Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο δικός μας Αλέξανδρος
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο δικός μας Αλέξανδρος

  • A-
  • A+

Ο Αλέξανδρος Λιώκης, σχεδιαστής της Alfa Romeo, βρέθηκε στη χώρα μας και προσκεκλημένος της ΦΙΛΠΑ (Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου) παρουσίασε σε σχετική εκδήλωση την ιστορία πίσω από το αυτοκίνητο που σχεδίασε.

Το πρωτότυπο Alfa Romeo Tonale αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες εκπλήξεις της φετινής έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης.

Ο Ελληνας σχεδιαστής μίλησε για το πώς η πλούσια ιστορία της μάρκας σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση νέων ιδεών αποτέλεσαν την έμπνευση για τον σχεδιασμό της Tonale.

Με βασικό άξονα τις καθαρές γραμμές, την απλότητα και βέβαια την υψηλή αισθητική, η Tonale είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μία πραγματική Alfa Romeo, χωρίς παράλληλα να αποτελεί μια επανάληψη άλλων μοντέλων της μάρκας.

Η σκληρή δουλειά, η αγωνία και τελικά η χαρά της επιβράβευσης μετά την εξαιρετική υποδοχή που επιφύλαξε το κοινό στο πρωτότυπο εξιστορήθηκαν από τον Αλέξανδρο, ο οποίος στο τέλος της εκδήλωσης έφτιαξε μπροστά στο κοινό ένα σχέδιο της πρόσφατης δημιουργίας του.

Δεύτερη νίκη

O Marc Marquez είναι ο πρώτος αναβάτης της μεγάλης κατηγορίας με δύο νίκες στο ενεργητικό του το 2019, μετά από μία εντυπωσιακή επίδοση στη Jerez.

Αφήνοντας πίσω του μια πτώση στην πρωινή προθέρμανση, ο Marquez επιτέθηκε στην εκκίνηση και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα στις πρώτες κιόλας στροφές.

Στον 8ο γύρο ο Marquez άρχισε να ανοίγει τη διαφορά του σε κάθε στροφή και να απομακρύνεται μπροστά με σταθερό ρυθμό.

Εχοντας κυριαρχήσει στον αγώνα, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2018 διέσχισε τη γραμμή του τερματισμού 1,654 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο πανηγυρίζοντας τη νίκη του στο 300ό MotoGP της ιστορίας. Χάρη στην 46η νίκη του στη μεγάλη κατηγορία και 72η συνολικά, ο Marquez αναρριχήθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας με 70 βαθμούς.

Πέραν των 25 βαθμών που εξασφάλισε με τη νίκη του, ο Marquez κατέρριψε και το ρεκόρ γύρου στη Jerez πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με 1΄38.051 στον 15ο γύρο.

Ο Ισπανός είναι πλέον ο τρίτος πιο επιτυχημένος αναβάτης της Honda στη μεγάλη κατηγορία, ξεπερνώντας τον Jim Redman που έχει 45 νίκες, ενώ ξεπέρασε και τον Lawson για να γίνει ο έκτος οδηγός στην ιστορία με τους περισσότερους τερματισμούς στο βάθρο –80 συνολικά– στην κορυφαία κατηγορία.

Νέα εποχή Mazda

Η Mazda, μαζί με τον νέο πλέον συνεργάτη της, τον Ομιλο Συγγελίδη, επαναδραστηριοποιείται και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις νέων οχημάτων στην Ελλάδα μέσα στο 2019. Περισσότερα θα γίνουν γνωστά στη σχετική συνέντευξη Τύπου στις 22 Μαΐου.

Ξεκινώντας με τα εγκαίνια ενός καταστήματος-ναυαρχίδας στα νότια προάστια της Αθήνας αυτό το καλοκαίρι, οι Ελληνες οδηγοί θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα νέα μοντέλα της Mazda, συμπεριλαμβανομένου του ολοκαίνουργιου Mazda3, του Mazda MX-5, του κορυφαίου σε πωλήσεις διθέσιου roadster στον κόσμο, και του ηγέτη της κατηγορίας του, του Mazda CX-5 SUV.

Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, επικεφαλής των επιχειρήσεων Συγγελίδη, σχολίασε: «Είμαστε πολύ ευτυχείς που η Mazda επέλεξε εμάς για αυτό το εγχείρημα, σε αυτήν τη σημαντική στιγμή για το brand.

Είμαστε βέβαιοι ότι η μακροχρόνια δέσμευσή μας στην επίτευξη μιας ηγετικής θέσης στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, παρέχοντας έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών και μια εμπειρία υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας, θα επιτρέψουν σε μια νέα γενιά Ελλήνων να ερωτευθούν τα αυτοκίνητα της Mazda».

H Mazda ήρθε το 1982, πετυχαίνοντας πωλήσεις συνολικά άνω των 100.000 οχημάτων στην Ελλάδα.

Σήμερα διατηρεί ένα μικρό δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων συνεργείων, που παρέχουν υπηρεσίες service και ανταλλακτικά Mazda σε όλη τη χώρα.


 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πολλά με λίγα κυβικά
Με ανανεωμένη εμφάνιση, πλούσιο εξοπλισμό, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και εφοδιασμένο με τους νέους Turbo κινητήρες βενζίνης FireFly, το νέο 500Χ ξεκίνησε την πορεία του στην ελληνική αγορά
Πολλά με λίγα κυβικά
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Vespa GTS 2019
Η γκάμα Vespa GTS ανανεώθηκε με μια σειρά από αναβαθμίσεις σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, την άνεση και το στιλ. Είναι εφοδιασμένη με τον υψηλής απόδοσης κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine).
Vespa GTS 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Kia XCeed
Η Kia Motors παρουσίασε την πρώτη φωτογραφία του ολοκαίνουργιου Kia XCeed που θα αποκαλυφθεί πλήρως, στο τέλος του μήνα. Ερχεται να ανατρέψει τα δεδομένα ως μία σπορ εναλλακτική επιλογή στα παραδοσιακά...
Kia XCeed
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
Λένε ότι έφυγε ο τελευταίος των μεγάλων της εποχής του. Ισως να έχουν δίκιο. Κριτήριο δεν είναι σίγουρα τα πρωταθλήματα που κατέκτησε καθώς υπάρχουν και άλλοι πολύ καλοί. Ο Λάουντα ωστόσο ξεχωρίζει…
Μαχητής στη ζωή και στις πίστες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Διακοσμητική τέχνη
Η Volvo επέστρεψε στην εποχή της Αρ Ντεκό (διακοσμητική τέχνη), στη φετινή έκθεση Techno Classica στο Εσεν της Γερμανίας. Στα πλαίσια της παρουσίασε το ιδιαίτερα σπάνιο PV36 του 1935 που ανήκε κάποτε στον...
Διακοσμητική τέχνη
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αστικό cross over
Το νέο μοντέλο της Opel είναι στιλάτο, ευρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικά, με μοντέρνα διχρωμία και προηγμένη εμφάνιση SUV. Τα καταφέρνει περίφημα με τον νέο κινητήρα, που προσφέρει πολλά καλά στοιχεία και σε...
Αστικό cross over

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας