Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μέσα στη μόδα
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μέσα στη μόδα

  • A-
  • A+

Το Arona στοχεύει στην καρδιά μιας κατηγορίας που αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Και έχει όλα τα προσόντα να διεκδικήσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

Η κατηγορία των compact SUV αυξήθηκε τέσσερις φορές σε μέγεθος από το 2015. Χωρίς αμφιβολία, αποτελεί κυρίαρχη τάση στην αγορά λόγω της ευελιξίας που τα οχήματα αυτά προσφέρουν σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και σε όλα τα εδάφη. Εχει το 11% της αγοράς. Καθόλου άσχημα και απόλυτα λογικό.

Το Arona είναι κομψό, ευρύχωρο, πρακτικό και άνετο για καθημερινή αστική χρήση, όσο και στιβαρό, σπορ και αποδοτικό για τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου. Ολα αυτά, μαζί με την τελευταία τεχνολογία σε θέματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, την ελκυστική σχεδίασή του, καθώς και τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης που είναι διαθέσιμες. Το Arona κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell και αποτελεί βασικό μοντέλο-κλειδί στην γκάμα της ισπανικής μάρκας για την αύξηση των πωλήσεων.

Οι βασικές διαστάσεις του Arona είναι: 4.138 χιλ. μήκος, 1.780 χιλ. πλάτος και 1.543 χιλ. ύψος. Ιδανικές συμπαγείς διαστάσεις για ευέλικτη οδήγηση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και στην ύπαιθρο που προσφέρουν παράλληλα ένα εκπληκτικά ευρύχωρο εσωτερικό. Η Seat έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες που κάνουν τη ζωή του οδηγού στον δρόμο ευκολότερη.

Ο διαθέσιμος χώρος εμπρός και πίσω για τους επιβάτες είναι περισσότερος, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει την κορυφαία τιμή των 400 λίτρων, ξεκάθαρα ο μεγαλύτερος σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του.

Η οροφή του και οι ράγες οροφής φέρουν σχεδιαστικές γραμμές που θυμίζουν την αισθητική των οχημάτων παντός εδάφους. Χωρίς αμφιβολία, το Arona έχει τη δική του προσωπικότητα. Αυτό γίνεται σαφές και στο εσωτερικό, το οποίο ξεχωρίζει όχι μόνο για την οριζόντια διάταξη, που τονίζει και ενισχύει το μέγεθος του αυτοκινήτου δίνοντας μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας, αλλά και για την κορυφαία ποιότητά του.

Εκτός από αυτές τις λεπτομέρειες, το High Console Concept δίνει στην κονσόλα μεγαλύτερη προβολή, ενισχύοντας την ασφάλεια και την εργονομία, καθώς κάθε στοιχείο είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από τον δρόμο.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο κάθισμα του οδηγού και όλα τα όργανα είναι προσανατολισμένα προς αυτόν. Τα πάντα είναι προσβάσιμα, επιτρέποντας εύκολη ρύθμιση και αυξημένη ασφάλεια. Τα καθίσματα είναι πιο άνετα και παρέχουν μεγαλύτερη αίσθηση προστασίας.

Μελετώντας το Arona διακρίνουμε τα περισσότερα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας MQB A0. Το βάρος, για παράδειγμα. Το Arona είναι από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, γεγονός που συμβάλλει στις καλύτερες επιδόσεις (με χαμηλότερη κατανάλωση) όσο και στη δυναμική οδηγική συμπεριφορά.

Είναι ευέλικτο, ασφαλές, σταθερό, φρενάρει καλά, ενώ το τιμόνι ανταποκρίνεται γρήγορα και με ακρίβεια. Κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την ευκολία που προσφέρει στην οδήγηση, την ευχάριστη αίσθηση και την ασφάλεια που αποπνέει.

Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη όπως τη θέλει η οικογένεια, γεγονός που συμβάλλει θετικά στην πιο καλή άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Παράλληλα, η ψηλή θέση οδήγησης, οι κόμπακτ διαστάσεις και η ευελιξία διευκολύνουν στις αστικές μετακινήσεις.

Εκτός πόλεως, είναι σε θέση να ταξιδέψει (σχεδόν) σε κάθε διαδρομή.

Πολύ καλές είναι και οι εντυπώσεις από τον συνδυασμό του με τον πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων. Ο κινητήρας είναι ψυχωμένος σε όλο το εύρος λειτουργίας του και συνδυάζεται καλά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων με τον εύχρηστο επιλογέα.

Ο οδηγός απλά θα χρειαστεί να ασχοληθεί περισσότερο με το κιβώτιο όταν το Arona είναι φορτωμένο προκειμένου να διατηρεί τον κινητήρα στη μεσαία περιοχή στροφών του, όπου και αποδίδει καλύτερα.

Από τη λειτουργία του δεν λείπει κροτάλισμα σε χαμηλό εύρος στροφών, όμως από εκεί και πάνω δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες με κραδασμούς και ενοχλητικούς θορύβους. Οσον αφορά την κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 6 λ./100 χλμ.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το νέο i10
Η Hyundai Motor έχει έτοιμο για την ευρωπαϊκή αγορά ένα νέο μοντέλο. Και μας δείχνει μια πρώτη σχεδιαστική απεικόνιση του ολοκαίνουργιου i10. Θα διαθέτει μεταξύ άλλων Blue Link®, Apple Car Play, Android Auto.
Το νέο i10
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Στο Δαχτυλίδι
Tέθηκε σε λειτουργία η νέα υπερσύγχρονη μονάδα Peugeot AUTOONE, η οποίο αποτελεί εταιρεία-μέλος του Ομίλου Συγγελίδη. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο συγκρότημα υψηλών προδιαγραφών.
Στο Δαχτυλίδι
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ανοιχτή πρόκληση
Το διθέσιο 1200 Spider του 1957, εκτός από τον αρμονικό εξωτερικό σχεδιασμό, ξεχώρισε και για μια ιδιαίτερη καινοτομία. Τα καθίσματα μπορούσαν να περιστραφούν κατά τον κατακόρυφο άξονα επιτρέποντας την...
Ανοιχτή πρόκληση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Σταθερή αξία
Με τη νέα από άκρη σε άκρη Corolla, η Toyota έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω την πρωτιά της, αφού είναι πλήρως αναβαθμισμένη σε κάθε επίπεδο και αφήνει χιλιόμετρα πίσω το Auris που αντικαθιστά.
Σταθερή αξία
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Επιτυχημένο μοντέλο
Το πρώτο μισό του 2019, αναμφισβήτητα το μοντέλο που κυριάρχησε στην Ελλάδα, στην ίσως ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς αυτοκινήτου, είναι το Volkswagen T–Roc.
Επιτυχημένο μοντέλο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Υβριδικό Hyundai
H Hyundai συνδυάζει στο νέο Tucson την υψηλή απόδοση της 48 Volt Ηybrid τεχνολογίας με τον SmartStream πετρελαιοκινητήρα CRDi 1,6 με 115 και 136 ίππους.
Υβριδικό Hyundai

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας