Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ηλεκτρικός μαραθώνιος
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ηλεκτρικός μαραθώνιος

  • A-
  • A+

Δέκα ευρωπαϊκές χώρες σε 24 ώρες με σύντομες στάσεις για επαναφόρτιση! Το Audi e-tron εντυπωσίασε με τις δυνατότητές του και στις μεγάλες αποστάσεις. Εννέα δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου ξεκίνησαν δοκιμή μεγάλης απόστασης διανύοντας περισσότερα από 1.600 χλμ. μέσα σε 24 ώρες. Η εκκίνηση δόθηκε στη λίμνη Bled στη Σλοβενία με κατάληξη στο Αμστερνταμ στην Ολλανδία.

Το ηλεκτρικό SUV με τη μεγάλη αυτονομία και τις φορτίσεις πολύ σύντομης διάρκειας αποδείχθηκε μια ολοκληρωμένη από κάθε άποψη πρόταση, σε συνδυασμό μάλιστα με τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το άνετο εσωτερικό.

Χάρη στην ταχυφόρτιση συνεχούς ρεύματος σε σταθμούς υψηλής ισχύος (εύχομαι να αποκτήσουμε αρκετούς), η μπαταρία ιόντων λιθίου του Audi e-tron φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερα από 30 λεπτά της ώρας –σχεδόν όσο ένα διάλειμμα για καφέ– εξοικονομώντας χρόνο στις μεγάλες διαδρομές.

Το βασικό στην υψηλής απόδοσης φόρτιση είναι η πολύπλοκη θερμική διαχείριση, η οποία παράλληλα εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σε συνδυασμό με σταθερά ιδανικές επιδόσεις, ακόμη και υπό υψηλό φορτίο.

Στις ανηφορικές διαδρομές πραγματοποίησε πλήρη χρήση της μέγιστης ισχύος των 300 kW και της ροπής του των 664 Nm. Στις κατηφόρες, η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας -έως 220 kW και 300 Nm- μετέτρεπε την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική.

Βραβείο στο μουσείο

Το Μουσείο Piaggio στην Ποντεντέρα, το μεγαλύτερο μουσείο μοτοσικλέτας στην Ιταλία κι ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη, κατέκτησε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά το Certificate of Excellence, χάρη στις υψηλές αξιολογήσεις και τις θετικές κριτικές των επισκεπτών.

Οι μεγάλοι εκθεσιακοί χώροι του μουσείου, που εγκαινιάστηκαν το 2000 και ανακαινίστηκαν σημαντικά το 2018, εκτείνονται σε περίπου 5.000 τ.μ. Πρόκειται για πρώην βιομηχανικές αποθήκες, οι οποίες, κομψά αναστηλωμένες, φιλοξενούν σήμερα περισσότερα από 250 ιστορικά οχήματα.

Η συλλογή Vespa, μια από τις πιο διάσημες και αγαπημένες ιταλικές μάρκες, προσελκύει θαυμαστές από ολόκληρο τον κόσμο, ενώ πλαισιώνεται από συλλογές αφιερωμένες στα εμπορικά σήματα Piaggio και Ape, καθώς επίσης και στην ιστορία των μοτοσικλετών Aprilia, Gilera και Moto Guzzi.

Μάρκες που έχουν γράψει σημαντικά κεφάλαια στην ιστορία της μοτοσικλέτας και κατέχουν συνολικά 104 παγκόσμιους τίτλους σε αγώνες μοτοσικλέτας διαφόρων κατηγοριών.

Από τις ηρωικές μοτοσικλέτες του 1909 (έτος ίδρυσης της Gilera) και του 1921 (έτος ίδρυσης της Moto Guzzi) μέχρι τις εκπληκτικές Aprilia των Valentino Rossi, Max Biaggi, Loris Capirossi, Manuel Poggiali, όλοι νικητές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Ετοιμο το Juke

Εχοντας στο ενεργητικό του πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις, από την παρθενική του εμφάνιση το 2010, το νέο Juke βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, παρουσιάζοντας μια νέα εμφάνιση, λίγο πριν από την επίσημη παρουσίαση τις επόμενες ημέρες.

Ευρισκόμενο στην πίστα δοκιμών του Millbrook, στο Ηνωμένο Βασίλειο, με ένα καμουφλαρισμένο εξωτερικό προκειμένου κάποια από τα επιμέρους χαρακτηριστικά του να αφεθούν στη φαντασία των οδηγών, είναι πανέτοιμο για να επιστρέψει δυναμικά στην κατηγορία B-SUV, όπου και πρωτοστάτησε πριν από σχεδόν μια δεκαετία.

Σχεδιασμένο στην Ευρώπη, αποτελεί ένα συναρπαστικό και επιτυχημένο «ταξίδι» συνεργασίας μεταξύ των πιο ταλαντούχων σχεδιαστών της Nissan σε όλη τη Γηραιά Ηπειρο. Ξεχωρίζει για τις κομψές coupe γραμμές, τις εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 19 και τη σπορτίφ στάση, που θέτουν νέα πρότυπα στον σχεδιασμό ενός compact crossover.

Το αποτύπωμα του νέου Juke έχει αυξηθεί σε μέγεθος ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία και άνεση στον οδηγό και στους επιβάτες, χωρίς να χάσει το «ευκίνητο» οδηγικό στιλ που το χαρακτηρίζει. Η Nissan πρόκειται να «απελευθερώσει» ακόμη μεγαλύτερη προσωπικότητα, στοιχείo που θα προσελκύσει τον αυξανόμενο αριθμό οδηγών που επιλέγουν την κατηγορία.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Και με υδρογόνο
Το BMW Group προετοιμάζεται για τις απαιτήσεις της μελλοντικής μετακίνησης, όπως επιβεβαιώνει η παρουσίαση του πρωτοτύπου κυψελών καυσίμου BMW i Hydrogen NEXT.
Και με υδρογόνο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Hyundai «45»
Η Hyundai παρουσίασε το 45 concept car, ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα. Το «45» σηματοδοτεί σχεδιαστικά μια νέα εποχή για τη Hyundai, που επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση και τις αυτόνομες τεχνολογίες.
Hyundai «45»
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το μέλλον είναι εδώ
Λένε ότι είναι ο «σκαραβαίος» του μέλλοντος. Ισως και το Golf του αύριο. Θέλει πολλά χρόνια και χιλιόμετρα για να το επιβεβαιώσει. Σε κάθε περίπτωση πάντως, μας δείχνει πώς θα είναι η μελλοντική αυτοκίνηση.
Το μέλλον είναι εδώ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Και με πρίζα
Η Seat ενισχύει την αποδοτικότητα και την ελκυστικότητα του Tarraco εισάγοντας την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα plug-in μαζί με το σπορ επίπεδο εξοπλισμού FR.
Και με πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Βραβείο για το Scala
Ταυτόχρονα με την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση, το νέο χάτσμπακ της Skoda κατέκτησε την πρώτη του σημαντική διάκριση. Διεθνής επιτροπή απένειμε στο Scala τον επίζηλο τίτλο Red Dot Award 2019 στην κατηγορία του...
Βραβείο για το Scala
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ford στην πρίζα
Η Ford παρουσίασε μια εκτενή γκάμα νέων οχημάτων που έχουν σχεδιαστεί προκειμένου να συμβάλουν στη δημιουργία πιο καθαρών και πιο αθόρυβων οχημάτων πόλεων χρησιμοποιώντας τη φιλική προς το περιβάλλον ηλεκτρική...
Ford στην πρίζα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας