Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εμφάνιση και δύναμη
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εμφάνιση και δύναμη

  • A-
  • A+

Οσα γνωρίζετε για την Kia να τα ξεχάσετε. Η μάρκα αναβαθμίζεται όσο δεν φαντάζεστε. Αγαπάει Ευρώπη, επενδύει, σχεδιάζει και κατασκευάζει εδώ, και όλα της μοντέλα είναι πολύ καινούργια. Δεν πουλάει πλέον φτηνά, έχει όμως λογικές τιμές και κορυφαίο value for money.

Η νέα, τρίτη γενιά Ceed σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, ενισχύοντας την παρουσία της Kia στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου και στη συγκεκριμένη πολύ σημαντική κατηγορία.

Χαμηλότερο, φαρδύτερο και με πιο μεγάλο πίσω πρόβολο, αρέσει με το ελκυστικό στιλ του αμαξώματός του. Οι λείες γραμμές έχουν αντικαταστήσει τις γωνίες του απερχόμενου μοντέλου, ενώ μπροστά δεσπόζει η χαρακτηριστική μάσκα «tiger-nose» που είναι πλατύτερη με νέα γρίλια και χαμηλότερα τοποθετημένη την εισαγωγή αέρα.

Διαθέτει στάνταρ «ice cube» σχεδίασης LED φώτα ημέρας. Από το πλάι οι καθαρές γραμμές δίνουν την εντύπωση ενός μακρύτερου καπό και μια πιο upper class προσέγγιση στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα LED προσφέρουν μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα στον δρόμο.

Το εσωτερικό είναι πιο εργονομικό και ποιοτικό από κάθε άλλη φορά. Η διακεκριμένη λειτουργικότητα και σχεδίαση από τα πιο πρόσφατα Kia έχει μεταφερθεί και στο νέο Ceed, με το ταμπλό να απελευθερώνει περισσότερο χώρο για τους εμπρός επιβάτες και παράλληλα να διασφαλίζει καλύτερο περιμετρικό έλεγχο. Η κεντρική κονσόλα έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό για πιο εύκολη και ασφαλή χρήση. Το εσωτερικό έχει επενδύσεις από υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά.

Στην έκδοση GT Line, που έχουμε εδώ, αποκτά και λίγο πιο δυναμική εμφάνιση: διαφορετικός εμπρός προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πλευρικά μαρσπιέ, ψευδoδιαχύτη πίσω και δίχρωμες 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Στο εσωτερικό, τη διαφορά κάνουν οι δίχρωμες επενδύσεις σε μαύρο και γκρι χρώμα, το δέρμα στο πλαϊνό των θυρών και τα αλουμινένια πεντάλ, που αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο των εκδόσεων GT Line. Το προφίλ τονίζεται από τη γραμμή που το διατρέχει και την πλατιά πίσω τρίτη κολόνα.

Τα οδηγικά χαρακτηριστικά του καινούργιου μοντέλου έχουν εξελιχθεί έτσι ώστε να το τοποθετούν ξεκάθαρα πάνω από τον προκάτοχό του σε θέματα δυναμικής συμπεριφοράς και συμμετοχής του οδηγού. Η νέα πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση σε συνδυασμό με τις νέες επιλογές ελατηρίων και αμορτισέρ, καθώς και το πιο γρήγορο σύστημα διεύθυνσης, εξασφαλίζουν πιο άμεσες και ακριβείς αντιδράσεις.

Ετσι, το νέο Ceed είναι άνετο, παρέχοντας ταυτόχρονα στον οδηγό του τη σιγουριά τού πολύ καλού ελέγχου του αμαξώματος στις στροφές και της σταθερότητας στις μεγάλες ταχύτητες, συνδυασμός που τελειοποιήθηκε και μέσω των δοκιμών εξέλιξης στους ευρωπαϊκούς δρόμους με τη μεγάλη ποικιλομορφία. Οσο για τους χώρους, θα ικανοποιηθείς απόλυτα.

Οι πίσω επιβάτες απολαµβάνουν περισσότερο χώρο για τους ώµους τους. Οι εµπρός επίσης ωφελούνται µιας ευρυχωρίας αφού τα καθίσµατα είναι τοποθετηµένα χαµηλά κι αυτό είναι καλό. Επίσης το νέο Ceed διαθέτει χώρο αποσκευών που φτάνει σε χωρητικότητα τα 395 λίτρα, από τις κορυφαίες τιμές στην κατηγορία.

Πρακτικοί και υπερεπαρκείς είναι και οι μικροί αποθηκευτικοί χώροι για τα μικροπράγματα του οδηγού ή των υπόλοιπων επιβατών. Οι ανέσεις συμπληρώνονται από την 7άρα οθόνη αφής, που είναι τοποθετημένη ψηλά, έχει εύκολο μενού και μέσα από αυτή ξεδιπλώνονται όλες οι πολλαπλές λειτουργίες συνδεσιμότητας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Με το τιμόνι στα χέρια διαπιστώνεις ότι το Ceed γενικότερα και η έκδοση GT Line ειδικότερα έχει μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τον δρόμο, από αυτές που απολαμβάνεις όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύεις μαζί του. Οι στροφές της Πάρνηθας και όχι μόνον, αποτέλεσαν ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών. Ο οδηγός κάθεται πιο χαμηλά, θέση που προδιαθέτει και ταιριάζει στον πιο σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Ενας ολοκαίνουργιος μοντέρνας τεχνολογίας κινητήρας αναλαμβάνει να ζωηρέψει το φλογερό ταμπεραμέντο του Ceed. Και τα καταφέρνει περίφημα. Μάλιστα, η οδήγηση του νέου Ceed είναι µια πολυεπίπεδη ευχάριστη έκπληξη. Η νέα πλατφόρµα είναι βράχος κανονικός µε τη δοµική ακαµψία που προσφέρει.

Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων φεύγει από το downsizing και πάει στο rightsizing. Συνδυάζεται για την περίσταση με ένα 6άρι σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι τετρακύλινδρος, turbo, αλλά βελούδινος µε ένα µικρό µόνο γουργούρισµα µιας πιο σπορτίβικης φύσης που τραβάει στρωτά από χαμηλά. Και όλα αυτά, με μια λογική κατανάλωση της τάξης των 7 λίτρων για ένα αυτοκίνητο 4,3 μ. και 1.320 κιλών.

Με καλό επίπεδο εξοπλισµού, εμφάνιση, δύναμη, ποιότητα και, όπως πάντα, την καλύτερη 7ετη εγγύηση της αγοράς, το Ceed µε τους 140 ίππους προσφέρει πολλά ζητώντας ακριβώς όσα αξίζει.

Kia Ceed 1.4 T-GDi GT Line

Kινητήρας : 1.353 κ.εκ. βενζίνη

Ισχύς: 140 ίπποι/6.000 στροφές

Ροπή: 242 Nm/1.500 στροφές

0-100: 8.6”

Τελική: 210 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 5,7 λ. /100 χλμ.

CO2: 132 γρ.

Τέλη: 158 ευρώ

Τιμή: 21.590 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΚIA XCEED
Η μάρκα αναβαθμίζεται όσο δεν φαντάζεστε. Εισέρχεται δυναμικά σε νέες κατηγορίες, επενδύει, σχεδιάζει και κατασκευάζει στην Ευρώπη και όλα της μοντέλα είναι πολύ καινούργια.
ΚIA XCEED
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το νέο Seat Leon
Το νέο Seat Leon έρχεται με την πλήρη γκάμα κινητήρων με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου: mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (eHYBRID) και CNG (TGI) για πρώτη φορά.
Το νέο Seat Leon
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αλλάζει τα δεδομένα
Ομορφη εξωτερική σχεδίαση, μεγάλοι χώροι και πρακτικότητα στο εσωτερικό, σπορ χαρακτήρας και συμπεριφορά στον δρόμο, αλλά και προηγμένοι κινητήρες με σημείο αναφοράς την τεχνολογία mHybrid.
Αλλάζει τα δεδομένα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
«Καθαρή» λύση
Η Hyundai ενισχύει την γκάμα του Kona με το ολοκαίνουργιο Kona Hybrid συμβαδίζοντας έτσι με την πλειονότητα των κατασκευαστών που προτείνουν στους υποψήφιους αγοραστές υβριδικά οχήματα.
«Καθαρή» λύση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ποιοτικό μικρό
To Mazda2 του 2020, η αναβαθμισμένη έκδοση της μάρκας στο segment B, διαθέτει νέο και πιο σοφιστικέ design, νέες τεχνολογίες Skyactiv και βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας.
Ποιοτικό μικρό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Renault στην πρίζα
Η Renault παρουσίασε τις νέες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο best sellers της, το νέο Clio E-TECH 140hp και το νέο Captur E-TECH Plug-in 160hp στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
Renault στην πρίζα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας