Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ρεκόρ για C5 Aircross
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ρεκόρ για C5 Aircross

  • A-
  • A+

Εξι μήνες μετά το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη πάνω από 50.000 πωλήσεις! Επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα, καθώς σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να είναι το τρίτο πιο εμπορικό μοντέλο της γκάμας επιβατικών αυτοκινήτων της Citroën. Το αποτέλεσμα: τα SUV αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 25% των πωλήσεων της Citroën παγκοσμίως ύστερα από το πέρας του 1ου εξαμήνου του έτους (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV). Στην Ευρώπη, το νέο Citroën C5 Aircross SUV διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη δυναμική εμπορική πορεία της Citroën, η οποία κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις Top 12 μάρκες αυτοκινήτων κατά το 1ο εξάμηνο του έτους. Αυτός ο όγκος πωλήσεων το καθιστά τρίτο τη τάξει σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (μετά τα C3 και C3 Aircross SUV). Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, τα SUV της Citroën (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV) αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ¼ των πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως.

Scrambler 250

Η Gemini-Motors κάνει ακόμα πιο δυναμική την παρουσία της στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας προτάσεις με έμφαση σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία. Με σύγχρονα χαρακτηριστικά, προσεγμένο στη λεπτομέρεια φινίρισμα, αλλά και ασυναγώνιστες τιμές, κάνουν την είσοδό τους στον εμπορικό στίβο με γκολ από τα αποδυτήρια. Ανάμεσά τους το Scrambler 250. Μια μοτοσικλέτα που ξεχωρίζει στην κατηγορία από τον τετράχρονο V-2 κινητήρα της, ο οποίος διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού και καλύπτει τις προδιαγραφές Εuro4. Μια στιβαρή κατασκευή με μελετημένη εργονομία και εξαιρετική συναρμογή υλικών, που έχει φτιαχτεί για να προσφέρει έντονες οδηγικές εμπειρίες εντός και εκτός δρόμου. H τιμή της είναι στα 3.785 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει: δικάναλο ABS, δύο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα, ψηφιακό πάνελ οργάνων με αναλογικό στροφόμετρο, ακτινωτούς αλουμινένιους τροχούς, φώτα ημέρας (DRL), mono-shock ανάρτηση και ανοξείδωτη εξάτμιση.

Ανοιχτό T-Roc!

Με την παγκόσμια πρεμιέρα τού T–Roc Cabriolet η Volkswagen ανοίγει νέους ορίζοντες στα SUV. Ως το πρώτο cabriolet μοντέλο στην κατηγορία, το νέο T-Roc Cabriolet συνδυάζει την εμφάνιση και τη δυναμική των SUV με την ξεχωριστή οδηγική εμπειρία ενός μοντέλου χωρίς οροφή. Τα υπερυψωμένα καθίσματα –πίσω περισσότερο– και οι πολλές επιλογές εξατομίκευσης συνδυαστικά με τον «ανοιχτό» χαρακτήρα, προσφέρουν μοναδική αίσθηση ελευθερίας.

Ακολουθώντας την παράδοση τόσο του Beetle όσο και του Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, υψηλής ποιότητας μαλακή οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε έναν ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό, ενώ η οροφή ασφαλίζει και απασφαλίζει χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα. Στο εσωτερικό του δίθυρου μοντέλου οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους υψηλά επίπεδα ευελιξίας και γενναιόδωρους χώρους. Μα και 284 λίτρα στις αποσκευές.

Και από κινητήρες: ο τρικύλινδρος 1,0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων. Το T-Roc Cabriolet θα παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, που ανοίγει τις πύλες του στο κοινό στις 12 Σεπτεμβρίου 2019. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2020 ενώ θα παράγεται στο Osnabrück της Γερμανίας, ένα εργοστάσιο με μεγάλη παράδοση σε αυτόν τον τύπο μοντέλων, καθώς εκεί κατασκευάζονταν οι ανοιχτές εκδόσεις των Beetle και Golf.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η επιστροφή
Η Mazda είναι μια από τις σημαντικές αυτοκινητοβιομηχανίες και μας έλειψε! Μετά από 5 χρόνια δηλώνει και πάλι το «παρών» στην ελληνική αγορά. Το μικρό της SUV, το CX-3, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η επιστροφή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ανεση και ευρυχωρία
Με έξυπνες στιλιστικές αλλαγές, εκτεταμένη γκάμα καινοτόμων στοιχείων εξοπλισμού και τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες λειτουργίας και συνδεσιμότητας, το νέο Mini Clubman αποτελεί μια κομψή, εξατομικευμένη πρόταση.
Ανεση και ευρυχωρία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επιτυχημένη ανανέωση
Αν πριν από μερικά χρόνια συζήταγες για χιλιάρι και δικίνητο Vitara, ουδείς θα σε πίστευε. Και όμως έγινε. Το διαχρονικό ιαπωνικό μοντέλο, παίζει πλέον και με απόλυτη επιτυχία στη «μικρή» περιοχή.
Επιτυχημένη ανανέωση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πολλά με λίγα κυβικά
Με ανανεωμένη εμφάνιση, πλούσιο εξοπλισμό, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και εφοδιασμένο με τους νέους Turbo κινητήρες βενζίνης FireFly, το νέο 500Χ ξεκίνησε την πορεία του στην ελληνική αγορά
Πολλά με λίγα κυβικά
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέοι κινητήρες Polo
Το νέο Volkswagen Polo, ένα από τα παγκόσμια best sellers στην ιστορία της αυτοκίνησης και το μοντέλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε, ενισχύει την γκάμα του με...
Νέοι κινητήρες Polo
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επιθετική μορφή
Οι σχεδιαστές του νέου Peugeot 508 προσπάθησαν να καταστήσουν σαφή τον μοναδικό τους στόχο: να αποστασιοποιηθούν από το συμβατικό 4θυρο αμάξωμα 3 όγκων και να στραφούν προς ένα coupé με πέντε πόρτες. Από την...
Επιθετική μορφή

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας