Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πάει στη γιορτή
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πάει στη γιορτή

  • A-
  • A+

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, 12-22/9, το νέο, έκτης πλέον γενιάς Corsa θα πλαισιωθεί από έναν ξεχωριστό προσκεκλημένο – ένα σπάνιο Corsa GT του 1987 σε κίτρινο χρώμα, ζωντανή απόδειξη 32 χρόνων επιτυχημένης πορείας του μοντέλου.

Το ιστορικό αυτοκίνητο ταξίδεψε από την Πορτογαλία μέχρι το Opel Classic Workshop στο Rüsselsheim. Από εκεί θα οδηγηθεί στη Φρανκφούρτη, όπου θα συνεισφέρει με την παρουσία του στην ανάδειξη της ιστορίας του μοντέλου, δίπλα στο νέο Corsa.

Το τμήμα Opel Classic χρειάστηκε να ψάξει αρκετά μέχρι να εντοπίσει ένα σπάνιο Corsa GT πρώτης γενιάς. Το συγκεκριμένο αντίτυπο, που αρχικά είχε ταξινομηθεί στην Ισπανία, βρέθηκε προστατευμένο σε ένα γκαράζ στην Πορτογαλία. Το ταξίδι προς τη Φρανκφούρτη για το μικρό, ανεπιτήδευτο Gran Turismo ξεκινά από ένα πάρκο αυτοκινήτων στο λιμάνι του Πόρτο.

Η Opel διέθεσε το GT από τον Απρίλιο του 1985 μέχρι το φθινόπωρο του 1987. Ηταν ο διάδοχος του Corsa SR, με κινητήρα 1.3 70 ίππων με σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου μέσω καρμπιρατέρ.

Ακόμα και σήμερα, συμβαδίζοντας με τα τρέχοντα κυκλοφοριακά δεδομένα, το Corsa GT είναι αθόρυβο και ευκολοδήγητο. Το πλαίσιο δεν είναι πιο άκαμπτο από όσο χρειάζεται, ενώ το σύστημα διεύθυνσης δεν παρουσιάζει τους συνήθεις τζόγους και δεν προβάλλονται περιττές πληροφορίες στον πίνακα οργάνων: στα στάνταρ όργανα, προστίθενται απλά ένα στροφόμετρο και ένας δείκτης πίεσης λαδιού.

Στο road trip του από την Πορτογαλία στο Rüsselsheim, το GT κάνει στάση στη Σαραγόσα, όπου κατασκευάστηκε το 1987. Καθώς το κίτρινο Corsa σταματά στη γραμμή συναρμολόγησης, πολλοί από τους εργαζόμενους σπεύδουν να το υποδεχτούν σαν έναν μακρινό, χαμένο φίλο.

Συνεχίζοντας το ταξίδι του ανατολικά, το αυτοκίνητο περνά από Βαρκελώνη και διασχίζει τη Γαλλία και τη Βασιλεία κατά μήκος του Ρήνου. Συνολικά 2.700 χλμ. για ένα 32χρονο Corsa που άφησε πίσω στην Πορτογαλία την ήρεμη ζωή ενός συνταξιούχου – και ξεκίνησε χωρίς επισκευές το μεγάλο οδοιπορικό του.

Ο ηλιόλουστος καιρός της Ισπανίας και της Πορτογαλίας ωφέλησε το Corsa GT. Μια ζωή σε δρόμους χωρίς αλάτι απομακρύνει τον κίνδυνο σκουριάς και διάβρωσης. Ο κίτρινος «βετεράνος» παραμένει σε καλή κατάσταση.

Αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα: οι ειδικοί του τμήματος Opel Classic το εξετάζουν διεξοδικά. Κομμάτι κομμάτι συνθέτουν εκ νέου το παζλ Corsa. Πρώτα ο ανανεωμένος κινητήρας και ακολουθούν ανάρτηση, αμορτισέρ και ελατήρια.

Το φρεσκοβαμμένο αμάξωμα αποκτά νέο διάκοσμο και τα σωστά σήματα GT. Σειρά έχουν οι αυθεντικές ζάντες αλουμινίου. Τέλος, τοποθετούνται τα παράθυρα, χάρη σε έναν φιλικό διανομέα Opel ο οποίος τα βρήκε στο απόθεμά του.

Το Corsa GT είναι τώρα έτοιμο για τη δεύτερη νιότη του που θα ξεκινήσει μεγαλοπρεπώς στο 68ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.


 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επέτειος Ascona
Το 1970, η παραδοσιακά συντηρητική Opel έφερε την επανάσταση στη μεσαία κατηγορία. Το Opel Ascona ήταν το πρωτότυπο μιας σπορ λιμουζίνας με κοντούς προβόλους και εξαιρετική οδική συμπεριφορά
Επέτειος Ascona
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Tiguan επταθέσιο
Το Tiguan είναι ένα από τα παγκόσμια best-sellers και εντάσσεται στο Top-10 των δημοφιλέστερων μοντέλων στην Ευρώπη. Πλέον άρχισε να διατίθεται και το Tiguan Allspace, μια έκδοση με μεγαλύτερες διαστάσεις.
Tiguan επταθέσιο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επέτειος Porsche 914
Πενήντα χρόνια συμπληρώνει τούτες τις μέρες εκείνο το όμορφο αυτοκίνητο που ακροβατούσε ανάμεσα σε δύο μάρκες, η διθέσια σπορ Porsche 914, γνωστή επίσης και ως Volkswagen-Porsche 914.
Επέτειος Porsche 914
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέοι κινητήρες Polo
Το νέο Volkswagen Polo, ένα από τα παγκόσμια best sellers στην ιστορία της αυτοκίνησης και το μοντέλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε, ενισχύει την γκάμα του με...
Νέοι κινητήρες Polo
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Διάκριση Coulthard
Η ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της IWC Schaffhausen έλαβε μέρος στον αγώνα του Goodwood Members’ Meeting για δεύτερη φορά. Στο τιμόνι της Mercedes-Benz 300 SL «Gullwing» βρέθηκε ο αστέρας της Φόρμουλα 1 και...
Διάκριση Coulthard
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πράσινο Fiesta
Ο Λουκάς είναι ένας νέος άντρας με πολλές «ανησυχίες» από μικρό παιδί. Ζει και εργάζεται αυτή τη στιγμή στην Αθήνα. Η ιστορία του με το «Πράσινο Ford Fiesta» ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια… ή μάλλον πολύ πιο...
Το πράσινο Fiesta

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας