Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εκθεση Ιαπωνικών

Prince Skyline Sport

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εκθεση Ιαπωνικών

  • A-
  • A+

Η INFINITI και η MotorTrend Group συνεργάστηκαν και πάλι και παρουσίασαν το δεύτερο ετήσιο Ιαπωνικό Automotive Invitational (JAI) στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Pebble Beach των ΗΠΑ.

Ανάμεσα σε μια εβδομάδα με εκδηλώσεις για ιστορικά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η JAI αποτέλεσε μια κορυφαία στιγμή, αφιερωμένη στα επιτεύγματα των Ιαπώνων κατασκευαστών αυτοκινήτων, στην κουλτούρα και στο μέλλον της καινοτομίας και του σχεδιασμού, που εμπνέεται από την Ιαπωνία.

Το φετινό Invitational είχε 54 ιστορικά σημαντικά ιαπωνικά αυτοκίνητα σε οκτώ διαφορετικές κατηγορίες: Race, Truck, Roadster, GT, Hot Hatch, Sports, Luxury και Sedan.

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν το μοναδικό και επιβλητικό Prince Skyline Sport του 1963. Η Prince Motor Company, αναμφισβήτητα η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτων πολυτελείας της Ιαπωνίας, κυκλοφόρησε το 1957 το θρυλικό Skyline σε sedan και wagon εκδόσεις, προσθέτοντας στην γκάμα της, τo 1959, το πολυτελές sedan Gloria.

Ολα ξεκίνησαν το 1952 όταν μέσα από τις στάχτες της «Tachikawa Aircraft Company», που στη διάρκεια του πολέμου κατασκεύαζε το μαχητικό αεροσκάφος Zero, δημιουργήθηκε η «Prince Motor Company», που με την επιλογή αυτής της ονομασίας τιμούσε τον πρίγκιπα της Ιαπωνίας Ακιχίτο. Εκείνο το έτος ανακηρύχθηκε διάδοχος του θρόνου.

Το 1957 παρουσίασε το Skyline, εμπνευσμένο σχεδιαστικά από την αμερικανική βιομηχανία, που θύμιζε μοντέλο της Chevrolet σε μικρότερη διάσταση. Η χρήση χρωμίου στα πλαϊνά του αμαξώματος, στη μάσκα και στον προφυλακτήρα του ήταν μια τάση που θα χαρακτήριζε αργότερα για λίγα χρόνια όλα τα ιαπωνικά μοντέλα.

Για την κίνησή του χρησιμοποιούσε ένα 4κύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο των 1.5 λίτρων 60 ίππων. Αργότερα αντικαταστάθηκε από έναν μεγαλύτερο κινητήρα χωρητικότητας 1.9 λίτρων και απόδοσης 96 ίππων. Το 1962 ήρθε και η σειρά του εξαιρετικά σπάνιου Skyline Sport (φωτογραφία).

Ο κινητήρας των 1.9 λίτρων ανέλαβε υπηρεσία και σε αυτό το Prince, ενώ η κατασκευή των χειροποίητων αμαξωμάτων ανατέθηκε στην αμαξοποιία του Michelotti. Η παραγωγή του διακόπηκε το 1964, έχοντας αριθμήσει μόλις 60 μονάδες, από τις οποίες ελάχιστες επιζούν ώς τις ημέρες μας.

Στη συντριπτική τους πλειονότητα τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου χρησιμοποιήθηκαν στις καθημερινές μετακινήσεις των στελεχών της Prince.

Η Prince συγχωνεύθηκε το 1965 με την Nissan Motor Company Ltd., επηρεάζοντας το δυναμικό στιλ που συναντάται στα σημερινά μοντέλα της INFINITI.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η επιστροφή
Η Mazda είναι μια από τις σημαντικές αυτοκινητοβιομηχανίες και μας έλειψε! Μετά από 5 χρόνια δηλώνει και πάλι το «παρών» στην ελληνική αγορά. Το μικρό της SUV, το CX-3, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η επιστροφή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επιτυχημένη ανανέωση
Αν πριν από μερικά χρόνια συζήταγες για χιλιάρι και δικίνητο Vitara, ουδείς θα σε πίστευε. Και όμως έγινε. Το διαχρονικό ιαπωνικό μοντέλο, παίζει πλέον και με απόλυτη επιτυχία στη «μικρή» περιοχή.
Επιτυχημένη ανανέωση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Στη Μακεδονία
Το Registro Italiano Alfa Romeo (RIAR) ολοκλήρωσε με επιτυχία τον Γύρο Μακεδονίας 2019, πραγματοποιώντας μια «απόβαση» ιταλικής γοητείας στη χώρα μας με μερικά από τα πιο όμορφα δείγματα της Alfa Romeo.
Στη Μακεδονία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
Λένε ότι έφυγε ο τελευταίος των μεγάλων της εποχής του. Ισως να έχουν δίκιο. Κριτήριο δεν είναι σίγουρα τα πρωταθλήματα που κατέκτησε καθώς υπάρχουν και άλλοι πολύ καλοί. Ο Λάουντα ωστόσο ξεχωρίζει…
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επετειακά Nissan
Οταν το Datsun Z έκανε το ντεμπούτο του, το 1969, ήταν μία αποκάλυψη για τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ενα οικονομικό ιαπωνικό, αξιόπιστο σπορ αυτοκίνητο με στιλ και άνεση που θα μπορούσε να...
Επετειακά Nissan
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Διάκριση Coulthard
Η ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της IWC Schaffhausen έλαβε μέρος στον αγώνα του Goodwood Members’ Meeting για δεύτερη φορά. Στο τιμόνι της Mercedes-Benz 300 SL «Gullwing» βρέθηκε ο αστέρας της Φόρμουλα 1 και...
Διάκριση Coulthard

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας