Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μέσα στη μόδα
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μέσα στη μόδα

  • A-
  • A+

Το Arona στοχεύει στην καρδιά μιας κατηγορίας που αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Και έχει όλα τα προσόντα να διεκδικήσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

Η κατηγορία των compact SUV αυξήθηκε τέσσερις φορές σε μέγεθος από το 2015. Χωρίς αμφιβολία, αποτελεί κυρίαρχη τάση στην αγορά λόγω της ευελιξίας που τα οχήματα αυτά προσφέρουν σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και σε όλα τα εδάφη. Εχει το 11% της αγοράς. Καθόλου άσχημα και απόλυτα λογικό.

Το Arona είναι κομψό, ευρύχωρο, πρακτικό και άνετο για καθημερινή αστική χρήση, όσο και στιβαρό, σπορ και αποδοτικό για τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου. Ολα αυτά, μαζί με την τελευταία τεχνολογία σε θέματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, την ελκυστική σχεδίασή του, καθώς και τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης που είναι διαθέσιμες. Το Arona κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Seat στο Martorell και αποτελεί βασικό μοντέλο-κλειδί στην γκάμα της ισπανικής μάρκας για την αύξηση των πωλήσεων.

Οι βασικές διαστάσεις του Arona είναι: 4.138 χιλ. μήκος, 1.780 χιλ. πλάτος και 1.543 χιλ. ύψος. Ιδανικές συμπαγείς διαστάσεις για ευέλικτη οδήγηση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και στην ύπαιθρο που προσφέρουν παράλληλα ένα εκπληκτικά ευρύχωρο εσωτερικό. Η Seat έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες που κάνουν τη ζωή του οδηγού στον δρόμο ευκολότερη.

Ο διαθέσιμος χώρος εμπρός και πίσω για τους επιβάτες είναι περισσότερος, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει την κορυφαία τιμή των 400 λίτρων, ξεκάθαρα ο μεγαλύτερος σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του.

Η οροφή του και οι ράγες οροφής φέρουν σχεδιαστικές γραμμές που θυμίζουν την αισθητική των οχημάτων παντός εδάφους. Χωρίς αμφιβολία, το Arona έχει τη δική του προσωπικότητα. Αυτό γίνεται σαφές και στο εσωτερικό, το οποίο ξεχωρίζει όχι μόνο για την οριζόντια διάταξη, που τονίζει και ενισχύει το μέγεθος του αυτοκινήτου δίνοντας μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας, αλλά και για την κορυφαία ποιότητά του.

Εκτός από αυτές τις λεπτομέρειες, το High Console Concept δίνει στην κονσόλα μεγαλύτερη προβολή, ενισχύοντας την ασφάλεια και την εργονομία, καθώς κάθε στοιχείο είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από τον δρόμο.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο κάθισμα του οδηγού και όλα τα όργανα είναι προσανατολισμένα προς αυτόν. Τα πάντα είναι προσβάσιμα, επιτρέποντας εύκολη ρύθμιση και αυξημένη ασφάλεια. Τα καθίσματα είναι πιο άνετα και παρέχουν μεγαλύτερη αίσθηση προστασίας.

Μελετώντας το Arona διακρίνουμε τα περισσότερα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας MQB A0. Το βάρος, για παράδειγμα. Το Arona είναι από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, γεγονός που συμβάλλει στις καλύτερες επιδόσεις (με χαμηλότερη κατανάλωση) όσο και στη δυναμική οδηγική συμπεριφορά.

Είναι ευέλικτο, ασφαλές, σταθερό, φρενάρει καλά, ενώ το τιμόνι ανταποκρίνεται γρήγορα και με ακρίβεια. Κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την ευκολία που προσφέρει στην οδήγηση, την ευχάριστη αίσθηση και την ασφάλεια που αποπνέει.

Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη όπως τη θέλει η οικογένεια, γεγονός που συμβάλλει θετικά στην πιο καλή άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Παράλληλα, η ψηλή θέση οδήγησης, οι κόμπακτ διαστάσεις και η ευελιξία διευκολύνουν στις αστικές μετακινήσεις.

Εκτός πόλεως, είναι σε θέση να ταξιδέψει (σχεδόν) σε κάθε διαδρομή.

Πολύ καλές είναι και οι εντυπώσεις από τον συνδυασμό του με τον πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων. Ο κινητήρας είναι ψυχωμένος σε όλο το εύρος λειτουργίας του και συνδυάζεται καλά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων με τον εύχρηστο επιλογέα.

Ο οδηγός απλά θα χρειαστεί να ασχοληθεί περισσότερο με το κιβώτιο όταν το Arona είναι φορτωμένο προκειμένου να διατηρεί τον κινητήρα στη μεσαία περιοχή στροφών του, όπου και αποδίδει καλύτερα.

Από τη λειτουργία του δεν λείπει κροτάλισμα σε χαμηλό εύρος στροφών, όμως από εκεί και πάνω δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες με κραδασμούς και ενοχλητικούς θορύβους. Οσον αφορά την κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 6 λ./100 χλμ.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Eπετειακή έκδοση
Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 70ά γενέθλια της Abarth παρουσιάστηκε η νέα ειδική έκδοση Abarth 695 70° Anniversario. Αποτελεί ένα φόρο τιμής στη μνήμη του ιδρυτή της μάρκας, Carlo Abarth (1908 – 1979).
Eπετειακή έκδοση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η απόδραση
Χιλιάδες εκθέματα του Μουσείου του Τείχους του Βερολίνου στην Friedrichstrasse, στο Βερολίνο, τιμούν την ιστορία της κάποτε διχοτομημένης πόλης, των αυστηρά ελεγχόμενων συνόρων μεταξύ Ανατολής και Δύσης.
Η απόδραση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Tiguan επταθέσιο
Το Tiguan είναι ένα από τα παγκόσμια best-sellers και εντάσσεται στο Top-10 των δημοφιλέστερων μοντέλων στην Ευρώπη. Πλέον άρχισε να διατίθεται και το Tiguan Allspace, μια έκδοση με μεγαλύτερες διαστάσεις.
Tiguan επταθέσιο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Τετράφυλλο τριφύλλι
Από την ίδρυση της Alfa Romeo, το 1910, οι αγώνες αποτέλεσαν αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τεχνολογική πρωτοπορία και την εξέλιξη των αυτοκινήτων παραγωγής
Τετράφυλλο τριφύλλι
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Και με υδρογόνο
Το BMW Group προετοιμάζεται για τις απαιτήσεις της μελλοντικής μετακίνησης, όπως επιβεβαιώνει η παρουσίαση του πρωτοτύπου κυψελών καυσίμου BMW i Hydrogen NEXT.
Και με υδρογόνο
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Hyundai «45»
Η Hyundai παρουσίασε το 45 concept car, ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα. Το «45» σηματοδοτεί σχεδιαστικά μια νέα εποχή για τη Hyundai, που επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση και τις αυτόνομες τεχνολογίες.
Hyundai «45»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας