμενης έντασης, ώστε να είναι άμεσα ορατά, ανεξάρτητα από τις επικρατούσες συνθήκες, ημέρα και νύχτα.

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου αποκαλύπτει επίσης ένα πρωτότυπο χαρακτηριστικό: μια τέλεια κρυμμένη πίσω πόρτα που συνδυάζει την κομψότητα με την πρακτικότητα και δίνει τη βέλτιστη πρόσβαση στον χώρο αποσκευών των 487 λίτρων.

Στα καλά στοιχεία του γαλλικού αυτοκινήτου, η σαφώς αναβαθμισμένη ανάρτηση που βελτιώνει θεαματικά την οδική συμπεριφορά, ενώ η νέα μέθοδος συγκόλλησης τμημάτων του πλαισίου αυξάνει σημαντικά την ακαμψία.

Οι σχετικά σφιχτές ρυθμίσεις (για τα συνήθη δεδομένα της μάρκας) δεν θα γίνουν ενοχλητικές παρά μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες. Από την άλλη, ελέγχουν με ωραίο τρόπο τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, χαρίζοντας και μια σταθερότητα που εμπνέει μεγάλη σιγουριά σε υψηλότερες ταχύτητες. To τιμόνι είναι άμεσο, ενώ πολύ αποτελεσματικά είναι τα φρένα.

Μπαίνοντας μέσα, είναι σαν να μπαίνεις σε έναν καινούργιο κόσμο, προσανατολισμένο στην ποιότητα και την πρωτοτυπία. Το βλέμμα πέφτει αμέσως στον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος δεσπόζει στη νέα έκδοση του i-Cockpit.

Ποιότητα, μοντέρνα σχεδίαση και εργονομία κυριαρχούν. Η επιλογή των υλικών στο εσωτερικό και η προσοχή ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια του φινιρίσματος, γίνονται άμεσα αντιληπτές από τους επιβάτες που αισθάνονται ότι βρίσκονται σε ένα φιλικό, μοντέρνο και εκλεπτυσμένο περιβάλλον. Εντάξει, οι πίσω μπορεί να ήθελαν περισσότερους χώρους, αλλά όλα έχουν το τίμημά τους…

Το έργο του 1.500άρη BlueHDi πετρελαιοκινητήρα δεν είναι απλό, καθώς έχει να αντιμετωπίσει ένα βάρος 1.410 κιλών. Και με τη λογική για το μέγεθος πραγματική μέση κατανάλωση των 6 λ./100 χλμ. Τα καταφέρνει, όμως, αφού και άλογα έχει και περίσσεια ροπή.

Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διαθέτει πολύ καλή κλιμάκωση, φροντίζοντας να διατηρεί τις στροφές χαμηλά στο ταξίδι αλλά και να «αρπάζει» στο απότομο πάτημα. Η 8η μετατρέπει το ταξίδι σε αγχολυτική συνεδρία. Η ηχομόνωση κρατάει εκτός τους περισσότερους θορύβους από τον αέρα.

PEUGEOT 508 1.5 BlueHDi 130

Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., πετρέλαιο

Ισχύς: 130 ίπποι/3.750 σ.α.λ.

Ροπή: 300 Nm/1.750 σ.α.λ.

0-100: 9.7΄΄

Τελική: 208 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 4,0 λ./ 100 χλμ.

CO2: 101 γραμμάρια

Τέλη: 99 ευρώ

Τιμή: Από 29.900 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Με υγραέριο
Το πιο δημοφιλές μοντέλο της Dacia, που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, το Duster διατίθεται τώρα και στην έκδοση ECO–G, με κινητήρα βενζίνης/υγραερίου.
Με υγραέριο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το νέο Seat Leon
Το νέο Seat Leon έρχεται με την πλήρη γκάμα κινητήρων με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου: mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (eHYBRID) και CNG (TGI) για πρώτη φορά.
Το νέο Seat Leon
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αλλάζει τα δεδομένα
Ομορφη εξωτερική σχεδίαση, μεγάλοι χώροι και πρακτικότητα στο εσωτερικό, σπορ χαρακτήρας και συμπεριφορά στον δρόμο, αλλά και προηγμένοι κινητήρες με σημείο αναφοράς την τεχνολογία mHybrid.
Αλλάζει τα δεδομένα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ποιοτικό μικρό
To Mazda2 του 2020, η αναβαθμισμένη έκδοση της μάρκας στο segment B, διαθέτει νέο και πιο σοφιστικέ design, νέες τεχνολογίες Skyactiv και βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας.
Ποιοτικό μικρό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Renault στην πρίζα
Η Renault παρουσίασε τις νέες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο best sellers της, το νέο Clio E-TECH 140hp και το νέο Captur E-TECH Plug-in 160hp στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
Renault στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Με στιλ αθλητικό
Το ολοκαίνουργιο Nissan Juke κυκλοφορεί ήδη στους ελληνικούς δρόμους, με τις πρώτες δοκιμές του crossover, να πραγματοποιούνται στους δρόμους της Αττικής και της Βοιωτίας.
Με στιλ αθλητικό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας